Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Beste leden!

Aangezien we met een app, mobiele website en reguliere website werken, duurt het even voor we alles kunnen doorvoeren en synchroniseren. Maar het gros van de updates is ondertussen verwerkt.

Een aantal dingetjes zijn we nog aan het testen, dus laat ons vooral weten als iets nog niet goed werkt.

Veranderingen voor 2016

- Extra prijzengeld (voor de nummers 8, 9 en 10 van het jaarklassement)
- Nieuwe sponsor voor de landen (sub) competities: Bet777
- Nieuwe regels m.b.t stakes en odds (zie de 'meer info' pagina's)
- Verplicht aantal tips per competitie is vervangen door een verplicht aantal stakes per competitie
- Toegevoegd: verplicht aantal stakes per maand (aantal varieert per competitie)
- Odd/Even weddenschap is komen te vervallen

Stakes en odds voor 2016

1.50 < Odds < 2.50: Maximaal 3 stakes
2.50 < Odds < 5.00: Maximaal 2 stakes
5.00 < odds < 7.50: Maximaal 1 stake

Succes in 2016!

Heb je vragen of opmerkingen, plaats ze dan hier!
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Vw waar kan ik het verplicht aantal stakes per competitie of per maand terug vinden? Gr.
0 Vind ik leuk's
mats:
Vw waar kan ik het verplicht aantal stakes per competitie of per maand terug vinden? Gr.

Landen (sub) competities
Je moet in een kwartaal minimaal 150 stakes hebben ingezet in het desbetreffende land om in aanmerking te komen voor de prijzen. Ook heb je minimaal 25 stakes of meer ingezet in het desbetreffende land in de 3 maanden van het kwartaal.

Kwartaal competitie
Je moet in een kwartaal minimaal 250 stakes hebben ingezet om in aanmerking te komen voor de prijzen. Ook heb je minimaal 25 stakes of meer ingezet in de 3 maanden van het kwartaal.

Jaar competitie
Je moet in een jaar tijd minimaal 750 stakes hebben ingezet om in aanmerking te komen voor de prijzen. Ook heb je minimaal 50 stakes of meer ingezet in 6 van de 12 maanden van het jaar.

Zie de 'meer info' pagina's op de tip competitie pagina voor de volledige faq.
0 Vind ik leuk's
VW hoe komt het dat er wedtips te zien zijn met een stakes van 4/10 en zelfs 6/10? ik zelf kan er ook nog plaatsen met een stakes van 8/10.
0 Vind ik leuk's
mats:
VW hoe komt het dat er wedtips te zien zijn met een stakes van 4/10 en zelfs 6/10? ik zelf kan er ook nog plaatsen met een stakes van 8/10.

Gaan we naar kijken én herstellen. Thanks voor 't melden!

0 Vind ik leuk's
Is het geoorloofd om 2 afzonderlijke tips op dezelfde wedstrijd te plaatsen? Bijvoorbeeld 1 op winst voor de thuisploeg en 1 op over 2.5? 2 aparte tips dus. Op deze manier zou je meer dan 3 units op 1 wedstrijd kunnen zetten namelijk, lijkt me niet de bedoeling?
0 Vind ik leuk's
kan niet hoor, je krijgt gewoon de melding dat je max 3 stakes kan plaatsen, misschien eerst uitproberen en dan posten? :)
0 Vind ik leuk's
stiletto28:
kan niet hoor, je krijgt gewoon de melding dat je max 3 stakes kan plaatsen, misschien eerst uitproberen en dan posten? :)

Oké, je kan dus niet meer dan 3 stakes posten ook al post je meerdere tips op 1 wedstrijd. Maar dat beantwoordt mijn vraag nog niet volledig, ik vroeg of het toegestaan was. Je kunt nu bijvoorbeeld 1 unit zetten op 1x en tegelijk ook nog 1 unit op european handicap +1 (wat in feite precies dezelfde weddenschap is) Zo kom je veel sneller aan een hoog aantal tips. Kan niet de bedoeling zijn?!
0 Vind ik leuk's
zolekalseenmandje:
stiletto28:

Oké, je kan dus niet meer dan 3 stakes posten ook al post je meerdere tips op 1 wedstrijd. Maar dat beantwoordt mijn vraag nog niet volledig, ik vroeg of het toegestaan was. Je kunt nu bijvoorbeeld 1 unit zetten op 1x en tegelijk ook nog 1 unit op european handicap +1 (wat in feite precies dezelfde weddenschap is) Zo kom je veel sneller aan een hoog aantal tips. Kan niet de bedoeling zijn?!

Aantal tips maakt niks uit, gaat tegenwoordig om stakes wat je inzet, ja dat is toegestaan :)
0 Vind ik leuk's
zolekalseenmandje:
stiletto28:

Asian, 1X2 en European kun je (als het goed is) niet combineren.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.