Prijsvragen toernooi: win tot 25 euro
We starten (idee van Rrinus) deze week een prijsvraag die meerdere speelrondes zal gaan duren. Iedere week zal de helft van de deelnemers afvallen. Wanneer er minder dan 10 mensen over zijn krijgen we een top 3.
Prijzen:
1e plaats: 25 euro
2e plaats: 17,50
3e plaats: 7,50
Voorwaarden / Regels:
- Iedere ronde vallen er 7 deelnemers af. De tweede ronde doen er 14 spelers mee, de laatste ronde doen er 7 spelers mee.
- Als er 7 spelers over zijn gaan we voor de prijzen. De nummers 1, 2 en 3 zullen prijzen ontvangen op hun Bwin account
- Iedere ronde start iedereen met 0 punten
- Bij gelijke stand zal de 'benaderingsvraag' doorslag geven wie er doorgaat en wie er afvalt.
- Iedere gebruiker van voetbalwedden.net kan meedoen. Om mee te doen moet je het wedstrookje hieronder als reactie in het forum plaatsen vóór 24-10-2009, 19.45. Berichten die hierna geplaatst worden (of bewerkt) worden uitgesloten van deelname.
- Uitslagen en updates worden in dit forum geplaatst
Spelers die doorgaan naar ronde 2:
Belgioniron: 6 Punten
Tsmeenk: 6 Punten
Vlaflip: 6 Punten
Voetbalfan: 5 Punten
DS1967: 5 Punten
Spartaan10: 4 Punten
Cesc: 4 Punten
Timvvl1: 4 Punten
Motje82: 4 Punten
Terpie10: 4 Punten
Fanny72: 4 Punten
Wedden: 4 Punten
Bosmol: 4 Punten
Tille: 4 Punten
Opgave voor ronde 2:
Schalke 04 - Bayer Leverkusen = [1/x/2]
VFB Stuttgart - Bayern Munchen = [1/x/2]
Ajax - Feyenoord = [1/x/2]
Braga - Benfica = [1/x/2]
Club Brugge - STVV = [1/x/2]
Bonusvragen (1 punt per goed antwoord):
Ajax - Feyenoord = [1/x/2] / [1/x/2] (Ruststand / Eindstand)
Club Brugge - STVV = [1/x/2] / [1/x/2] (Ruststand / Eindstand)
We (rrinus en de crew van voetbalwedden) wensen je heel veel succes met deze prijsvraag!
Prijzen:
1e plaats: 25 euro
2e plaats: 17,50
3e plaats: 7,50
Voorwaarden / Regels:
- Iedere ronde vallen er 7 deelnemers af. De tweede ronde doen er 14 spelers mee, de laatste ronde doen er 7 spelers mee.
- Als er 7 spelers over zijn gaan we voor de prijzen. De nummers 1, 2 en 3 zullen prijzen ontvangen op hun Bwin account
- Iedere ronde start iedereen met 0 punten
- Bij gelijke stand zal de 'benaderingsvraag' doorslag geven wie er doorgaat en wie er afvalt.
- Iedere gebruiker van voetbalwedden.net kan meedoen. Om mee te doen moet je het wedstrookje hieronder als reactie in het forum plaatsen vóór 24-10-2009, 19.45. Berichten die hierna geplaatst worden (of bewerkt) worden uitgesloten van deelname.
- Uitslagen en updates worden in dit forum geplaatst
Spelers die doorgaan naar ronde 2:
Belgioniron: 6 Punten
Tsmeenk: 6 Punten
Vlaflip: 6 Punten
Voetbalfan: 5 Punten
DS1967: 5 Punten
Spartaan10: 4 Punten
Cesc: 4 Punten
Timvvl1: 4 Punten
Motje82: 4 Punten
Terpie10: 4 Punten
Fanny72: 4 Punten
Wedden: 4 Punten
Bosmol: 4 Punten
Tille: 4 Punten
Opgave voor ronde 2:
Schalke 04 - Bayer Leverkusen = [1/x/2]
VFB Stuttgart - Bayern Munchen = [1/x/2]
Ajax - Feyenoord = [1/x/2]
Braga - Benfica = [1/x/2]
Club Brugge - STVV = [1/x/2]
Bonusvragen (1 punt per goed antwoord):
Ajax - Feyenoord = [1/x/2] / [1/x/2] (Ruststand / Eindstand)
Club Brugge - STVV = [1/x/2] / [1/x/2] (Ruststand / Eindstand)
We (rrinus en de crew van voetbalwedden) wensen je heel veel succes met deze prijsvraag!
in 19-10-2009 20:17 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Oioioio...nu gaat het spannend worden! Ik ben er de volgende keer ook weer bij. Dan moet ik ook maar even in de finale komen.
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Hier zijn ze dan! Gezien de hoeveelheid wedstrijden zal ik de inleidende verhaaltjes kort houden ;-)
Vrijdag 6 November 2009
20:45 FC Groningen - Heracles Almelo
Heracles is opzich heel goed bezig. FC Groningen moet zich eigenlijk schamen, ze hebben nog maar 10 puntjes weten te pakken in 12 wedstrijden! Terwijl Heracles al het dubbele aantal punten te pakken heeft gekregen.
Vrijdag is er dus weer een kans voor Heracles om de volle 3 punten te pakken, maar kunnen ze het waarmaken? Ze zullen er natuurlijk alles aan doen om in het bovenste gedeelte van de competitie te eindigen, maar Groningen moet natuurlijk uit de dip komen, want zij horen niet in de degradatie zone. Aan Groningen dus de opdracht om de punten veilig thuis te houden!
Zaterdag 7 November 2009
15:30 Borrusia M. Gladbach - Stuttgart
Een gelijkwaardig duel, Borrusia M. Gladbach onvangt aankomende zaterdag Stuttgart in eigen huis. Dit is weer een [1/x/2] keuze, ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken!
16:00 Manchester City - Burnley
Jullie zullen wel denken, een leuke winst voor Manchester City. Maar helaas, ik vraag jullie daar geen antwoord op ;-)
Hoeveel doelpunten denken jullie dat er in de EERSTE helft zullen vallen?
18:00 Wolverhampton Wanderers - Arsenal (hoeveelheid doelpunten in de eerste helft)
Ook hier weer een eigenlijk al besliste wedstrijd. Waarschijnlijk zal Arsenal er wel met de winst vandoor gaan, maar ook hier vraag ik jullie weer om het aantal doelpunten dat de EERSTE helft zal vallen.
20:00 Mechelen - Mouscron (verschil in doelpunten)
Mechelen tegen Mouscron... Beslist een makkelijk [1/x/2] weddenschap. En daarom vraag ik dit ook niet aan jullie! Ik vraag jullie om jullie idee over het doelpunten verschil! Dus hoeveel doelpunten zitten er tussen de winnaar er de verliezer! (vb. de wedstrijd eindigt in 2-0 = doelpunten verschil is [2] doelpunten)
Zondag 8 November 2009
14:30 ADO Den Haag - PSV (verschil in doelpunten)
PSV moet gewoon aangezien de stand winnen, daarom net als de bovenstaande wedstrijd, het verschil in doelpunten!
14:30 AZ Alkmaar - Feyenoord
AZ en Feyenoord... AZ vorig jaar landskampioen, maar dit jaar een hele slechte start. Feyenoord gister nog hard onderuit gehaald door een rode kaart en een doelpunt vlak voor rust (eindstand was 5-1 in het voordeel van Ajax). Aan jullie de keuze: Zal AZ 3, 1 of geeneen punt aan de wedstrijd overhouden? (dus gewoon een [1/x/2] keuze ;-) )
14:30 FC Utrecht - Heerenveen
Heerenveen wist afgelopen weekend eindelijk weer te winnen! de stand was na het laatste fluitsignaal 3-0! ADO dus met lege handen naar huis en Heerenveen natuurlijk dolblij met de 3 punten. FC Utrecht speelt opzich een goede seizoenstart, maar ging dit weekend met 3-1 onderuit bij het sterk spelende Heracles.
Wie zal er komend weekend met de punten vandoor gaan? Heerenveen of FC Utrecht??? Aan jullie de keuze ;-)
16:30 FC Twente - Ajax
FC Twente tegen Ajax! Eindelijk is het zover! De grote vraag van dit weekend is natuurlijk of FC Twente de koppositie kan behouden. Want als ze punten laten liggen dan is de kans enorm groot dat PSV of Ajax de koppositie zullen veroveren.
Ik vind het de kraker van het weekend en ik zal het natuurlijk volgen!!! Dit is de laatste wedstrijd voor de grote finale van het prijsvragen toernooi!
Wedlijstje:
Vrijdag 6 November 2009
20:45 FC Groningen - Heracles Almelo = [1/x/2]
Zaterdag 7 November 2009
15:30 Borrusia M. Gladbach - Stuttgart = [1/x/2]
16:00 Manchester City - Burnley = [?] doelpunten zijn gescoort in de eerste helft
18:00 Wolverhampton Wanderers - Arsenal = [?] doelpunten zijn gescoort in de eerste helft
20:00 Mechelen - Mouscron = [?] doelpunten verschil
Zondag 8 November 2009 12:30
14:30 ADO Den Haag - PSV = [?] doelpunten verschil
14:30 AZ Alkmaar - Feyenoord = [1/x/2]
14:30 FC Utrecht - Heerenveen = [1/x/2]
16:30 FC Twente - Ajax = [1/x/2]
De volgende deelnemers mogen hun inzicht van het voetbal tonen:
- Fanny72
- Motje82
- Voetbalfan
- Timvl1
- Tsmeenk
- Vlaflip
- Belgianiron
Deze deelnemers zijn doorgestoten naar de finale, wat betekent dat ze deze ronde voor de prijzen zullen spelen! Voor de mensen die vergeten zijn waarvoor ze meespelen:
1ste plaats: 25 Euro
2e plaats: 17,5 Euro
3e plaats: 7,5 Euro
Dat is natuurlijk een leuke extra voor op je account bij je bookmaker! Alleen het betekent wel dat we in de finale een kans geven aan 3/7 mensen om in de prijzen te vallen. Deze drie mensen zijn dus in staat geweest om 2 maal in de top te eindigen, maar de 3e keer zal het dus nog moeilijker zijn. Maar in voetbal is alles mogelijk ;-)
Wij wensen de finalisten veel geluk en inzicht en hopen natuurlijk op een hoge score! Dit maal zijn er alleen "2 punts" wedstrijden en geen bonusvragen.
Groeten, Rinus en de rest de vw crew ;-)
Vrijdag 6 November 2009
20:45 FC Groningen - Heracles Almelo
Heracles is opzich heel goed bezig. FC Groningen moet zich eigenlijk schamen, ze hebben nog maar 10 puntjes weten te pakken in 12 wedstrijden! Terwijl Heracles al het dubbele aantal punten te pakken heeft gekregen.
Vrijdag is er dus weer een kans voor Heracles om de volle 3 punten te pakken, maar kunnen ze het waarmaken? Ze zullen er natuurlijk alles aan doen om in het bovenste gedeelte van de competitie te eindigen, maar Groningen moet natuurlijk uit de dip komen, want zij horen niet in de degradatie zone. Aan Groningen dus de opdracht om de punten veilig thuis te houden!
Zaterdag 7 November 2009
15:30 Borrusia M. Gladbach - Stuttgart
Een gelijkwaardig duel, Borrusia M. Gladbach onvangt aankomende zaterdag Stuttgart in eigen huis. Dit is weer een [1/x/2] keuze, ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken!
16:00 Manchester City - Burnley
Jullie zullen wel denken, een leuke winst voor Manchester City. Maar helaas, ik vraag jullie daar geen antwoord op ;-)
Hoeveel doelpunten denken jullie dat er in de EERSTE helft zullen vallen?
18:00 Wolverhampton Wanderers - Arsenal (hoeveelheid doelpunten in de eerste helft)
Ook hier weer een eigenlijk al besliste wedstrijd. Waarschijnlijk zal Arsenal er wel met de winst vandoor gaan, maar ook hier vraag ik jullie weer om het aantal doelpunten dat de EERSTE helft zal vallen.
20:00 Mechelen - Mouscron (verschil in doelpunten)
Mechelen tegen Mouscron... Beslist een makkelijk [1/x/2] weddenschap. En daarom vraag ik dit ook niet aan jullie! Ik vraag jullie om jullie idee over het doelpunten verschil! Dus hoeveel doelpunten zitten er tussen de winnaar er de verliezer! (vb. de wedstrijd eindigt in 2-0 = doelpunten verschil is [2] doelpunten)
Zondag 8 November 2009
14:30 ADO Den Haag - PSV (verschil in doelpunten)
PSV moet gewoon aangezien de stand winnen, daarom net als de bovenstaande wedstrijd, het verschil in doelpunten!
14:30 AZ Alkmaar - Feyenoord
AZ en Feyenoord... AZ vorig jaar landskampioen, maar dit jaar een hele slechte start. Feyenoord gister nog hard onderuit gehaald door een rode kaart en een doelpunt vlak voor rust (eindstand was 5-1 in het voordeel van Ajax). Aan jullie de keuze: Zal AZ 3, 1 of geeneen punt aan de wedstrijd overhouden? (dus gewoon een [1/x/2] keuze ;-) )
14:30 FC Utrecht - Heerenveen
Heerenveen wist afgelopen weekend eindelijk weer te winnen! de stand was na het laatste fluitsignaal 3-0! ADO dus met lege handen naar huis en Heerenveen natuurlijk dolblij met de 3 punten. FC Utrecht speelt opzich een goede seizoenstart, maar ging dit weekend met 3-1 onderuit bij het sterk spelende Heracles.
Wie zal er komend weekend met de punten vandoor gaan? Heerenveen of FC Utrecht??? Aan jullie de keuze ;-)
16:30 FC Twente - Ajax
FC Twente tegen Ajax! Eindelijk is het zover! De grote vraag van dit weekend is natuurlijk of FC Twente de koppositie kan behouden. Want als ze punten laten liggen dan is de kans enorm groot dat PSV of Ajax de koppositie zullen veroveren.
Ik vind het de kraker van het weekend en ik zal het natuurlijk volgen!!! Dit is de laatste wedstrijd voor de grote finale van het prijsvragen toernooi!
Wedlijstje:
Vrijdag 6 November 2009
20:45 FC Groningen - Heracles Almelo = [1/x/2]
Zaterdag 7 November 2009
15:30 Borrusia M. Gladbach - Stuttgart = [1/x/2]
16:00 Manchester City - Burnley = [?] doelpunten zijn gescoort in de eerste helft
18:00 Wolverhampton Wanderers - Arsenal = [?] doelpunten zijn gescoort in de eerste helft
20:00 Mechelen - Mouscron = [?] doelpunten verschil
14:30 ADO Den Haag - PSV = [?] doelpunten verschil
14:30 AZ Alkmaar - Feyenoord = [1/x/2]
14:30 FC Utrecht - Heerenveen = [1/x/2]
16:30 FC Twente - Ajax = [1/x/2]
De volgende deelnemers mogen hun inzicht van het voetbal tonen:
- Fanny72
- Motje82
- Voetbalfan
- Timvl1
- Tsmeenk
- Vlaflip
- Belgianiron
Deze deelnemers zijn doorgestoten naar de finale, wat betekent dat ze deze ronde voor de prijzen zullen spelen! Voor de mensen die vergeten zijn waarvoor ze meespelen:
1ste plaats: 25 Euro
2e plaats: 17,5 Euro
3e plaats: 7,5 Euro
Dat is natuurlijk een leuke extra voor op je account bij je bookmaker! Alleen het betekent wel dat we in de finale een kans geven aan 3/7 mensen om in de prijzen te vallen. Deze drie mensen zijn dus in staat geweest om 2 maal in de top te eindigen, maar de 3e keer zal het dus nog moeilijker zijn. Maar in voetbal is alles mogelijk ;-)
Wij wensen de finalisten veel geluk en inzicht en hopen natuurlijk op een hoge score! Dit maal zijn er alleen "2 punts" wedstrijden en geen bonusvragen.
Groeten, Rinus en de rest de vw crew ;-)
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Wedlijstje:
Vrijdag 6 November 2009
20:45 FC Groningen - Heracles Almelo = [1]
Zaterdag 7 November 2009
15:30 Borrusia M. Gladbach - Stuttgart = [x]
16:00 Manchester City - Burnley = [1] doelpunten zijn gescoort in de eerste helft
18:00 Wolverhampton Wanderers - Arsenal = [2] doelpunten zijn gescoort in de eerste helft
20:00 Mechelen - Mouscron = [1] doelpunten verschil
14:30 ADO Den Haag - PSV = [1] doelpunten verschil
14:30 AZ Alkmaar - Feyenoord = [1]
14:30 FC Utrecht - Heerenveen = [2]
16:30 FC Twente - Ajax = [2]
Vrijdag 6 November 2009
Zaterdag 7 November 2009
15:30 Borrusia M. Gladbach - Stuttgart = [x]
16:00 Manchester City - Burnley = [1] doelpunten zijn gescoort in de eerste helft
18:00 Wolverhampton Wanderers - Arsenal = [2] doelpunten zijn gescoort in de eerste helft
14:30 FC Utrecht - Heerenveen = [2]
Ben heel erg benieuwd! Ziet er uitdagend uit RRinus! Ik wens iedereen veel succes!
Hakuna Matatttta.
Wedlijstje:
Vrijdag 6 November 2009
Zaterdag 7 November 2009
15:30 Borrusia M. Gladbach - Stuttgart = [1]
16:00 Manchester City - Burnley = [2] doelpunten zijn gescoort in de eerste helft
18:00 Wolverhampton Wanderers - Arsenal = [1] doelpunten zijn gescoort in de eerste helft
20:00 Mechelen - Mouscron = [2] doelpunten verschil
14:30 ADO Den Haag - PSV = [0] doelpunten verschil
14:30 AZ Alkmaar - Feyenoord = [X]
14:30 FC Utrecht - Heerenveen = [1]
16:30 FC Twente - Ajax = [1]
Vrijdag 6 November 2009
Zaterdag 7 November 2009
15:30 Borrusia M. Gladbach - Stuttgart = [1]
16:00 Manchester City - Burnley = [2] doelpunten zijn gescoort in de eerste helft
18:00 Wolverhampton Wanderers - Arsenal = [1] doelpunten zijn gescoort in de eerste helft
14:30 ADO Den Haag - PSV = [0] doelpunten verschil
16:30 FC Twente - Ajax = [1]
betting...a way of life !
Wedlijstje:
Vrijdag 6 November 2009
Zaterdag 7 November 2009
15:30 Borrusia M. Gladbach - Stuttgart = [X]
14:30 ADO Den Haag - PSV = [2] doelpunten verschil
Vrijdag 6 November 2009
Zaterdag 7 November 2009
15:30 Borrusia M. Gladbach - Stuttgart = [X]
Vrijdag 6 November 2009
Zaterdag 7 November 2009
15:30 Borrusia M. Gladbach - Stuttgart = [2]
16:30 FC Twente - Ajax = [x]
Ik heb ook 2 dt-fouten gevonden, telt dat mee? :)
moeilijke matchen trouwens
Zaterdag 7 November 2009
16:30 FC Twente - Ajax = [x]
Ik heb ook 2 dt-fouten gevonden, telt dat mee? :)
moeilijke matchen trouwens
Haha, dit is de finale. En inderdaad, als jij mij denkt te verbeteren met dt-fouten dan levert je dat minpunten op ;-)
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Vrijdag 6 November 2009
Zaterdag 7 November 2009
16:00 Manchester City - Burnley = [1] doelpunten zijn gescoord in de eerste helft
18:00 Wolverhampton Wanderers - Arsenal = [2] doelpunten zijn gescoord in de eerste helft
Zaterdag 7 November 2009
16:00 Manchester City - Burnley = [1] doelpunten zijn gescoord in de eerste helft
18:00 Wolverhampton Wanderers - Arsenal = [2] doelpunten zijn gescoord in de eerste helft
[quote]moeilijke matchen trouwens
Het moet ook niet te makkelijk worden Motje82 ;-)
Het moet ook niet te makkelijk worden Motje82 ;-)
Hakuna Matatttta.