Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: WK Kwalificatie

Aanstaand weekend zijn er weer volop wedstrijden voor de kwalificatie voor het WK van volgend jaar in Zuid Afrika. Er staan een paar erg leuke wedstrijden op het programma waarbij de landen Duitsland, Portugal & Argentinië nog hard aan de bak moeten om kwalificatie af te dwingen.

Wat is de prijs?
40 euro op je bwin account

Tot wanneer kan je je voorspelling doorgeven?
Tot uiterlijk zaterdag (10-10-2009) 16.00. Inzendingen (of bewerkte berichten) na deze datum zullen niet meedoen aan de prijsvraag.

Wat is de prijsvraag
Voorspel iedere onderstaande wedstrijd met een [1] (winst thuisploeg), [2] (winst uitploeg) of een [x] (gelijkspel). Voor iedere goed voorspelde wedstrijd krijg je één punt. De persoon met de meeste punten wint de prijsvraag. Als 'backup' geef je het totaal aantal doelpunten voor onderstaande wedstrijden op. Zijn er deelnemers met hetzelfde aantal punten dan geeft het voorspelde aantal doelpunten de doorslag.

Denemarken - Zweden [ 1-0]
Portugal - Hongarije [3-0 ]
Tsjechië - Polen [2-0 ]
Rusland - Duitsland [0-1 ]
België - Turkije [2-0 ]
Oekraïne - Engeland [1-0 ]
Servië - Roemenië [ 5-0]
Frankijk - Faroër Eilanden [5-0 ]
Ierland - Italië [2-2 ]
Argentinië - Peru [2-1]
Colombia - Chili [2-4]
Bolivia - Brazilië [2-1 ]
Gabon - Marokko [3-1]
Nigeria - Mozambique [ 1-0]

Aantal doelpunten: [41] doelpunten

En de winnaar is geworden DS1967 samen met Belgianiron een gedeelde tweede plaats met 10 goed voorspelde uitslagen. DS1967 had als aantal doelpunten 40 en Belgianiron 35. Daarom heeft DS1967 de prijs van 40 euro gewonnen.

Gefeliciteerd!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 7-10-2009 11:10 Acties en spellen
in 7-10-2009 11:10 Acties en spellen
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Denemarken - Zweden [X]
Portugal - Hongarije [1]
Tsjechië - Polen [1]
Rusland - Duitsland [1]
België - Turkije [1]
Oekraïne - Engeland [2]
Servië - Roemenië [1]
Frankijk - Faroër Eilanden [1]
Ierland - Italië [ 2]
Argentinië - Peru [1 ]
Colombia - Chili [1 ]
Bolivia - Brazilië [ 2]
Gabon - Marokko [ 2]
Nigeria - Mozambique [1 ]
goals 37
0 Vind ik leuk's
Hup Belgie Hup (h)

& Italie... wat een geluk weeral :s
0 Vind ik leuk's
Veni, vidi, vici
Belgie met 2-0 gewonnen van Turkije dat is niet slecht. Ik hoop dat Dick Advocaat het gaat maken bij de Rode duivels :) Vanaf morgen ga ik trouwens beginnen met tellen voor deze prijsvraag om een uiteindelijke prijswinnaar te krijgen moet er eerst geteld worden hoeveel wedstrijden iedereen goed heeft. Morgen begin ik daar dus mee.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
is de uitslag al bekend?
0 Vind ik leuk's
Ik zal zo een hapje eten en daarna zal ik gaan tellen. Had er gisteravond geen tijd meer voor dus vandaar dat de uitslag wat later bekend zal worden. Ook is de wedstrijd Bolivia-Brazilie nog niet gespeelt deze wedstrijd zal vanavond vanaf 22:00 gespeeld worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Hier de uitslagen van de WK 2010 kwalificatie wedstrijden. Het wachten is nog op de uitslagen van Nigeria - Mozambique [ ] en Bolivia - Brazilië [ ] als die 2 wedstrijden gespeeld zijn kan het tellen gaan beginnen. Op dit moment zijn er trouwens 38 doelpunten gescoord.

Denemarken - Zweden [ 1-0]
Portugal - Hongarije [3-0 ]
Tsjechië - Polen [2-0 ]
Rusland - Duitsland [0-1 ]
België - Turkije [2-0 ]
Oekraïne - Engeland [1-0 ]
Servië - Roemenië [ 5-0]
Frankijk - Faroër Eilanden [5-0 ]
Ierland - Italië [2-2 ]
Argentinië - Peru [2-1]
Colombia - Chili [2-4]
Bolivia - Brazilië [ ]
Gabon - Marokko [3-1]
Nigeria - Mozambique [ ]
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Hier de voorlopige stand voor de prijsvraag zodra de resterende wedstrijden gespeeld zijn zal hier de officiele eindstand van de prijsvraag komen. Nu eerst de stand tot nu toe :

Marco64 = 6goed
Vlaflip = 5goed
Loekos =5 goed
Rrinus = 7 goed
Superpappa = 6 goed
Miek = 5 goed
wedden = 5 goed
Vivoex = 5 goed
moutingho = 8 goed
tsmeenk = 5 goed
aznick = 5 goed
timvvl1 = 6 goed
Tille = 7 goed
belgianiron = 9 goed
terpie10 = 6 goed
voetbalfan = 7 goed
uther01 = 6 goed
ds1967 = 9 goed
fanny72 = 7 goed
motje82 = 7 goed
flament09 = 6 goed

0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ok, leuk! Ik sta bovenaan. Hoeveel wedstrijden moeten er nog gespeeld worden?
0 Vind ik leuk's
[quote] Het wachten is nog op de uitslagen van Nigeria - Mozambique [ ] en Bolivia - Brazilië [ ] als die 2 wedstrijden gespeeld zijn kan het tellen gaan beginnen.
Twee
0 Vind ik leuk's
[quote]Ok, leuk! Ik sta bovenaan. Hoeveel wedstrijden moeten er nog gespeeld worden?

Hoi Marco64 ja je saat bovenaan op he lijstje maar niet met de officiee stand he zijn belgiairon ends1967 die met ngen goed voorspelde wedstrijen bovenaan staan.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.