Titanbet actie: 100% bonus tot maximaal 100 euro (september 2013)
Het voetbalseizoen is weer begonnen en natuurlijk komen wij dan met een actie, deze maand in samenwerking met Titan Bet. Bestaande en nieuwe TitanBet klanten krijgen een 100% stortingsbonus tot maximaal 100 euro. Kortom, iedereen komt weer aan zijn of haar trekken.
Actiepagina: www.voetbalwedden.net/titanbetactie
Helaas kunnen Belgische klanten geen gebruik maken van deze actie in verband met het feit dat TitanBet niet beschikbaar is in België. We doen altijd ons best om acties op te zetten voor al onze leden, dit lukt alleen niet altijd. Helaas.
** Belangrijk **
We hebben een actiepagina, http://www.voetbalwedden.net/titanbetactie opgezet waar je alle informatie over deze actie kunt vinden. Lees deze heel goed door zodat je niet voor verrassingen komt te staan!! Doorloop alle stappen en een kind kan de was doen.
Win een 50 euro freebet!
Onder alle twitter gebruikers die onderstaande tekst twitteren verloten we aan het eind van onze actiemaand in totaal 5 freebets. Iedere freebet heeft een waarde van 50 euro welke je op je TitanBet account bijgeschreven krijgt.
Tweet onderstaande tekst:
Lekker! Check deze pagina van @nlvoetbalwedden en krijg net als ik €100 bonus bij TitanBet: http://bit.ly/16QnP0n #titanbetactie
Facebook actie
De facebook actie volgt aankomende maandag 2 september. Houd onze facebook pagina dus goed in de gaten voor meer informatie.
MEEST GESTELDE VRAGEN
http://www.voetbalwedden.net/titanbetactie/#faq
Belangrijke punten voor de actiepagina zijn:
1. Wees altijd ingelogd op voetbalwedden.net.
2. Doorgeven gebruikersnaam bij Titanbet is hoofdletter gevoelig (1 kans om de juiste door te geven).
3. Als bestaande klant, eerst storten en dan wachten op de bonus (binnen 72 uur).
4. Houd je mail ten aller tijde in de gaten. Hier sturen wij belangrijke informatie naar toe.
5. Als bestaande klant ingelogd en gestort? Keer terug naar de actiepagina om je gebruikersnaam bij Titanbet door te geven.
6. Geef je Titanbet gebruikersnaam door, niet die van voetbalwedden.net.
Heel veel plezier en succes!
in 1-09-2013 08:17 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
aico:
Weet iemand hoe ik de currency kan veranderen bij titanbet van dollar naar euro? of moet ik gewoon 100 euro aan dollars overmaken?
Weet iemand hoe ik de currency kan veranderen bij titanbet van dollar naar euro? of moet ik gewoon 100 euro aan dollars overmaken?
Ik denk dat er met het aanmaken van je account op titanbet wat fout is gegaan. Je kan het beste een mail sturen of de livechat (die ze zeggen dat ze hebben, maar ik kan m nergens vinden) raadplegen om $$$ om te zetten in €€€.
Retarded gambler
VW-CREW ik heb je een berichtje gestuurd
;-)
;-)
vonloite:
Ja hoor, geen probleem!!!
Even je naam doorgeven via de actiepagina en ook storten daarvoor. Komt goed!
casualz938:
Mag je de bonus rondspelen op livebets?
Mag je de bonus rondspelen op livebets?
Ja hoor, geen probleem!!!
svoetbal:
@vonloite helemaal vergeten eerst te storten bij deze bonus, kan dat nog gedaan worden dat jullie hem daarna activeren of gaat dat dan vanzelf nu..?
@vonloite helemaal vergeten eerst te storten bij deze bonus, kan dat nog gedaan worden dat jullie hem daarna activeren of gaat dat dan vanzelf nu..?
Even je naam doorgeven via de actiepagina en ook storten daarvoor. Komt goed!
Vonloite, ik heb nu 100 gestort bij titanbet. Maar kan me naam maar 1x bij jullie opgeven!
VW-CREW kan jij me helpen, na het trieste nieuws van vonloite?
svoetbal:
Ga ik voor je regelen! Geef TitanBet 72 uur de tijd om het voor elkaar te maken...
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Ga ik voor je regelen! Geef TitanBet 72 uur de tijd om het voor elkaar te maken...
svoetbal:
Super, dank je wel!
Al ben ik benieuwd wat de mensen hier van titanbet vinden, vind de odds wel aan de lage kant zitten en ook weinig livebetjes..
ik ben daar ook weg als ik mijn bonus heb vrijgespeeld :)
ik ben daar ook weg als ik mijn bonus heb vrijgespeeld :)
Ik ben in de livechat van Titanbet geweest over de bonus die ik nog niet had ontvangen en iemand van de livechat zei dit:
Jeniffer: I am fully aware of the bonus
Jeniffer: and it is available for new players only
Ze weigeren gewoon om mij een bonus te geven haha
(y) (y)
Jeniffer: I am fully aware of the bonus
Jeniffer: and it is available for new players only
(y) (y)
Wel een leuke bookie hoor! Met de odds valt het wel mee, zijn soms wat lager maar je hebt wel genoeg keus ...Zou wel prettig zijn als ze een Mobile app zouden hebben ...want kan niet altijd op m'n laptop of pc om bets te plaatsen!
faraz1994:
Ze weigeren helemaal niets, wij zijn al voor je bezig hebben we je ook al per pm laten weten. De livechat is niet altijd op de hoogte van deze bonus omdat onze contactpersoon een andere naam aan deze bonus (voor interne doeleinden) heeft gegeven. Kortom, deze bonus is wel degelijk beschikbaar voor nieuwe én bestaande klanten.
kiki:
Wel een leuke bookie hoor! Met de odds valt het wel mee, zijn soms wat lager maar je hebt wel genoeg keus ...Zou wel prettig zijn als ze een Mobile app zouden hebben ...want kan niet altijd op m'n laptop of pc om bets te plaatsen!
Alleen maar mee eens!
Hakuna Matatttta.