Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tonybet 200% stortings actie: stort €50 = €150 wedtegoed

Het is alweer een tijdje geleden dat we met een echt leuke en unieke promotie voor onze leden kwamen maar we hebben er weer één los weten te peuteren! En wat voor één! In samenwerking met top bookmaker Tonybet hebben we een exclusieve promotie afgesproken voor nieuwe én bestaande Tonybet klanten. De promotie is alleen gedurende de actieperiode geldig dus zorg dat je er op tijd bij bent!
LET OP:
De actieperiode is vanaf zondag 11 november voorbij. Je kan vanaf zondag 11 november gebruik maken van de standaard bonus (100% tot maximaal 100 euro) door gebruik te maken van de bonuscode: VW100FREE.
Wat is de actie:
- 200% stortings actie met een maximum van 100 euro bonus
- 50 euro storten = 100 euro extra bonus = 150 euro op je Tonybet account (Minder storten kan natuurlijk ook)
Wat is exclusief in dit geval?
In de meest brede zin van het woord betekent dit dat alleen via voetbalwedden.net deze actie te verkrijgen is. Als grootste wedden community zijn wij de enige website in Nederland en Belgie die deze actie heeft, natuurlijk in samenwerking met Tonybet.
Hoeveel tijd heb je om de bonus rond te spelen?
Tromgeroffel...Oneindig! We hebben het erdoor gekregen dat je er net zolang over mag doen om je bonus rond te spelen als je zelf nodig hebt.
Voor wie:
- Inwoners van Nederland (18+) en Belgie (21+)
- Bestaande Tonybet klanten (die een account hebben aangemaakt vóór 1 november 2012)
- Nieuwe Tonybet klanten die nog geen Tonybet account hebben
Wanneer geldt deze actie: updated
- Van 1 tot en met 10 november 2012 de gehele maand november
- Iedereen kan maximaal één keer gebruik maken van deze promotie
Voorwaarden van de promotie
- Het is een 200% stortingsbonus met een maximum van 100 euro. Indien u dus 20 euro stort, zal uw bonus 40 euro bedragen en uw totale saldo dus 60 euro zijn.
- Voor u het bonusgeld terug kunt storten naar uw bankrekening, dient het minimaal 5x te worden ingezet.
- Totdat de bonus 5x ingezet is moet iedere weddenschap minimaal een notering bevatten van 1.85 of hoger.
- Het is niet toegestaan om op alle mogelijke uitkomsten van een evenement / sportwedstrijd in te zetten met als doel in aanmerking te komen voor de vereiste bonus.
- U moet minimaal 18 jaar zijn om mee te spelen.
Spread the word!
Iedereen met een Tonybet account kan gebruik maken van deze actie. Ken je mensen die al een Tonybet account hebben (of juist nog niet), breng ze dan op de hoogte van deze promotie. Natuurlijk kan je ook gebruik maken van Sociale Media (Twitter of Facebook). Doe je dit via Twitter dan maak je tevens ook kans op één van de 4 freebets ter waarde van 50 euro op je Tonybet account.
Tweet de volgende tekst om in aanmerking te komen voor één van de 4 freebets ter waarde van 50 euro:
Zojuist unieke 200% bonus gepakt bij bookmaker TonyBet voor alle leden van @nlvoetbalwedden: http://bit.ly/TpX0Kz #tonybetactie
Heb je vragen over deze promotie?
Stel al je vragen in dit forum topic! Wij zullen geen privéberichten over deze actie beantwoorden. Alles zal via dit topic moeten gebeuren.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 1-11-2012 09:24 Acties en spellen
in 1-11-2012 09:24 Acties en spellen
351 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vw-capitano:
wii4all:
Ik heb ook een probleem. Gisteren stond het rollover bedrag nog op 472 euro en vandaag staat het ineens op 709 euro.
Ik heb niks extra's gestort ik heb alleen maar gespeeld. Ik heb inmiddels hun support afdeling een bericht gestuurd.
typhoon20:
hahahahahha onder BONUS stond bij mij nog vrij te spelen 590 en dit had ik al wat weggespeeld tot 520 en nu effe inloggen en wat staat er bij nog vrij te spelen ? 752 EURO !!!!!
Hier moet toch wat aan gedaan worden ? Dit is echt NIET NORMAAL hoor.
Mijn nog vrij te spelen bedrag van mijn vorige en enige bonus tot nu toe was 29 euro...maar 29 euro.

Laat even weten wat de support van Tonybet hierover vertelde zodat eventuele andere gevallen ook met deze info geholpen kunnen worden..

Door een fout in ons systeem werd alleen de bonus vastgezet voor een rollover amount, dit had het totale bedrag van €150,- moeten zijn maal vijf. Dit is nu aangepast.
Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd.
Vriendelijke groet,
TonyBet NL support
Dit kan en mag toch niet ? ''Fout in systeem'' is wel een vaak gebruikt excuus hoor bij Tonybet.
Eerder kreeg ik een mail waarin stond dat ze het rollover amount niet handmatig konden wijzigen en wat doen ze nu ?
Handmatig alles wijzigen.
Ik heb mijn 50 euro niet gespeeld dus ik verwacht dat ze dit terug storten en ik kap hiermee.
Dit is echt niet normaal hoor.
0 Vind ik leuk's
ik heb dezelfde mail nu:
Door een fout in ons systeem werd uw rollover amount niet goed weergegeven, deze is nu herstelt.
--------------------------------------------------------------
niet goed weergegeven dat klopt natuurlijk niet.
Er is gewoon een fout gemaakt met de aktie.
Het bonus bedrag (van 100 euro) moest 5 keer rondgespeeld worden en niet je storting toch?
0 Vind ik leuk's
wii4all:
ik heb dezelfde mail nu:
Door een fout in ons systeem werd uw rollover amount niet goed weergegeven, deze is nu herstelt.
Het bonus bedrag (van 100 euro) moest 5 keer rondgespeeld worden en niet je storting toch?

Dit is inderdaad hoe we het begrepen hebben, we zijn in gesprek en wachten zelf ook op een heldere uitleg over dit voorval..
0 Vind ik leuk's
Be the best possible version of yourself. Never settle.
Is goed we wachten gewoon even ad en tussendoor spelen we Champions League ;)
zenit winst staat op een mooie odd by tony (y)
0 Vind ik leuk's
Hmm hier ook van €250 left to play naar bijna €500 left to play. (n)
0 Vind ik leuk's
€150 «» €500 trouwens.
0 Vind ik leuk's
wii4all:
ik heb dezelfde mail nu:

Idd dat laatste lijkt me het meest logische, ik heb nu ook ineens een veel groter bedrag rond te spelen, lijkt me een beetje vreemd dat je je eigen geld moet rondspelen en helemaal achteraf als de fout bij Tony ligt. Laat het dan staan en erken je fout en wijzig het reglement zodat de fout niet meer op kan treden.
0 Vind ik leuk's
Beste leden,
Laat ik beginnen met het feit dat wij als vw crew ons net zo goed verbaasd hebben over de ontwikkelingen rond de 200% actie als jullie en de reacties volkomen begrijpelijk vinden. Zoals enkelen van jullie gemerkt hebben heeft een woordvoerder van Tonybet (Jordyv) zich vanmorgen in de VW-chat gemengd om op de eerste vragen een beknopte uitleg/ antwoord te kunnen geven. Ondertussen hebben wij ons ook hard gemaakt om een heldere toelichting te krijgen op het voorval en daaruit kan geconcludeerd worden dat er technisch dingen mis zijn gelopen bij Tonybet. Wat we tot dusver weten;
Er zat een fout in het bonussysteem van Tonybet, wat zoveel inhield dat mensen een account aanmaakten, een deposit (storting) maakten, de bonus collecten en de deposit meteen uitcashten waardoor ze zonder risico verder konden spelen met de ontvangen bonus. Tot dusver een mankement waar Tonybet zelf vooral de dupe van is geworden doordat leden op allerlei manieren zoveel mogelijk accounts aan gingen maken om zoveel mogelijk gratis geld op te kunnen strijken. Niet netjes natuurlijk maar tegelijkertijd een fout van het systeem waar enkele leden achter zijn gekomen en creatief mee om zijn gegaan.
Toen Tonybet hier lucht van kreeg hebben ze vanzelfsprekend (te) snel aanpassingen gemaakt in het systeem door de deposit (storting) vast te zetten en onderdeel te maken van de bonus. En in dat laatste stuk zit ook direct het tweede probleem wat toen ontstond…de storting werd gekoppeld (opgeteld) bij de bonus waardoor het vrij te spelen bedrag ineens fors omhoog is geschoten. Logisch gevolg: Paniek in de chat, in het forum en over het net. Een ingeslopen fout die Tonybet inmiddels erkend heeft en tevens zal herstellen. Het vrij te spelen bedrag zal dan ook weer op de correcte hoogte teruggezet worden. (momenteel tot €250 teveel bij je rollover) Zie onderstaand 'update 3' voor meer info over de hoogte van vrij te spelen bedragen.
UPDATE 1 - 12:10: Momenteel werkt de IT afdeling van Tonybet eraan om dit voor alle klanten terug te zetten, de verwachting is dat dit uiterlijk morgenochtend opgelost zal zijn. Het heeft dan ook geen zin om de klanten service van Tonybet tot die tijd te blijven contacten over dit probleem, ze zijn inmiddels erg goed bewust geworden van het feit dat er zaken mis zijn gegaan aan hun kant en werken hard aan oplossingen.
UPDATE 2 - 12:41: Volgens de laatste berichten moet het bovenstaande probleem (eerder dan verwacht) zijn opgelost! We hopen dat deze snelheid van handelen geen invloed hebben gehad op de correctheid hiervan. Nb: Controles hierop worden uitgevoerd..
UPDATE 3 - 13:50: Aanvullend: Om welke bedragen gaat het nu om vrij te spelen? Wanneer je €50 stort zal het na deze reparatie in het systeem als volgt verlopen zoals ons verteld is door Tonybet; De €150 (deposit + bonus) wordt vastgezet en kun je pas uitbetalen wanneer je het bonusbedrag vijf keer hebt rond gespeeld tegen de afgesproken minimale odd. In bovenstaand voorbeeld gaat dat dus om €500 wat je dient rond te spelen spelen (5x €100 bonus). Dit hoeven uiteraard niet per definitie 5 weddenschappen van €100 te zijn maar kunnen er bijvoorbeeld ook 10 van €50 zijn etc. Er is geen tijd limiet verbonden aan het vrijspelen.
Wanneer er meer bekend is zullen we de leden hiervan op de hoogte brengen middels dit topic...
vw-cap
0 Vind ik leuk's
Be the best possible version of yourself. Never settle.
onvoorstelbaar dit, omdat ze te weinig winst maken past tonybet de voorwaarden maar eventjes aan..
Stelletje oplichters
NOOIT MEER TONYBET voor mij
EDIT CREW: Zie bovenstaande topic..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.