Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
benibet:
Vandaag deze tip geplaatst.

19.09.2016 Norwich U23 - West Ham U23 West Ham U23 wint Reguliere speeltijd, 1x2 3/10 €1.80.

West ham gewonnen met 0-2 en toch is mijn tip fout genoteerd.

Kunnen jullie dit aanpassen.

Alvast bedankt

(Y)

onzemichael:
Statistieken op basis van uw zoekopdracht:
- Totaal aantal weddenschappen: 400

Bij de zoekfunctie kan ik alleen de laatste 400 weddenschappen zien. Kan dit aantal verhoogd worden naar 600 of 750 tips zodat het gehele jaar zicht is (en je roi voor het jaar van 2016 gemakkelijk te berekenen is?)

Yes, gaan we even naar kijken.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Qarabag - liberec bots yes
Uitslag 2-2
Mijn tip is fout gerekend... Kan dit gefixt worden?
0 Vind ik leuk's
Zit met een probleem, kan via ipad zelf geen tips meer plaatsen enkel meespelen met tips
0 Vind ik leuk's
24.09.2016 Borussia Moenchengladbach - Ingolstadt Gelijkspel: Borussia Moenchengladbach -1 Eerste helft, European Handicap 2/10 €3.40

Deze tip is foutgerekend. Ruststand was echter 1-0 voor Gladbach, dus (0-1) X, zoals mijn tip ook was.
0 Vind ik leuk's
in de rangschikkings voor landen staan alleen mensen met een inzet boven de 150 terwijldat voor augustus en september maar boven de 100 moest zijn omdat er in juli nergens voetbal was.in italie vb.heb ik boven de 100 inzet 26 + 81 maar sta niet in het klassement.even nakijken aub.
0 Vind ik leuk's
Mijn tip Mineros de Zacatecas werd nog niet verwerkt.
Zouden jullie dit eens willen nazien aub ?
0 Vind ik leuk's
Mijn tip Hasselt - Padro Eisden van zaterdag 24 september is nog steeds niet verwerkt.
Is het mogelijk om dit even na te zien?
0 Vind ik leuk's
frankydk:
Mijn tip Mineros de Zacatecas werd nog niet verwerkt.
Zouden jullie dit eens willen nazien aub ?

(Y)

lieven:
Mijn tip Hasselt - Padro Eisden van zaterdag 24 september is nog steeds niet verwerkt.
Is het mogelijk om dit even na te zien?

(Y)

03060:
24.09.2016 Borussia Moenchengladbach - Ingolstadt Gelijkspel: Borussia Moenchengladbach -1 Eerste helft, European Handicap 2/10 €3.40

Deze tip is foutgerekend. Ruststand was echter 1-0 voor Gladbach, dus (0-1) X, zoals mijn tip ook was.

(Y)

hollandia:
Qarabag - liberec bots yes
Uitslag 2-2
Mijn tip is fout gerekend... Kan dit gefixt worden?

Die tip staat niet in ons systeem.
0 Vind ik leuk's
mats:
in de rangschikkings voor landen staan alleen mensen met een inzet boven de 150 terwijldat voor augustus en september maar boven de 100 moest zijn omdat er in juli nergens voetbal was.in italie vb.heb ik boven de 100 inzet 26 + 81 maar sta niet in het klassement.even nakijken aub.

Gaan we later vandaag aanpassen en updaten.
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Statistieken op basis van uw zoekopdracht:
- Totaal aantal weddenschappen: 400

Bij de zoekfunctie kan ik alleen de laatste 400 weddenschappen zien. Kan dit aantal verhoogd worden naar 600 of 750 tips zodat het gehele jaar zicht is (en je roi voor het jaar van 2016 gemakkelijk te berekenen is?)

Doorgevoerd. (y)

denise92:
mats:

Gaan we later vandaag aanpassen en updaten.

De tussenstanden zijn geüpdatet.
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.