Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: raad waar de eieren liggen en win 75 euro bij William Hill

Beste leden,
Wij willen jullie namens het team van voetbalwedden.net alvast fijne paas dagen wensen! In samenwerking met William Hill hebben wij een mooie prijsvraag bedacht. Onze eigen 'Passion' zeg maar. Jullie moeten/mogen 'ouderwets' paaseitjes gaan zoeken. Niet op je handen en knieën door het natte gras, maar al scrollend door Google Earth. Dit is uiteraard voor de liefhebber!

Wat kun je winnen?
De winnaar ontvangt een freebet t.w.v. 75 euro bij bookmaker William Hill.
Wat moeten jullie doen?
Op de foto zien is een stadion ergens ter wereld afgebeeld.
Klik hier voor de grotere versie:
http://oi60.tinypic.com/2zswbcz.jpg
Nu hoor ik je denken: is dat een stadion? JA! Dat is het! Al heb ik zelf wel het idee dat er aan de ene kant van het veld wat groente wordt verbouwd. Van jullie wil ik graag de juiste plek horen.
Dit betekend:
1. In welk land staat dit stadion.
2. Wat is de naam van het stadion
3. Wat zijn de coordinaten?
De coordinaten kun je rechtsonder vinden in Google Earth. De prijsvraag stopt, wanneer het juiste antwoord is gegeven. Iedereen mag meerdere antwoorden geven. Wanneer er dit weekend nog geen winnaar is, komen er aanwijzingen en tips.
Sponsor van deze prijsvraag
William Hill, krijg een bonus van 25 + 10 euro bij je inschrijving.
Nog geen account bij William Hill?
http://www.voetbalwedden.net/topic/william-hill-extra-10-freebet-voor-de-eerste-50-nieuwe-klanten-2574/
Hoe werkt Google Earth?
Uitleg en downloaden kan via:
www.google.nl/intl/nl/earth/?
De voorwaarden
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld.
- De winnaar krijgt 75 euro aan prijzengeld.
- Bewerken van je post na die tijd heeft geen zin. Hier wordt een melding van gemaakt.
- Meerdere antwoorden zijn mogelijk. Roepen maar!
Een fijne dagen gewenst!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 17-04-2014 19:16 Acties en spellen
in 17-04-2014 19:16 Acties en spellen
52 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
gheheh leuke actie, maar is echt totaal niet te doen :D
0 Vind ik leuk's
1. Brazilië
2. Estádio Miltion Corrêa (Zerão)
3. 0.000724, -51.080842
0 Vind ik leuk's
Hoe heb je dit in godsnaam gevonden?
edit: ik denk niet dat het hem is
0 Vind ik leuk's
Dat lijkt mij ook niet, er zitten tribunes enzo om heen en het grasveld is te donker. Ik heb er al een paar gevonden die veel beter lijken
0 Vind ik leuk's
robs234:
Dat lijkt mij ook niet, er zitten tribunes enzo om heen en het grasveld is te donker. Ik heb er al een paar gevonden die veel beter lijken

Nee! Dit is niet het stadion! Morgen de eerste hint eventueel
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Lol die eitjes zijn overduidelijk erin geplakt, maar wat me opvalt is dat er auto's beneden geparkeerd staan en dat het lijkt alsof er weinig gras op groeit. Daarnaast lijkt het ook wel dat er onkruid of bosjes over het veld heen groeien. Het zijn allemaal speculaties, maar dit wou ik er nog ff over kwijt :p
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
Lol die eitjes zijn overduidelijk erin geplakt, maar wat me opvalt is dat er auto's beneden geparkeerd staan en dat het lijkt alsof er weinig gras op groeit. Daarnaast lijkt het ook wel dat er onkruid of bosjes over het veld heen groeien. Het zijn allemaal speculaties, maar dit wou ik er nog ff over kwijt :p

Alleen de eitjes zijn geshopt!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
1. Venezuela
2. Cocodrilos Sports Park
3. 10.29'31.63 N 66.55'46.18 W
Lijkt er tenminste verdacht veel op.
0 Vind ik leuk's
Welk wereldeel is dit stadion?
0 Vind ik leuk's
hahaha die voorgaande lijken er helemaal niet op
Dan 'lijken'' deze er nog meer op
Land : Brazilie
Stadion: Stadio das Laranjeiras Fluminense
Coordinaten : 22°56'12.38"Z 43°11'3.14"W
Land : Brazilie
Stadion:Estádio José Bastos Padilha Flamengo
Coordinaten : 22°58'41.64"Z 43°13'16.89"W
Maarjah wordt nog een missie om precies dat veldje te gaan vinden
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.