Superactie: win een vip-reis naar Real Madrid - Barcelona
Zojuist hebben we onze 'El Clasico' actiepagina online gezet waarbij jij 2 VIP kaarten kunt winnen naar dé wedstrijd van het jaar: Real Madrid - Barcelona.
Extra: 55 euro (reload) bonus voor ALLE gebruikers!
Naast deze fantastische actie staat er voor alle Bwin gebruikers een nieuwe bonus van 55 euro (100% deposit, 55 storten = 55 euro extra) klaar. Heb je nog geen Bwin account, maak deze dan aan via deze Bwin link en geniet direct van je bonus. Heb je al wel een Bwin account, volg dan de instructies op onderstaande actiepagina om alsnog de bonus te activeren.
Wat geven we weg?
- 2 VIP kaarten voor de wedstrijd Real Madrid - Barcelona
- 2 gratis overnachtingen voor 2 personen in een super hotel in Madrid
- Gratis vlucht voor 2 personen van Schiphol naar Madrid en terug
- 1 diner voor 2 personen in een top restaurant in Madrid
- Stadiontour met Nederlandse gids
- Extra: een gift bag
- Vertrek vanaf schiphol: zaterdag 10 december 2011
- Terugreis: maandag 12 december 2011
- Deze actie start op 7 november en duurt tot en met 30 november 23.59
- Uit alle deelnemers zal één winnaar geloot worden
Wat moet je doen?
Ga simpelweg naar onze actiepagina en volg de instructies. Makkelijker kan niet!
Een extra freebet voor Twitter gebruikers
Twitter de onderstaande tekst en win een freebet van 50 euro! Uit alle gebruikers die dit doen trekken wij één winnaar van de extra freebet. Tweet onderstaande tekst om mee te doen:
Wie wil er met me mee naar Real Madrid - Barcelona op 10 december a.s.? Info via: Mod : Pagina isoffline dus link verwijderd. @bwinNL @NLvoetbalwedden
Mocht je vragen hebben over deze actie, stel deze dan in dit forum topic! We proberen zo snel mogelijk antwoord te geven op alle vragen. Succes!
Wanneer sturen wij jouw gebruikersnaam naar bwin?
Op de maandag, woensdag en vrijdag (17.00) sturen wij de binnengekomen gebruikersnamen door naar Bwin. Vanaf dat moment kan het 48 uur duren voordat jouw bonus (mits je geen andere openstaande promoties hebt) geactiveerd zal worden.
Extra: 55 euro (reload) bonus voor ALLE gebruikers!
Naast deze fantastische actie staat er voor alle Bwin gebruikers een nieuwe bonus van 55 euro (100% deposit, 55 storten = 55 euro extra) klaar. Heb je nog geen Bwin account, maak deze dan aan via deze Bwin link en geniet direct van je bonus. Heb je al wel een Bwin account, volg dan de instructies op onderstaande actiepagina om alsnog de bonus te activeren.
Wat geven we weg?
- 2 VIP kaarten voor de wedstrijd Real Madrid - Barcelona
- 2 gratis overnachtingen voor 2 personen in een super hotel in Madrid
- Gratis vlucht voor 2 personen van Schiphol naar Madrid en terug
- 1 diner voor 2 personen in een top restaurant in Madrid
- Stadiontour met Nederlandse gids
- Extra: een gift bag
- Vertrek vanaf schiphol: zaterdag 10 december 2011
- Terugreis: maandag 12 december 2011
- Deze actie start op 7 november en duurt tot en met 30 november 23.59
- Uit alle deelnemers zal één winnaar geloot worden
Wat moet je doen?
Ga simpelweg naar onze actiepagina en volg de instructies. Makkelijker kan niet!
Een extra freebet voor Twitter gebruikers
Twitter de onderstaande tekst en win een freebet van 50 euro! Uit alle gebruikers die dit doen trekken wij één winnaar van de extra freebet. Tweet onderstaande tekst om mee te doen:
Wie wil er met me mee naar Real Madrid - Barcelona op 10 december a.s.? Info via: Mod : Pagina isoffline dus link verwijderd. @bwinNL @NLvoetbalwedden
Mocht je vragen hebben over deze actie, stel deze dan in dit forum topic! We proberen zo snel mogelijk antwoord te geven op alle vragen. Succes!
Wanneer sturen wij jouw gebruikersnaam naar bwin?
Op de maandag, woensdag en vrijdag (17.00) sturen wij de binnengekomen gebruikersnamen door naar Bwin. Vanaf dat moment kan het 48 uur duren voordat jouw bonus (mits je geen andere openstaande promoties hebt) geactiveerd zal worden.
in 7-11-2011 15:40 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Nu is die binnen Vonloite, goed werk! en nu even flink proberen te cashen (y)
Winnen is voor Winnaars
voor wie Frank Raes zou kennen van Belgische tv
JA JA BINNEEUHH
JA JA BINNEEUHH
Bij mij nog steeds niet, of moet je eerst stortten en wachten op de bonus? of moet je gewoon weer wachten op gele melding van 55 euro bonus?
Als het goed is hebben de meesten hun Bonus rond 16:15 gekregen. Mochten er nog mensen zijn waarbij het er niet opstaat. Graag hier de post. Ik kan het dan even nakijken. Er zijn namelijk ook verkeerde namen doorgegeven of bepaalde users hebben nog een promotie lopen.
Gr
Gr
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
hmm oke nee niet dat ik weet, ik wacht rustig af!
svoetbal:
Geel scherm bij het inloggen inderdaad. Jij niet? Wat is gebruikersnaam bij bwin en wanneer heb je dit doorgegeven op onze actie pagina? Daarnaast mailen we woensdag weer de nieuwe naam. Vanaf dat moment kun je je bonus weer verwachten.
Veel plezier ervan allen!
gr
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ja ik heb het al 2x gedaan maar de laatste x was al 3 dagen geleden ongeveer