Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: win 1 van de 6 Bwin badhanddoeken

Wil jij volgend jaar zomer (of misschien nog wel dit jaar) met een unieke Bwin badhanddoek de blits maken op het strand? Wij hebben 6 Bwin badhanddoeke (zie foto hieronder) die we weggeven aan de winnaars van deze prijsvraag.

Sponsor van deze prijsvraag: Bwin

Wat kan je winnen?
Een unieke Bwin badhanddoek (zie foto hieronder). Om je eventuele prijs te ontvangen hebben we je adresgegevens nodig. Deze zullen we, indien je gewonnen hebt, per PM aan je vragen.

Wat moet je doen?
Voorspel per wedstrijd wie er gaat winnen, of dat de wedstrijd gelijk zal eindigen. Voor winst thuisploeg zet je een [1] achter de wedstrijd. Denk je dat de uitploeg gaat winnen dan zet je een [2] achter de wedstrijd en een [x] in het geval van een gelijkspel. Voor iedere wedstrijd die je goed hebt krijg je één punt. Tevens geef je aan hoeveel doelpunten er in totaal gescoord gaan worden in onderstaande wedstrijden. Dit hebben we nodig in het geval dat er meerdere gebruikers hetzelfde puntenaantal hebben.

De wedstrijden van 11 en 12 september 2010
VVV Venlo - FC Twente:
PSV - NEC:
SC Heerenveen - Vitesse:
Excelsior - Heracles Almelo:
NAC Breda - Feyenoord:
Ajax - Willem II:
ADO Den Haag - De Graafschap:
AZ - Roda JC:
FC Groningen - FC Utrecht:
Totaal aantal doelpunten:

De voorwaarden
Je antwoord moet uiterlijk op zaterdag 11 september 2010 om 18:45 in dit topic staan (of je post bewerkt hebben). Alle antwoorden die hierna gegeven worden (of berichten die worden aangepast) zullen niet meedoen om de prijzen. Iedere gebruiker moet op de eindtijd (11 september 2010 om 18:45) minimaal 25 posts in dit forum hebben gemaakt. Indien dit niet het geval is zal je niet meedingen om de prijzen. Gebruikers met meerdere accounts op voetbalwedden.net worden uit de uitslagen geschrapt.

Heel veel succes allemaal!
Mario
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 30-08-2010 22:15 Acties en spellen
in 30-08-2010 22:15 Acties en spellen
71 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]De handdoeken zijn vandaag per pakket verstuurd naar de prijswinnaars. Indien je de prijs volgende week nog niet ontvangen hebt kan je contact met me opnemen. Alles is via 'track-and-trace' verstuurd en ik heb alle codes hier liggen. Eerst even rustig afwachten ;-)

Worden de Valencia shirts ook via track and trace verstuurd ? Ik las hier op het forum dat Vivoex zijn Valencia shirt niet had ontvangen, maar zo'n track and trace systeem voorkomt dat het fout gaat.
0 Vind ik leuk's
Unibet
gefeliciteerd jongens (Y)
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Mijn prijs is netjes aangekomen.
Hartelijk bedankt!
0 Vind ik leuk's
bij mij ook :) nogmaals bedankt, echt toffe k-do
0 Vind ik leuk's
[quote]Mijn prijs is netjes aangekomen. Hartelijk bedankt!

[quote]bij mij ook :) nogmaals bedankt, echt toffe k-do

Graag gedaan hoor! Dat je/jullie er maar veel (afdroog) plezier van mogen hebben!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote] Graag gedaan hoor! Dat je/jullie er maar veel (afdroog) plezier van mogen hebben!

Mario, regel es een prijsvraag voor die auto die ze daar bij bwin hebben! Liefst ook 6 zoals bij de handdoeken (A).
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
ook vandaag binnen gekregen! :)
0 Vind ik leuk's
Ik gistermiddag ook binnen gekregen. Super bedankt!:D
0 Vind ik leuk's
Ik heb hem ook gister ontvangen. Dank u hartelijk :)
0 Vind ik leuk's
[quote]

Graag gedaan hoor! Dat je/jullie er maar veel (afdroog) plezier van mogen hebben!
Hehe, super. Vind ik wel leuk, eens zo'n prijzen in natura. :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.