Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: waar is de bal [speelronde 34, 2009]

In navolging op de prijsvraag van vorige week (die door AZNick gewonnen is), hebben we deze week wederom een prijsvraag. De prijsvraag loopt tot uiterlijk zondag 10 mei 2009, 14.30.

Wat moet je doen?

Op de foto hieronder zijn 21 stippen aangegeven waar de bal zou kunnen zijn, aan jou de taak om de goede stip aan te geven.

De prijs:

Wanneer je de eerste bent die het goede antwoord geeft, krijg je van ons 20 euro op je Bwin account (gratis aan te maken) gestort.

Regels:

Je mag slechts één keer een reactie geven (of eventueel bewerken). Wanneer er 2 deelnemers zijn die dezelfde stip hebben aangegeven, dan wint diegene die als eerste het juiste antwoord gegeven heeft. De winnaar moet een gebruikersnaam doorgeven bij Bwin waar hij/zij zijn prijs wil ontvangen. Wanneer je je bericht bewerkt, dan geldt de tijd van je laatst opgeslagen bericht.

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 4-05-2009 17:17 Acties en spellen
in 4-05-2009 17:17 Acties en spellen
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Op pagina 2 is weer een bug vanmij volgensmij...:S

Jah ik zie het idd ik stuur het direct ff door. In elk geval bedankt voor de tip :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Mooie actie eigenlijk!
Ik denk dat de bal zich uiteindelijk wel onder een stip gaat bevinden die verrassend gepositioneerd staat. Als ik nu eens de gezichten van de spelers op de achtergrond bekijk, zijn die toch wel gericht op stip 16. ( al blijf ik wel bij mn eerste keuze)

Dit zijn leuke acties om het forum te ontdekken.

groeten!
0 Vind ik leuk's
Je weet het niet...zondag plaatsen we de goede foto zonder stippen ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Leuke actie's dit:)

Ben benieuwd
0 Vind ik leuk's
Te gek deze actie! Stip 7....omdat alle stippen al voorbij zijn gekomen!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Misschien is het goed om de volgende keer bij zo'n soort prijsvraag nog veel meer stippen te plaatsen aangezien sommige stippen wel heel gewild zijn (ik zeg niet of deze goed of fout zijn).
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Goede suggestie!
0 Vind ik leuk's
Jah dat is een goed idee ik zag idd ook dubbele stip post. Om zo een beetje kans voor iedreen te creeren is je idee echt perfect.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik ben wel heel erg benieuwd welke stip het echt is ;-)
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Haha jah ik ook het zal wel een instinker zijn denk ik, maar laat ik hopen dat het bal 10 is.
Maar aan de andere kant kijkt de keeper al tever over de bal heen dat ik opdit moment denk dat mijn keuze fout is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.