Titanbet actie: 100% bonus tot maximaal 100 euro (september 2013)
Het voetbalseizoen is weer begonnen en natuurlijk komen wij dan met een actie, deze maand in samenwerking met Titan Bet. Bestaande en nieuwe TitanBet klanten krijgen een 100% stortingsbonus tot maximaal 100 euro. Kortom, iedereen komt weer aan zijn of haar trekken.
Actiepagina: www.voetbalwedden.net/titanbetactie
Helaas kunnen Belgische klanten geen gebruik maken van deze actie in verband met het feit dat TitanBet niet beschikbaar is in België. We doen altijd ons best om acties op te zetten voor al onze leden, dit lukt alleen niet altijd. Helaas.
** Belangrijk **
We hebben een actiepagina, http://www.voetbalwedden.net/titanbetactie opgezet waar je alle informatie over deze actie kunt vinden. Lees deze heel goed door zodat je niet voor verrassingen komt te staan!! Doorloop alle stappen en een kind kan de was doen.
Win een 50 euro freebet!
Onder alle twitter gebruikers die onderstaande tekst twitteren verloten we aan het eind van onze actiemaand in totaal 5 freebets. Iedere freebet heeft een waarde van 50 euro welke je op je TitanBet account bijgeschreven krijgt.
Tweet onderstaande tekst:
Lekker! Check deze pagina van @nlvoetbalwedden en krijg net als ik €100 bonus bij TitanBet: http://bit.ly/16QnP0n #titanbetactie
Facebook actie
De facebook actie volgt aankomende maandag 2 september. Houd onze facebook pagina dus goed in de gaten voor meer informatie.
MEEST GESTELDE VRAGEN
http://www.voetbalwedden.net/titanbetactie/#faq
Belangrijke punten voor de actiepagina zijn:
1. Wees altijd ingelogd op voetbalwedden.net.
2. Doorgeven gebruikersnaam bij Titanbet is hoofdletter gevoelig (1 kans om de juiste door te geven).
3. Als bestaande klant, eerst storten en dan wachten op de bonus (binnen 72 uur).
4. Houd je mail ten aller tijde in de gaten. Hier sturen wij belangrijke informatie naar toe.
5. Als bestaande klant ingelogd en gestort? Keer terug naar de actiepagina om je gebruikersnaam bij Titanbet door te geven.
6. Geef je Titanbet gebruikersnaam door, niet die van voetbalwedden.net.
Heel veel plezier en succes!
in 1-09-2013 08:17 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Wanneer komt er een actie voor de Belgen onder ons?
Leuke actie guys!
Wel een vraagje over het toekennen van de bonus, bij sommige bookies worden er geen bonussen toegekend als je bijvoorbeeld Neteller of Bookmakers gebruikt, weten jullie misschien of deze bookie daar moeilijk over doet?
Ik heb nog geen Titanbet account en zou wel mee willen doen met de actie ...maar heb nog geld bij Neteller vandaar dat ik deze dan zou willen storten. Vroeg me dus af als ik het geld via Neteller stort, ik ook de volledige 100% bonus ontvang!
Bedankt!
Wel een vraagje over het toekennen van de bonus, bij sommige bookies worden er geen bonussen toegekend als je bijvoorbeeld Neteller of Bookmakers gebruikt, weten jullie misschien of deze bookie daar moeilijk over doet?
Ik heb nog geen Titanbet account en zou wel mee willen doen met de actie ...maar heb nog geld bij Neteller vandaar dat ik deze dan zou willen storten. Vroeg me dus af als ik het geld via Neteller stort, ik ook de volledige 100% bonus ontvang!
Bedankt!
Ik heb inmiddels € 50,- gestort met bonus op Titanbet.
Deze bonus moet je uiteraard 7x rondspelen voordat je kan uitbetalen.
Betekent dat als ik 7 euro inzet op een odd van 2.00 ik dan 1 euro zou kunnen laten uitbetalen.
Of moet ik eerst de 50 euro 7x rondspelen voordat ik ook maar iets kan laten cashen?
Deze bonus moet je uiteraard 7x rondspelen voordat je kan uitbetalen.
Betekent dat als ik 7 euro inzet op een odd van 2.00 ik dan 1 euro zou kunnen laten uitbetalen.
Of moet ik eerst de 50 euro 7x rondspelen voordat ik ook maar iets kan laten cashen?
giertjenl:
Ja, je moet eerst aan de bonusvoorwaarden voldoen om ook maar 1 euro te kunnen uitbetalen. Indien je 50 euro stort moet je 350 hebben ingezet op odds minimaal 1,80.
jarkoooo:
We zijn er meer bezig en hopen op korte termijn een actie(tje) voor Belgen te kunnen presenteren. We doen ons best maar zijn uiteraard afhankelijk van de bookmakers.
kiki:
Vroeg me dus af als ik het geld via Neteller stort, ik ook de volledige 100% bonus ontvang! Bedankt!
Vroeg me dus af als ik het geld via Neteller stort, ik ook de volledige 100% bonus ontvang! Bedankt!
Ja, 100%! Het maakt niet uit op welke manier je geld stort, de bonus ga je ontvangen als nieuwe klant.
Hakuna Matatttta.
Ik kan dus ook op geen mogelijkheid meer de gestorte 50,- terugkrijgen, voordat ik aan de bonusvoorwaarden voldoe?
Ik vind Titan wel echt een kut bookie, ben daar weg zodra mijn bonus vrij is.
- Ik kan niet inzetten op de enhanced multiples (odds zijn daar wel leuk, dus tip!), zelfs bij 1 euro krijg ik de melding dat de stake te hoog is.
- Kreeg te horen dat ik pas 20 EUR had rondgespeeld terwijl ik al op ruim 250 zat, eerst word ik een beetje afgewimpeld in de chat maar uiteindelijk hebben ze het toch gecorrigeerd, iemand anders zei ook al dat hun systeem het helemaal niet goed bijhoudt (in deze thread), echt heel slecht.
- Had gisteravond even een live multiple bet (doubles) gemaakt in de laatste 10 minuten van 2 wedstrijden, die werd snel bijgeschreven en stond er nog gewoon op ruim na de wedstrijden gisteravond. Vanochtend kijk ik en is het geld van die bet weer van mijn account af. Bleek een goal gevallen te zijn in de blessuretijd. Ging maar om 35 EUR dus ze hadden het op mijn account kunnen laten (zeker aangezien ik zondag en maandag nog voor 150 EUR op rij verloren heb, en met deze erbij nu 170 EUR verloren), maar ik snap dat ik de bet niet gewonnen heb, ik verwacht dan echter op zijn minst een excuses mail en het zou ze sieren er dan een freebetje van bijv. 20 EUR bij te doen.
Maar oke, ik heb nog iets van 275 te gaan en dan is mijn bonus vrij en er staat nu 900 op mijn account (had 100 gestort) dus ik moet sowieso met winst naar huis gaan, dat is dan wel weer positief :).
- Ik kan niet inzetten op de enhanced multiples (odds zijn daar wel leuk, dus tip!), zelfs bij 1 euro krijg ik de melding dat de stake te hoog is.
- Kreeg te horen dat ik pas 20 EUR had rondgespeeld terwijl ik al op ruim 250 zat, eerst word ik een beetje afgewimpeld in de chat maar uiteindelijk hebben ze het toch gecorrigeerd, iemand anders zei ook al dat hun systeem het helemaal niet goed bijhoudt (in deze thread), echt heel slecht.
- Had gisteravond even een live multiple bet (doubles) gemaakt in de laatste 10 minuten van 2 wedstrijden, die werd snel bijgeschreven en stond er nog gewoon op ruim na de wedstrijden gisteravond. Vanochtend kijk ik en is het geld van die bet weer van mijn account af. Bleek een goal gevallen te zijn in de blessuretijd. Ging maar om 35 EUR dus ze hadden het op mijn account kunnen laten (zeker aangezien ik zondag en maandag nog voor 150 EUR op rij verloren heb, en met deze erbij nu 170 EUR verloren), maar ik snap dat ik de bet niet gewonnen heb, ik verwacht dan echter op zijn minst een excuses mail en het zou ze sieren er dan een freebetje van bijv. 20 EUR bij te doen.
Maar oke, ik heb nog iets van 275 te gaan en dan is mijn bonus vrij en er staat nu 900 op mijn account (had 100 gestort) dus ik moet sowieso met winst naar huis gaan, dat is dan wel weer positief :).
giertjenl:
Ik kan dus ook op geen mogelijkheid meer de gestorte 50,- terugkrijgen, voordat ik aan de bonusvoorwaarden voldoe?
Nee eerst de bonus rondspelen!
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Had afgelopen weekend hetzelfde met Titanbet. 100 euro bonus + 200 euro eigen cash opgebouwd naar circa 1.200. Wou 900 cashen, maar dat mocht niet voordat ik 7 x 100 had ingezet op 1,80 of hoger. Had namelijk nog maar 1x boven de 1,80 gezeten.
Had gister 100 op winst Swansea @ 3,50, 100 op gelijk spel @ 3,20 en 100 op winst liverpool @ 2,25. 3 verschillende bets en ditzelfde ook gedaan bij AS Roma met ongeveer dezelfde quotes. Swansea was gelijk, en AS Roma won @ 2,37. Per saldo dus maar iets van 45 euro verloren, maar wel de bonus nu rond gespeeld. Dus kleine tip voor degene die in dezelfde luxe zitten....... ;-)
Had gister 100 op winst Swansea @ 3,50, 100 op gelijk spel @ 3,20 en 100 op winst liverpool @ 2,25. 3 verschillende bets en ditzelfde ook gedaan bij AS Roma met ongeveer dezelfde quotes. Swansea was gelijk, en AS Roma won @ 2,37. Per saldo dus maar iets van 45 euro verloren, maar wel de bonus nu rond gespeeld. Dus kleine tip voor degene die in dezelfde luxe zitten....... ;-)
Een draw no bet die in een gelijkspel eindigt, telt dat ook voor je rondspelen?
Officieel staat in de regels dat dit niet mag. Of ben ik dan een te erge Duitser?
beer83:
Had afgelopen weekend hetzelfde met Titanbet. 100 euro bonus + 200 euro eigen cash opgebouwd naar circa 1.200. Wou 900 cashen, maar dat mocht niet voordat ik 7 x 100 had ingezet op 1,80 of hoger. Had namelijk nog maar 1x boven de 1,80 gezeten.
Officieel staat in de regels dat dit niet mag. Of ben ik dan een te erge Duitser?
giertjenl:
beer83:
Nee dit mag eigenlijk helemaal niet, aangezien je 3x op dezelfde wedstrijd zet en normaal mag je maar 1 bet per wedstrijd doen geloof ik. Je hebt dus geluk als je je kan laten uitbetalen, want ik ken geen een bookie die dit accepteerd als bonus rondspelen..
Retarded gambler