Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips competitie spel

Hoe komt dat ik mijzelf nergens terug vind in de voorlopige stand van het tipgeversspel?
Ik heb deze maand 1 tip geplaatst, en ik vind nergens mij ROI terug?
....................................................................................................................................;;
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjerrevee12 in 9-02-2012 22:19 Acties en spellen
in 9-02-2012 22:19 Acties en spellen
52 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En die gaan ze graag aan denk ik, want dit is de insteek niet geweest 'gok' ik :d. Met tippen heeft het niets meer te maken.
Desalniettemin, knallen met die prijs en er geld mee maken! Enjoy
0 Vind ik leuk's
-
Kijk Leo trouwens eens gaan joh na 1 dag hahaha :d je zou het elke dag moeten nakijken hehehe.
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
Met tippen heeft het niets meer te maken.
Hoezo niet?
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Alweer geen verdiende winnaar..
Dat zijn wedstrijden die je bij echte bookmakers nooit zal spelen.. enkele misschien.. maar nooit allemaal..
Jammer
Terwijl van dit tipspel echt wel iets leuks te maken valt
0 Vind ik leuk's
nottripping:
Kijk Leo trouwens eens gaan joh na 1 dag hahaha :d je zou het elke dag moeten nakijken hehehe.

Tja nottripping en bij die tips zitten er normaal geen dubbele bij of het moest per ongeluk zijn dat ik niet meer weet waar ik gebleven ben. :p :p :p
Trouwens door zoveel tips te zetten weet ik dat ik geen kans maak op die prijzen,maar ik blijf wel mooi rond de ROI 100% draaien.
Sorry, maar ik moet echt lachen met die 35 tips en die dubbele zetten van sommigen. (n) (n)
charlie19901:
Alweer geen verdiende winnaar..
Dat zijn wedstrijden die je bij echte bookmakers nooit zal spelen.. enkele misschien.. maar nooit allemaal..
Jammer
Terwijl van dit tipspel echt wel iets leuks te maken valt

Volledig met jou eens!! :( :(
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Fifaking gefeliciteerd (y)
Ook weer duidelijk hoe men deze competitie kan winnen, plaats zoveel mogelijk dubbele kansen met hoge odds (h)

Ik heb dit al dikwijls aangehaald , dat het enkel via plaatsen van dubbele tips deze competitie gewonnen kan worden
Kijk en evalueer maar eens zeer goed de tips van de eerste 2 winnaars en je zal zien dat ze bijna uitsluitend dubbele tips hebben geplaatst
En wanneer je hen daarover aanspreek is hun commentaar " ja maar , je kan bij een bookie ook dubbele kans spelen "
Dat is heel correct , maar er is een groot verschil tussen hier in de tips competitie bijv te spelen op 1 , en op x qua notering van odd , dan wanneer je deze zelfde bet 1x zou spelen bij een bookie
Als je hier matchen speelt met hoge odds bijv 1 = 2,80 en x = 3,50 en 2 = 2,35 en je kiest dan 1 en x ( omdat je bijna zeker bent dat 1 van beide juist is ) dan heb je steeds een POSITIEVE LSP
Maar wanneer je bij een bookie een dubbele kans 1x zou spelen dan is de odd daarvoor NOOIT zo hoog
CONCLUSIE : wil men dat er een eerlijke tipscompetitie gespeeld word , dan zijn er 2 mogelijkheden
1) of je zorgt ervoor dat je per wedstrijd maar 1 keuze kan maken , dus gedaan met dubbele kansen , dus enkel inzetten op 1 ; x of 2 , maar niet meer op 2 of 3 mogelijkheden
2) of men voegt ( zoals bij een bookie ) ook de keuze mogelijkheid 1x ; 12 of x2 toe , en dan ook zorgt men ervoor dat men maar 1 keuze kan maken per wedstrijd
Dit is veel eerlijker en geeft een beter beeld weer van "tips" plaatsen , want zoals het nu is komt het meer over als een "wiskundige oefening" en "tactische berekening" ; wat dus niks meer te maken heeft met wedden
Admins hier weten dat dit mijn stokpaardje is , ik weet ook dat ze dit aan het bekijken zijn , en ik hoop ( verwacht ) dan ook binnenkort een nieuwe "aangepaste en verbeterde" versie te verwachten van de tips competitie
Ondanks het feit , dat ik vind dat de winnaars het niet eerlijk gespeeld hebben en dus ook niet verdienen , toch proficiat en ik hoop dat jullie het geld beter inzetten bij de "real" bookies dan dat jullie hier tips spelen
Veel succes (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Fifaking heeft ook wel eens zo'n dubbele kans fout, dan verliest hij meteen 2 LSP's ... en als hij wint met die 'hoge' odds (hoger dan de odd van dubbele kans) dan moet je die eigenlijk door twee delen, want op die andere LSP verliest-ie. Rekentechnisch gezien maakt het dus niks uit of je nou steeds 2 LSP's op een dubbele kans zet of slechts 1. (Op de lange termijn zeker niet, op een termijn van een maand hangt het er enigszins van of hoevaak hij 'geluk' had met ofwel de X winnen ofwel de 'hoge' outsider.)
Met andere woorden: zelfs al had Fifaking steeds 1 LSP ingezet op die dubbele kans, dan had hij waarschijnlijk alsnog gewonnen (heeft iemand de moeite eigenlijk wel genomen om het na te rekenen, voordat hij ging zeuren over 'onterechte winnaar' etc.?). Nog steeds moet je kunnen herkennen of het spelen van die dubbele kans value heeft of niet. Terechte winnaar dus.
Neemt overigens niet weg dat ik het met Leo en de rest eens ben dat het prettig zou zijn als je inderdaad gewoon op dubbele kansen (en alle andere handicaps, dnb etc.) kon spelen in plaats van dat het nodig is om steeds twee keer in te zetten op 1 wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet.
In het echt kun je natuurlijk ook gewoon twee keer inzetten op dezelfde wedstrijd. Dus waarom zou dat nu niet mogen? Of kijk ik nu niet verder dan mijn neus lang is?
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet.
In het echt kun je natuurlijk ook gewoon twee keer inzetten op dezelfde wedstrijd. Dus waarom zou dat nu niet mogen? Of kijk ik nu niet verder dan mijn neus lang is?

Tuurlijk kan je in het echt 2 inzetten , maar niet op het zelfde "lot" of "formulier" : ik bedoel je kan bijv niet een combo spelen, eens inzetten op 1 en eens inzetten op x ( van dezelfde wedstrijd natuurlijk ) ; de bookie zal deze combo niet aanvaarden
Als je natuurlijk 2 bets plaatst van dezelfde match , dan wel , maar ze staan niet samen
Wat Fifiaking , en alle andere die dubbele bets plaatsen , willen doen is zoals bij een "real" bookie gebruik maken van de dubbele kans ( 1x , 12 of x2 )
Maar het enige verschil zit hem in de notering van de odds , kijk maar eens bij gelijk welke bookie , de odds voor dubbele kans liggen stukken lager dan wanneer je bijv de odds voor 1 , x of 2 apart neemt
En het levert steeds een positieve LSP op zeker als je dit doet bij wedstrijden met hoge odds
Concreet voorbeeld : stel dat je voor de wedstrijd Reggina - Brescia denkt dat het of Reggina word of een gelijkspel ( wat zou overeen komen met een 1x bij een bookie als dubbele kans )
Dan word hier in de tipscomp ( door bijv de winnaars ) gekozen voor eens 1 en eens voor x
Hebben ze gelijk met hun bets , dan hebben ze een positieve LSP die minimum 0,5 is ( als Reginna zou winnen , en een LSP van 0,95 als het gelijkspel is )
Bij een real bookie zou die zelfde bet , namelijk 1x een LSP opbrengen van 0,36 ( of Reginna nu wint of gelijkspel is )
In geval van gelijkspel is het verschil tussen hun methode hier en bij de bookie 0,54
En 0,54 LSP per bet , en je plaatst bijv 100 bets per maand , dan heb je een LSP van 54 , en zal je hiermee zeker in de prijzen vallen
http://i1179.photobucket.com/albums/x382/farkaz/reginna.jpg">
Maar genoeg erover , ik hoop dat de crew eens nadenkt over andere manier van bets plaatsen in de tips competitie
Veel succes voor iedereen deze maand ( met of zonder plaatsen van dubbele bets )
(y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
ongelofelijk dit zit wel heel erg diep :s is het echt zo moeilijk om iets los te laten :p
dit is een gebed zonder eind :d
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.