Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Hallo Denise,
I.t.t. degenen, die een paar dagen geleden al schreven, dat hun gewonnen tegoed bijgeschreven is, is dat bij mij nog steeds niet gebeurd. Mijn gebruikersnaam is DoctorWho
I.t.t. degenen, die een paar dagen geleden al schreven, dat hun gewonnen tegoed bijgeschreven is, is dat bij mij nog steeds niet gebeurd. Mijn gebruikersnaam is DoctorWho
dalek:
Hallo Denise,
Hallo Denise,
Je hebt een andere Betfirst gebruikersnaam opgegeven.. dan wordt het lastig inderdaad.
Dance like you never danced before.
Hallo Denise,
Op zich begrijp ik nu de verwarring: ik heb mijn inlognaam van Bet777 doorgegeven (ik meende, dat het om die site ging). Bij Betfirst is mijn inlognaam Dalek. Maar ook bij die site is er niets bijgeschreven.
Op zich begrijp ik nu de verwarring: ik heb mijn inlognaam van Bet777 doorgegeven (ik meende, dat het om die site ging). Bij Betfirst is mijn inlognaam Dalek. Maar ook bij die site is er niets bijgeschreven.
De landen competities werden door bet777 gesponsord, de reguliere kwartaalcompetitie door betfirst.
Jij was in de prijzen gevallen van de landencompetitie - maar die username klopte dus niet.
Jij was in de prijzen gevallen van de landencompetitie - maar die username klopte dus niet.
Dance like you never danced before.
Is de tussenstand van het jaar 2017 toevallig ergens te zien?
Hallo Denise,
Fijn, dat je steeds zo snel reageert. Maar nu ontgaat het me inmiddels even: bij Betfirst is mijn inlognaam Dalek. Is dit nu voldoende?
(Want ik had nog nooit een inlognaam voor Betfirst doorgegeven, omdat ik voor die site nog nooit iets gewonnen heb (enkele mails terug schreef ik mijn inlognaam voor Bet777)).
Fijn, dat je steeds zo snel reageert. Maar nu ontgaat het me inmiddels even: bij Betfirst is mijn inlognaam Dalek. Is dit nu voldoende?
(Want ik had nog nooit een inlognaam voor Betfirst doorgegeven, omdat ik voor die site nog nooit iets gewonnen heb (enkele mails terug schreef ik mijn inlognaam voor Bet777)).
bolletje93:
Denise kan deze bet verwijderd worden heb hem per ongeluk aangeklikt en zo niet mag ik dan wel mijn odds terug, 0,00 is een verliezend betje...
Odd is trouwens ook flink gezakt toen ik hem speelde stond hij op 2,60 of 2,80
https://gyazo.com/6669b7f4db7dd40acecb094ded9068ae
Denise kan deze bet verwijderd worden heb hem per ongeluk aangeklikt en zo niet mag ik dan wel mijn odds terug, 0,00 is een verliezend betje...
Odd is trouwens ook flink gezakt toen ik hem speelde stond hij op 2,60 of 2,80
https://gyazo.com/6669b7f4db7dd40acecb094ded9068ae
Hallo crew
een tijdje geleden melde ik een probleem met de juiste scores op VW
Het is namelijk zo dat de juiste scores omgekeerd worden weergegeven
als je 1-0 tipt verwerkt voetbalwedden de tip als 0-1
en dit is bij alle matchen zo
dus een probleem in jullie systeem
hieronder enkele voorbeelden waar je ziet dat ik degelijk 1-0 selecteerde , maar als je rechts naar plaats tip kijkt zie je 0-1 staan
ik speelde ajaccio - auxerre 1-0 HT , maar het werd verwerkt als 0-1
hieronder kan je de fouten zien van matchen die nog niet zijn gespeeld om aan te tonen dat er iets mis
een tijdje geleden melde ik een probleem met de juiste scores op VW
Het is namelijk zo dat de juiste scores omgekeerd worden weergegeven
als je 1-0 tipt verwerkt voetbalwedden de tip als 0-1
en dit is bij alle matchen zo
dus een probleem in jullie systeem
hieronder enkele voorbeelden waar je ziet dat ik degelijk 1-0 selecteerde , maar als je rechts naar plaats tip kijkt zie je 0-1 staan
ik speelde ajaccio - auxerre 1-0 HT , maar het werd verwerkt als 0-1
hieronder kan je de fouten zien van matchen die nog niet zijn gespeeld om aan te tonen dat er iets mis
Hallo Denise,
Waarom kan ik niet high stake op hoge odds?
Waarom zijn niet alle inzetten mogelijk?
Kan je dat vertellen.
Waarom kan ik niet high stake op hoge odds?
Waarom zijn niet alle inzetten mogelijk?
Kan je dat vertellen.
hai denise,kheb 55 bets geen 51 of moet het nog worden verwerkt?