Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Passen jullie de tips zelf aan die fout zijn gerekend maar eigenlijk goed waren of moet ik dan hier de wedstrijden waar het om gaat zelf ff vermelden?
0 Vind ik leuk's
South Melbourne FC U20 - Northcote City FC U20 over 1.5 Eerste helft, Over/Under 3/10 €1.66 fout gerekend, stond met rust al 4-0 voor
17.08.2016 Jeonnam Dragons - FC Seoul Beide teams scoren Reguliere speeltijd, Both to score 3/10 €1.76 fout gerekend ,eindstand 1-4
17.08.2016 Central FC - Sporting Kansas City Beide teams scoren Reguliere speeltijd, Both to score 3/10 €1.90 fout gerekend, eindstand 2-2
15.08.2016 Silkeborg Reserves - AC Horsens Reserves over 1.5 Eerste helft, Over/Under 3/10 €1.78, fout gerekend, stond met rust al 3 nul voor.
zijn er nog wel een aantal van verder terug vorige maand maar dit is van deze week.
0 Vind ik leuk's
elmehdiholland:
Passen jullie de tips zelf aan die fout zijn gerekend maar eigenlijk goed waren of moet ik dan hier de wedstrijden waar het om gaat zelf ff vermelden?

Helaas hebben wij niet voor elke wedstrijd de data om alle weddenschappen automatisch te kunnen keuren, waardoor correcte tips af en toe ten onrechte als fout worden gezien.

We hebben geprobeerd om alle fout gekeurde tips opnieuw te keuren, mocht je toch nog een fout aantreffen - laat het dan in dit topic weten! (y)
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Deze werd fout gerekend
Kan je deze aanpassen , dank je ;-)

Ft was 1-1

0 Vind ik leuk's
oddhunter7:
Deze werd fout gerekend
Kan je deze aanpassen , dank je ;-)

Ft was 1-1

Aangepast. (y)
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Hoi! Onderstaande weddenschap is als fout beoordeeld, maar de uitslag is 1-2. Willen jullie hier naar kijken? Thanks!

20.08.2016 America MG - Chapecoense AF Beide teams scoren Reguliere speeltijd, Both to score 3/10 €2.12
0 Vind ik leuk's
Nog een vraagje: wanneer worden de wedstrijden uit Australië goedgekeurd?
0 Vind ik leuk's
retsleppa:
Hoi! Onderstaande weddenschap is als fout beoordeeld, maar de uitslag is 1-2. Willen jullie hier naar kijken? Thanks!

20.08.2016 America MG - Chapecoense AF Beide teams scoren Reguliere speeltijd, Both to score 3/10 €2.12

(Y)

retsleppa:
Nog een vraagje: wanneer worden de wedstrijden uit Australië goedgekeurd?

Vandaag/morgen (Y)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Hallo,

Heb gisteren een weddenschap geplaatst Roma - Udinese Roma winst

Nu staat bij mijn tips een odd van 0, maw geen winst

Hoe kan dit
0 Vind ik leuk's
Zonder dat ik wil zeuren hoor, maar wanneer worden de tips van gisteren goedgekeurd (of afgekeurd)?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.