Prijsvraag: wie speelt in dit stadion en win 60 euro?
Wat moet je doen?
In deze nieuwe prijsvraag willen we aan de hand van een Google Earth foto weten hoe het stadion heet wat op onderstaande foto staat. Iedere dag geven we een tip waarmee je de oplossing makkelijker zou moeten kunnen raden. De eerste persoon die in dit topic het goede antwoord geeft krijgt 60 euro op zijn/haar Bwin account. Tevens zal onder alle deelnemers 5 freebets verloot worden t.w.v. 5 euro voor de bookmaker Bwin.
De foto waar het om gaat:
Tip Maandag: In europa
Tip Dinsdag: Het is in dit land in de maand oktober gemiddeld 23 graden celsius
Voorwaarden:
- Je moet minimaal 15 posts in het forum hebben geplaatst
- De winnaar krijgt 60 euro op zijn/haar Bwin account
- Het prijzengeld word op je Bwin account uitbetaald
- Iedere gebruiker mag iedere kalenderdag slechts één antwoord geven
- De prijsvraag is afgelopen als het goede antwoord gegeven is
Heel veel succes!
In deze nieuwe prijsvraag willen we aan de hand van een Google Earth foto weten hoe het stadion heet wat op onderstaande foto staat. Iedere dag geven we een tip waarmee je de oplossing makkelijker zou moeten kunnen raden. De eerste persoon die in dit topic het goede antwoord geeft krijgt 60 euro op zijn/haar Bwin account. Tevens zal onder alle deelnemers 5 freebets verloot worden t.w.v. 5 euro voor de bookmaker Bwin.
De foto waar het om gaat:
Tip Maandag: In europa
Tip Dinsdag: Het is in dit land in de maand oktober gemiddeld 23 graden celsius
Voorwaarden:
- Je moet minimaal 15 posts in het forum hebben geplaatst
- De winnaar krijgt 60 euro op zijn/haar Bwin account
- Het prijzengeld word op je Bwin account uitbetaald
- Iedere gebruiker mag iedere kalenderdag slechts één antwoord geven
- De prijsvraag is afgelopen als het goede antwoord gegeven is
Heel veel succes!
in 4-10-2010 14:22 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]
Gefeliciteerd! Dat is inderdaad de enige juiste oplossing Vivoex! We zullen zorgen dat de 60 euro op je Bwin account komt te staan!
Ik ben wel benieuwd hoe je deze inderdaad zo snel gevonden hebt aangezien ik de locatie zelf niet eens 'even snel' kon terugvinden. Respect!
iemand voor me zei dus dat het in Griekenland of Turkije moest zijn. Griekenland leek me het meest logisch dus zoomde ik in op Griekenland met google maps. Vervolgens zoeken op "football" en dus de die rode puntjes met voetbalclubs één voor één afgaan. Ik ging eerst langs Athene en daarna de eilanden 1 voor 1. Kostte me in totaal 15 minuten... ;-)
Gefeliciteerd! Dat is inderdaad de enige juiste oplossing Vivoex! We zullen zorgen dat de 60 euro op je Bwin account komt te staan!
Ik ben wel benieuwd hoe je deze inderdaad zo snel gevonden hebt aangezien ik de locatie zelf niet eens 'even snel' kon terugvinden. Respect!
iemand voor me zei dus dat het in Griekenland of Turkije moest zijn. Griekenland leek me het meest logisch dus zoomde ik in op Griekenland met google maps. Vervolgens zoeken op "football" en dus de die rode puntjes met voetbalclubs één voor één afgaan. Ik ging eerst langs Athene en daarna de eilanden 1 voor 1. Kostte me in totaal 15 minuten... ;-)
knap gevonden hoor!
ik had ook op kreta gekeken maar alleen vanbove :)
ik had ook op kreta gekeken maar alleen vanbove :)
goed gevonden (y) ik zat er niet eens zo gek ver naast :d
domme prijsvraag, als je geen tijd hebt kan je het al vergeten! :s
betting...a way of life !
[quote]domme prijsvraag, als je geen tijd hebt kan je het al vergeten! :s
zou jij je tijd erin willen steken dan? ik niet haha
zou jij je tijd erin willen steken dan? ik niet haha
Je hebt gelijk als je zegt dat je voor deze prijsvraag 'tijd' moet hebben, we vonden de prijsvraag echter wel leuk als we iedere dag een nieuwe tip konden geven. Helaas is ook deze opgave nog te makkelijk ;-)
We gaan ons beraden op nieuwe prijsvragen, gerelateerd op voetbal of niet.
Je hebt gelijk als je zegt dat je voor deze prijsvraag 'tijd' moet hebben, we vonden de prijsvraag echter wel leuk als we iedere dag een nieuwe tip konden geven. Helaas is ook deze opgave nog te makkelijk ;-)
We gaan ons beraden op nieuwe prijsvragen, gerelateerd op voetbal of niet.
Hakuna Matatttta.
Volgens mij is er iemand jaloers haha ;-) (a)
Volgens mij is er iemand jaloers haha ;-) (a)
Mario, mocht je hulp nodig hebben, ik kan wel weer zo'n fotoprijsvraag organiseren ofzo. Als bedankje voor die gewonnen 60 euro :P mocht je dat wat lijken kun je altijd PM'en ;)