Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
denise92:
We zullen vandaag (en anders morgen) ook aan de slag gaan met de definitieve lijsten van 2016 (Q4) en 't jaar klassement.

Voor 2017 doen we louter een Q1 klassement (wel met iets meer budget voor de landencompetities). Rond april hopen we dan een nieuw format te lanceren (Y)

Is er al iets bekend met de eind klassement? :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
denise92:
We zullen vandaag (en anders morgen) ook aan de slag gaan met de definitieve lijsten van 2016 (Q4) en 't jaar klassement.

Voor 2017 doen we louter een Q1 klassement (wel met iets meer budget voor de landencompetities). Rond april hopen we dan een nieuw format te lanceren (Y)

Is er al iets bekend met de eind klassement? :)

Zijn we momenteel mee bezig. We hebben alle spelers die niet voldoen aan de eisen (x aantal stakes per maand) er nu uitgefilterd. Straks gaan we nog een laatste check doen.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
jammer dat het zo moet gaan en waar ik denk dat VW zal reageren op de bovengenoemde problemen en cheaten met accounts, reageren jullie
gewoon helemaal niet....verbazingwekkend en jammer
0 Vind ik leuk's
Wat is er precies jammer dan?
0 Vind ik leuk's
jose127:
jammer dat het zo moet gaan en waar ik denk dat VW zal reageren op de bovengenoemde problemen en cheaten met accounts, reageren jullie

Vorige edities zijn er ook nog deelnemers geblokkeerd nadat was gebleken dat er vals gespeeld werd. Het kost even de tijd om het allemaal uit te zoeken maar het systeem is nu dusdanig dat valsspelers er altijd uitgefilterd worden. Bovendien moet men 1 bookmaker account opgeven welke je niet aan 2 vw accounts kunt koppelen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
retsleppa:
Wat is er precies jammer dan?

Als VW iemand de tipcompetities laat winnen met 2 of misschien wel veel meer accounts gaat iedereen dat komend jaar natuurlijk doen
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
Volgens mij is dat vrij makkelijk te traceren met IP-adres of de accountnaam van de bookmaker. Sowieso wel heel sneu om zo een gratis wedstrijd te winnen.
0 Vind ik leuk's
jose127:

Elke keer als er eindstanden of winnaars worden bekendgemaakt, worden er spelers beschuldigd. Vaak wordt dit bewust geïnitieerd door duplicate accounts van leden die zelf geband zijn. De argumentatie is dan ook ver te zoeken..

Tegen de tijd dat de gebruikersnamen van de winnaars zijn doorgegeven aan de bookmaker, is alles meerdere malen door ons gecontroleerd. Daarna checkt de bookmaker 't zelf nog een keer. Vandaar dat het soms wat langer duurt voordat prijzen worden gecrediteerd. Alles voor fair play.

De kans dat er iemand doorheen glipt is nihil.

Als je wat verdachts denkt te zien - laat het ons dan gerust weten. Graag via de PM, zodat je niet iemand (bewust of onbewust) onterecht publiekelijk hoeft te beschuldigen.
0 Vind ik leuk's
Kort een kleine vraag: is het normaal dat (je eigen) 'statistieken' van 2017 / 01 nog niet te zien zijn?
0 Vind ik leuk's
ceetnn:
Kort een kleine vraag: is het normaal dat (je eigen) 'statistieken' van 01/17 nog niet te zien zijn?

Scherp! Gaan we zo even naar kijken :-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.