Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Denise :-)

zou je deze willen aanpassen

25.01.2017 Boca Juniors - San Lorenzo over 3.5 Reguliere speeltijd, Over/Under 2/10 €4.00 -2.00

wordt fout gerekend maar werd gisteren toch echt 2-2 :p

http://www.futbol24.com/national/Argentina/Torneo-de-Verano/2017/Copa-de-Oro-Mar-del-Plata/

dank je wel alvast!
0 Vind ik leuk's
bolletje93:
Ik heb het al een keer eerder gevraagd. Maar waarom nemen jullie niet iedereen mee in de tussenstand van de tipcompetitie, zoals jullie voorheen wel deden.
Nu kan iemand met 249 stakes en een leuke roi wachten tot de laatste dag van het kwartaal en dan opeens bovenaan het klassement verschijnen.

Op deze manier is er naar mijn mening niet echt sprake van competitie. Het zou leuker zijn als iedereen vanaf 100 stakes ook in de tussenstand wordt opgenomen, zodat we eerlijk met elkaar kunnen concurreren.

Het geeft volgens mij een heel vertekend beeld, maar vooruit :-)

Alle spelers die minimaal 25 stakes hebben ingezet, staan nu in de ranking voor Q1 2017.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
jose127:
Denise :-)

zou je deze willen aanpassen

25.01.2017 Boca Juniors - San Lorenzo over 3.5 Reguliere speeltijd, Over/Under 2/10 €4.00 -2.00

wordt fout gerekend maar werd gisteren toch echt 2-2 :p

http://www.futbol24.com/national/Argentina/Torneo-de-Verano/2017/Copa-de-Oro-Mar-del-Plata/

dank je wel alvast!

Gaan we aanpassen (Y)
0 Vind ik leuk's
denise92:
bolletje93:
Ik heb het al een keer eerder gevraagd. Maar waarom nemen jullie niet iedereen mee in de tussenstand van de tipcompetitie, zoals jullie voorheen wel deden.
Nu kan iemand met 249 stakes en een leuke roi wachten tot de laatste dag van het kwartaal en dan opeens bovenaan het klassement verschijnen.

Op deze manier is er naar mijn mening niet echt sprake van competitie. Het zou leuker zijn als iedereen vanaf 100 stakes ook in de tussenstand wordt opgenomen, zodat we eerlijk met elkaar kunnen concurreren.

Alle spelers die minimaal 25 stakes hebben ingezet, staan nu in de ranking voor Q1 2017.

Nee hoor het maakt de competitie juist weer echt een competitie, maar vanaf 100/150 stakes of 50 tips zou overzichtelijker zijn, 25 is net te weinig.
0 Vind ik leuk's
denise92:
bolletje93:

kan dit ook voor de landen competitie vb: na 50 stakes?
0 Vind ik leuk's
^ Prima, gaan we dat doen (Y)
0 Vind ik leuk's
Newcastle Jets - Melbourne City is fout gerekend, maar die wedstrijd moet nog beginnen :p
0 Vind ik leuk's
zou beter zijn om pas mensen in Q1 te laten zien die minimaal 50 tips hebben geplaatst of 100 ingezet hebben
nu slaat het eigelijk nergens op als gasten met 13 tips er al invoor komen

0 Vind ik leuk's
denise92:
^ Prima, gaan we dat doen (Y)

Dit is inmiddels doorgevoerd. (y)

retsleppa:
Newcastle Jets - Melbourne City is fout gerekend, maar die wedstrijd moet nog beginnen :p

De tips worden herkeurd zodra de wedstrijd gespeeld is.
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Ok, thanks1 (y) (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.