Sinterklaasactie 2013: VW PIETEN HUNT en win €100
Oplossing:
1.) Jese Rodriguez
2.) Francesco Totti
3.) Federico Vico
4.) Arjen Robben
5.) Alexis Sanchez
6.) John Guidetti
7.) Clarence Seedorf
8.) Wouter Biebauw
9.) Leonardo Bonucci
10.) Mario Balotelli
11.) Ron Vlaar
Winnaars:
stefanajax
thijsantoine
hoppi
jansend10
pokerdk
DE GROTE VW PIETEN HUNT!
De sint is zoals bekend weer in ons groene kikkerland,
en dat zorgde hier en daar voor de nodige trammelant!
Na veel onnodig gesteggel over zwartepieten gezeur,
heeft voetbalwedden.net voor jullie een passende primeur.
Dit keer geen vaas met chocoladegeld en pepernoten,
Sint heeft namelijk een foto van z’n nieuwe elftal geschoten.
Weet jij wie zich in de kleurrijke pietenpakjes hebben gehesen,
Laat je dan horen en wie weet wordt jij door de Sint geprezen!
De vw-Sint is benieuwd welke schoorsteenglijders jij herkend,
Wie weet ben jij dan degene die dit jaar goed wordt verwend.
Wat willen we van jullie weten?
Sint is flink aan het schminken geweest. Weet jij welke Internationale voetballers naar het vogeltje gelachen hebben? Noteer je antwoorden dan in 1 reactie. Noteer de namen netjes onder elkaar met de bijpassende nummers ervoor. Je mag je antwoord eventueel bewerken.
De Sint liet z’n baard deze maand staan en steunt Movember actie!
Voor deze prijsvraag doneren we per ontvangen antwoord 1 euro aan het Movember fonds, met een maximum van 100 euro.
Prijzen
We hebben tevens 100 euro prijzengeld beschikbaar voor de winnaar( s )! Mochten er meerdere winnaars zijn dan loot Sint uit alle leden die het juiste antwoorden door hebben gegeven 5 winnaars. Niemand die alles goed heeft? Dan wordt er gekeken naar wie de meeste pieten goed heeft of hebben geraden. Er zijn altijd maximaal 5 winnaars om de pot te verdelen. De eventuele prijzen worden uitgekeerd op je Unibet rekening, Sint neemt contact op met de winnaars.
Sponsor van deze prijsvraag
Unibet, nog geen account? krijg een unieke bonus van maar liefst 50 euro bij je inschrijving!
De voorwaarden
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld
- De winnaar( s ) ontvangen hun geldprijs op hun Unibet account.
- Iedere gebruiker mag slechts 1x meedoen
- Je kunt je antwoord doorgeven tot donderdag 5 December 20:00 uur, na sluiting wordt er gekeken hoeveel winnaars er zijn met de goede antwoorden en zal waar nodig prijsloting plaatsvinden.
Succes!
in 18-11-2013 16:10 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Als Sinterklaas wat jonger was
en hollen kon als jij
dan maakte dit cadeau hem vast
nog als een kind zo blij.
Want Sint houdt best van sport en spel,
van rennen en van trappen,
maar hij is bang dat als hij valt
zijn knieën zullen knappen.
Daarom is dit cadeau voor jou.
Hij vindt het bij jou horen.
Wil jij misschien dan op een dag
een puntje voor hem scoren?
en hollen kon als jij
dan maakte dit cadeau hem vast
nog als een kind zo blij.
Want Sint houdt best van sport en spel,
van rennen en van trappen,
maar hij is bang dat als hij valt
zijn knieën zullen knappen.
Daarom is dit cadeau voor jou.
Hij vindt het bij jou horen.
Wil jij misschien dan op een dag
een puntje voor hem scoren?
spijt komt altijd te laat
mootje1509:
Ik zie veel deelnemers zonder rijmpje....zal de VW- Sint niet zo blij mee zijn... ;-)
Ik zie veel deelnemers zonder rijmpje....zal de VW- Sint niet zo blij mee zijn... ;-)
idd, heb er maar een paar gezien
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Zoete leden,
De kamer nog vol verfrommeld pakpapier, een paar vertrapte pepernoten en een afgeknaagde chocolade letter in een verscheurde doos. Het heerlijk avondje is weer voorbij..De Sinterklaas CD kan weer weggemoffeld worden en de kahcel omlaag..je hebt het overleefd! Even geen gedichten, surprises en zwarte pieten meer. Met een laatste rookpluim zien we Sint z'n boot weer richting de Spaanse zon vertrekken om daar te overwinteren met z'n knechten..
Maar niet zonder ons verteld te hebben wie zijn voetbalpieten waren. Wat is er weer veel geraden, gekopieerd van anderen en zelfs gerijmd. Sint heeft zich er kostelijk om vermaakt om te zien hoe een ieder met deze puzzel omging en besefte zich wel; Z'n puzzelpieten zullen het erg moeilijk gemaakt hebben voor jullie want er is niet 1x een compleet goed antwoord gegeven!? (*Sint aan z'n baard krabben doet..)
Dit is het lijstje + fotocollage wat een van de pieterbazen op VW Headquarters door de schoorsteen drukte:
http://i39.tinypic.com/j8ml9u.jpg">
1.) Alvaro Morata
2.) Francesco Totti
3.) Federico Vico
4.) Arjen Robben
5.) Alexis Sanchez
6.) John Guidetti
7.) Clarence Seedorf
8.) Wouter Biebauw
9.) Leonardo Bonucci
10.) Mario Balotelli
11.) Ron Vlaar
De Sint was zo vriendelijk om er wat bewijsmateriaal bij op te sturen:
http://i42.tinypic.com/2rrqbf8.jpg">
Voor zover de uitslagpiet heeft kunnen bespeuren in alle antwoorden, was het maximaal aantal goede antwoorden dat gegeven is: 6 stuks! En wel door de volgende 5 leden:
stefanajax
thijsantoine
hoppi
jansend10
pokerdk
UPDATE: En er is een winnaar (Michael19994) aan de lijst toegevoegd die Sint over het hoofd zag.. Onze fout, dus alle 6 krijgen €20 op hun account!
We zoeken de Unibet gebruikersnamen van de winnaars op en zullen deze doorsturen! Jullie hoeven geen contact met ons op te nemen :-)
Hebben we iets of iemand over het hoofd gezien? Laat het ons dan weten. Zo niet dan feliciteren wij de 5 winnaars die samen het prijzengeld zullen verdelen en daarmee ieder €20 op hun Unibet bijgeschreven zullen krijgen! Iedereen bedankt voor het meespelen en we kijken er alweer naar uit om die beste ouwe Sint volgend jaar weer ergens in de VW-catacomben tegen te komen voor nieuwe prijzen!
Thanx for playing! Cap
(y)
De kamer nog vol verfrommeld pakpapier, een paar vertrapte pepernoten en een afgeknaagde chocolade letter in een verscheurde doos. Het heerlijk avondje is weer voorbij..De Sinterklaas CD kan weer weggemoffeld worden en de kahcel omlaag..je hebt het overleefd! Even geen gedichten, surprises en zwarte pieten meer. Met een laatste rookpluim zien we Sint z'n boot weer richting de Spaanse zon vertrekken om daar te overwinteren met z'n knechten..
Maar niet zonder ons verteld te hebben wie zijn voetbalpieten waren. Wat is er weer veel geraden, gekopieerd van anderen en zelfs gerijmd. Sint heeft zich er kostelijk om vermaakt om te zien hoe een ieder met deze puzzel omging en besefte zich wel; Z'n puzzelpieten zullen het erg moeilijk gemaakt hebben voor jullie want er is niet 1x een compleet goed antwoord gegeven!? (*Sint aan z'n baard krabben doet..)
Dit is het lijstje + fotocollage wat een van de pieterbazen op VW Headquarters door de schoorsteen drukte:
http://i39.tinypic.com/j8ml9u.jpg">
1.) Alvaro Morata
2.) Francesco Totti
3.) Federico Vico
4.) Arjen Robben
5.) Alexis Sanchez
6.) John Guidetti
7.) Clarence Seedorf
8.) Wouter Biebauw
9.) Leonardo Bonucci
10.) Mario Balotelli
11.) Ron Vlaar
De Sint was zo vriendelijk om er wat bewijsmateriaal bij op te sturen:
http://i42.tinypic.com/2rrqbf8.jpg">
Voor zover de uitslagpiet heeft kunnen bespeuren in alle antwoorden, was het maximaal aantal goede antwoorden dat gegeven is: 6 stuks! En wel door de volgende 5 leden:
stefanajax
thijsantoine
hoppi
jansend10
pokerdk
UPDATE: En er is een winnaar (Michael19994) aan de lijst toegevoegd die Sint over het hoofd zag.. Onze fout, dus alle 6 krijgen €20 op hun account!
We zoeken de Unibet gebruikersnamen van de winnaars op en zullen deze doorsturen! Jullie hoeven geen contact met ons op te nemen :-)
Hebben we iets of iemand over het hoofd gezien? Laat het ons dan weten. Zo niet dan feliciteren wij de 5 winnaars die samen het prijzengeld zullen verdelen en daarmee ieder €20 op hun Unibet bijgeschreven zullen krijgen! Iedereen bedankt voor het meespelen en we kijken er alweer naar uit om die beste ouwe Sint volgend jaar weer ergens in de VW-catacomben tegen te komen voor nieuwe prijzen!
Thanx for playing! Cap
(y)
Be the best possible version of yourself. Never settle.
Gefeliciteerd aan de andere 4 winnaars.
En het was een mooie prijsvraag, dikke duim aan de bedenker. (y)
En het was een mooie prijsvraag, dikke duim aan de bedenker. (y)
PFFF, haha, wat een verrassingen zitten er tussen zeg. Ook een aantal spelers waar ik nog nooit van gehoord heb. Het was een leuke maar erg lastige prijsvraag. Desalniettemin gefeliciteerd aan de winnaars! Het elftal is trouwens niet helemaal in balans lijkt mij ;).
P.S. wie is in hemelsnaam Wouter Biebauw?
visioen:
PFFF, haha, wat een verrassingen zitten er tussen zeg. Ook een aantal spelers waar ik nog nooit van gehoord heb. Het was een leuke maar erg lastige prijsvraag. Desalniettemin Gefeliciteerd aan de winnaars!
Ik ben 1 van de onbekenden :p, ik zit hier dagelijks op maar een stille lezer. thanks (y)PFFF, haha, wat een verrassingen zitten er tussen zeg. Ook een aantal spelers waar ik nog nooit van gehoord heb. Het was een leuke maar erg lastige prijsvraag. Desalniettemin Gefeliciteerd aan de winnaars!
Bedankt! Was een leuke actie, heel goed gedaan.
Alleen achteraf stom dat ik een piet over het hoofd heb gezien.
Alleen achteraf stom dat ik een piet over het hoofd heb gezien.
pokerdk:
visioen:
PFFF, haha, wat een verrassingen zitten er tussen zeg. Ook een aantal spelers waar ik nog nooit van gehoord heb. Het was een leuke maar erg lastige prijsvraag. Desalniettemin Gefeliciteerd aan de winnaars!
Ik ben 1 van de onbekenden :p, ik zit hier dagelijks op maar een stille lezer. thanks (y) PFFF, haha, wat een verrassingen zitten er tussen zeg. Ook een aantal spelers waar ik nog nooit van gehoord heb. Het was een leuke maar erg lastige prijsvraag. Desalniettemin Gefeliciteerd aan de winnaars!
Haha ik bedoelde niet de winnaars maar een aantal voetballers die als piet zijn geschminkt (y)
visioen:
PFFF, haha, wat een verrassingen zitten er tussen zeg. Ook een aantal spelers waar ik nog nooit van gehoord heb. Het was een leuke maar erg lastige prijsvraag. Desalniettemin gefeliciteerd aan de winnaars! Het elftal is trouwens niet helemaal in balans lijkt mij ;).
Keeper van KV Mechelen :)
visioen:
Haha ik bedoelde niet de winnaars maar een aantal voetballers die als piet zijn geschminkt (y)
pokerdk:
visioen:
Ik ben 1 van de onbekenden :p, ik zit hier dagelijks op maar een stille lezer. thanks (y) PFFF, haha, wat een verrassingen zitten er tussen zeg. Ook een aantal spelers waar ik nog nooit van gehoord heb. Het was een leuke maar erg lastige prijsvraag. Desalniettemin Gefeliciteerd aan de winnaars!
Ow hahah, ja ik schrok ook van de uitslag, had ik nooit kunnen weten die 4 andere pieten