Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: Voorspel de exacte uitslagen en win 30 euro

Op deze prijsvraag moet je dus de exacte uitslagen kunnen voorspellen om de beste scores te behalen. Ieder exacte uitslag telt voor 5 punten. Bij elke doelpunt die je ernaast zit gaat er 1 punt af, dat geldt voor de beide teams die elkaar ontmoeten.

Daarna zullen de behaalde punten worden opgeteld en de deelnemer met de beste score wint. Geef aan in welk minuut de 1e doelpunt word gemaakt voor het geval er deelnemers zijn die dezelfde scores hebben. (kopieer, plak en geef de uitslagen én de minuut van de eerste doelpunt).

Roda- Heerenveen ( - )
Ajax - Groningen ( - )
NEC Nijmegen - Feyenoord ( - )
Venlo - PSV Eindhoven ( - )
Twente - Sparta Rotterdam( - )
AZ Alkmaar - Heracles ( - )
Utrecht - Waalwijk ( - )
Istanbul Buyuksehir - Bursaspor ( - )
Mallorca - Barcelona ( - )
Birmingham - Arsenal ( - )
1e doelpunt ( minuut)

Prijzen:
De winnaar krijgt 30 euro op zijn Bwin account gestort. De nummers 2 krijgt 20 euro op zijn/haar Bwin account gestort. De nummers 3, 4 en 5 winnen allemaal een freebet bij Bwin ter waarde van 5 euro. Zorg dus dat je in ieder geval een Bwin account hebt waarmee je je prijs kan incasseren.

Voorwaarden:
Deze prijsvraag sluit aanstaande vrijdag (26-03-2010) om 19:00 uur. Antwoorden die na dit tijdstip worden gegeven (of bewerkt) zullen uitgesloten worden van deelname. Iedere deelnemer mag één keer meedoen. In alle andere gevallen beslist de Crew van voetbalwedden.net

Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdemas in 21-03-2010 19:16 Acties en spellen
in 21-03-2010 19:16 Acties en spellen
63 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
46 posts dat is veel ;-)

vind jou een beetje zielig hoor
iedereen die mee wil doen mag meedoen

en nu zeggen dat je de hoogste score hebt maar dat heb je niet
want dat heeft iemand anders
achteraf gaan zeuren over hoe vaak iemand deze site bezoekt is gewoon dom.

als dat een regel was zou het wel in de beginpost staan
0 Vind ik leuk's
Ten eerste, ik heb nooit gezegd dat ik de hoogste score houd leer lezen aub. Ik zei dat ik waarschijnlijk bij de eerste vijf zal zitten zie gespreksgeschiedenis van de chat, dus je liegt...

Ten tweede, jij kan makkelijk praten je bent hier net dus aub ga niet de stoere boy van friesland uithangen...

En nog iets doe iets aan je taalgebruik/spellig dramatisch!! Je ziet duidelijk dat jij uit friesland komt mafkees.
groetjes...
0 Vind ik leuk's
groetjes terug (k)
0 Vind ik leuk's
Bedankt boer harm (k)
0 Vind ik leuk's
suc6 volgend jaar tegen top oss
0 Vind ik leuk's
Ik heb ook 33 punten.. Dus misschien win je een freebet Adofan.. Ik denk alleen dat er wel mensen zijn die meer dan 33 punten hebben!! En anders pak ik weer een prijsje..
0 Vind ik leuk's
Dustinoo wat slaat daar op succes tegen top oss mafkees ik speel volgend jaar misschien in de topklasse tegen toposs dus. Ga lekker spelen bij bal op het dak 0,0
0 Vind ik leuk's
Wat een haat hier....
0 Vind ik leuk's
tis wachten op de officiële uitslag :) en winnen of niet, tis al vree chapeau dat dat hier zo frequent georganiseerd wordt
bende whiners
0 Vind ik leuk's
Mensen mensen mensen...

Rustig rustig rustig...

Zoals Dustinoo al aangeeft staat er niets in de voorwaarden dat je niet mee mag doen als je niet een x-aantal posts hebt gemaakt. Ik zie dus geen reden dat er mensen/deelnemers worden uitgesloten van deelname. Iedereen doet dus gewoon mee.

In de toekomst zullen er vast wel eens prijsvragen gehouden worden voor actieve leden voetbalwedden.net, in dat geval kan dan niet iedereen meedoen.

Wij waarderen de inzet van iedereen, actief lid of minder actief lid, maar willen iedereen er wel op attenderen dat het wel leuk moet blijven en dat je anderen dus niet beledigd en/of uit gaat schelden. Wij (en anderen) steken veel tijd in voetbalwedden.net om er een leuke community van te maken van voetbal liefhebbers die wel eens een (voetbal) weddenschap plaatsen.

Nu rustig wachten op de uitslag...ik ben benieuwd :)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.