Tipgever van de maand
Aangezien dit topic er nog niet is ( of is ie er wel? )
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Valsspelen blijft valsspelen, niet de 'foute' tips eruit halen, gewoon de namen schrappen die oneerlijk hebben gespeeld.
Ik vind dat je zoiets niet kan maken, vooral niet als het om geldprijzen gaat.
mole5:
Valsspelen blijft valsspelen, niet de 'foute' tips eruit halen, gewoon de namen schrappen die oneerlijk hebben gespeeld.
Hier ben ik het mee eens. Als ik 50.000 uit de geldautomaat krijg ipv 50 en het niet meld kan ik ook vervolgd worden terwijl het niet mijn fout is. Gaat om het feit dat je er bewust gebruik van maakt.
Niks persoonlijk tegen fifaking maar om nou je excuses te maken en gewoon weer verder gaan met het spelen van deze maand.....
gl3nn1987:
mole5:
Valsspelen blijft valsspelen, niet de 'foute' tips eruit halen, gewoon de namen schrappen die oneerlijk hebben gespeeld. Ik vind dat je zoiets niet kan maken, vooral niet als het om geldprijzen gaat.
Hier ben ik het mee eens. Als ik 50.000 uit de geldautomaat krijg ipv 50 en het niet meld kan ik ook vervolgd worden terwijl het niet mijn fout is. Gaat om het feit dat je er bewust gebruik van maakt. Niks persoonlijk tegen fifaking maar om nou je excuses te maken en gewoon weer verder gaan met het spelen van deze maand.....Valsspelen blijft valsspelen, niet de 'foute' tips eruit halen, gewoon de namen schrappen die oneerlijk hebben gespeeld. Ik vind dat je zoiets niet kan maken, vooral niet als het om geldprijzen gaat.
Waarom zou ik niet verder mogen spelen?, andere spelen ook verder, die geen excuses maken...
wie niet waagt, wie niet wint!
Snap geen hol van wat jullie allemaal zeggen haha. Ik tip wat ik denk en selecteer de bookie met de hoogste quote. Heb 't nu vergooit voor deze maand met een paar foute in een paar dagen, dus nu nog heel veel spelen om het proberen recht te trekken (of nog verder te verknallen haha)
mole5:
Valsspelen blijft valsspelen, niet de 'foute' tips eruit halen, gewoon de namen schrappen die oneerlijk hebben gespeeld. Ik vind dat je zoiets niet kan maken, vooral niet als het om geldprijzen gaat.
Wij halen geen foute tips eruit. We gaan het systeem controleren en kijken hoe we dit probleem in de toekomst kunnen afbakenen. Daarnaast gaan we de oude standen bekijken en het oude proces onder de loep nemen. Voor de rest wil ik jullie terugverwijzen naar mijn eerder comment. Er wordt aan gewerkt. Graag wat geduld. Prijzen kunnen wij simpelweg niet innemen en namen gaan we niet zo maar schrappen.
gr
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Wie zonder fout is, werp de eerste steen.Iedereen in zijn leven maakt fouten en als er excuses gemaakt zijn voor hun fouten is het einde discussie.
Het probleem met die tips zal VW wel oplossen,het is ten andere hun taak en in hun belang dat die wedstrijd zo correct en eerlijk mogelijk verloopt.Dat hebben Wedden en Vonloite trouwens al zelf aangegeven dat het bekeken word.
Ik ben gewoon blij dat die fout is uitgekomen en dat er iets aan gedaan kan worden. En voor de wedders hier op deze site zou ik gewoon zeggen: jongens blijf gewoon eerlijk want dat duurt het langst en bij mogelijke fouten op de site meld dit gewoon.Het is ook in uw eigen belang dat deze site een eerlijk en correct imago heeft met een goede community.
Het moet leuk en plezant blijven op VW!!!
Het probleem met die tips zal VW wel oplossen,het is ten andere hun taak en in hun belang dat die wedstrijd zo correct en eerlijk mogelijk verloopt.Dat hebben Wedden en Vonloite trouwens al zelf aangegeven dat het bekeken word.
Ik ben gewoon blij dat die fout is uitgekomen en dat er iets aan gedaan kan worden. En voor de wedders hier op deze site zou ik gewoon zeggen: jongens blijf gewoon eerlijk want dat duurt het langst en bij mogelijke fouten op de site meld dit gewoon.Het is ook in uw eigen belang dat deze site een eerlijk en correct imago heeft met een goede community.
Het moet leuk en plezant blijven op VW!!!
Daar heb je (y) gesproken Leo
Volgende maand iedereen gewoon een schone lei beginnen
En de spelers die zo hebben gespeeld ( gaan door het vuur om te winnen ;-) )
Volgende maand iedereen gewoon een schone lei beginnen
En de spelers die zo hebben gespeeld ( gaan door het vuur om te winnen ;-) )
Winnen is voor Winnaars
Helemaal eens met Leo en Suprer ( ik ga idd door het vuur haha ;-)
Hoop dat ik 2e kan worden, maar waarschijnlijk zit er toch niet meer in dan een 3de plaats deze maand.. (y)
Hoop dat ik 2e kan worden, maar waarschijnlijk zit er toch niet meer in dan een 3de plaats deze maand.. (y)
wie niet waagt, wie niet wint!
ik snap er niks meer van moet je hier nou tips geven of gewoon lullen ??
Ik geef dan maar een tipje als dat kan of mag ik zeg niet dat ikhet goed heb maar wat dacht je van
vvv-venlo-az x
een gelijkspellletje dus.
waarom:
zoiezo vvv thuis altijd sterk az is goed bezig maar uit zijn ze toch zvwakker.
az is nog moe van metalist uit 3 dagen geleden.(vervelende terugreis) en zit nog in de benen.
en vvv kan altijd scoren met die 3 nigirianen voorin
en notering 4.2!!!!
Ik geef dan maar een tipje als dat kan of mag ik zeg niet dat ikhet goed heb maar wat dacht je van
vvv-venlo-az x
een gelijkspellletje dus.
waarom:
zoiezo vvv thuis altijd sterk az is goed bezig maar uit zijn ze toch zvwakker.
az is nog moe van metalist uit 3 dagen geleden.(vervelende terugreis) en zit nog in de benen.
en vvv kan altijd scoren met die 3 nigirianen voorin
en notering 4.2!!!!
speel het dan gewoon mee?
Winnen doet hij toch niet want daar is hij te dom voor...
En dit allemaal voor ocharme 100 Euro..
How low can go..
Winnen doet hij toch niet want daar is hij te dom voor...
En dit allemaal voor ocharme 100 Euro..
How low can go..