Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: Raad de VI-speler van de week!


Leden van het goede wedleven,
We bedanken marianne1960 voor deze prijsvraag. Ik vroeg afgelopen maandag in dit topic: http://www.voetbalwedden.net/topic/idee-prijsvraag-aankomende-donderdag-745/ of er ideeën waren voor een prijsvraag. We hebben een hoop inzendingen gekregen, mijn dank is groot daarvoor. Na jarenlang prijsvragen bedenken heb ik soms even wat impulsen nodig!
Ok daar komt die: Welke voetballer werd ook wel 'De Kromme' genoemd?
De winnaar krijgt een gesigneerde bal met de handtekening van Willem van Hanegem.
Ok sorry! Ik kan mezelf goed vermaken, merkt u wel? De prijsvraag van deze week gaat over de VI-speler van de week. Voetbal International kiest na elke speelronde in de Eredivisie de Speler van de Week. Voetbal International is elke maandag en vrijdag te zien op RTL7 van 20.30 tot 22.00 uur. Weet jij wie deze speler wordt aankomende maandag?
Sponsor van deze prijsvraag
Bwin, krijg een unieke bonus van maar liefst 55 euro bij je inschrijving!
De voorwaarden
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld
- De winnaar krijgt 50 euro prijzengeld bij Bwin.
- Onder alle inzendingen verloten wij ook nog 5 freebets van 5 euro en 5 freebets van 10 euro.
- Iedere gebruiker mag slechts één antwoord geven.
- Je antwoord doorgeven kan tot zaterdag 24 september 18:30 (na dit tijdstip gaat er een slotje op).
- Elke week is er weer iemand die zijn bericht stiekem probeert te bewerken. Dat mag ten alle tijde, maar je wordt uitgesloten van elke prijsvraag deelname in de toekomst. Zinloos dus!
- Meerdere winnaars? Dan splitsen we het hoofdbedrag, of bedenken een andere leuke prijsvraag ter plekke.
Succes mensen!
Het programma:
za 24 sep, 18:45 PSV - Roda JC Kerkrade
za 24 sep, 19:45 ADO Den Haag - VVV Venlo
za 24 sep, 19:45 SC Heerenveen - Heracles Almelo
za 24 sep, 19:45 NAC Breda - FC Utrecht
za 24 sep, 20:45 Ajax - FC Twente
zo 25 sep, 12:30 AZ - Feyenoord
zo 25 sep, 14:30 RKC Waalwijk - NEC
zo 25 sep, 14:30 De Graafschap - FC Groningen
zo 25 sep, 16:30 Excelsior - Vitesse
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 22-09-2011 08:51 Acties en spellen
in 22-09-2011 08:51 Acties en spellen
131 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Fout gelezen
0 Vind ik leuk's
We're gonna kill the bookies !
a 24 sep, 18:45 PSV - Roda JC Kerkrade
Dries mertens (y)
0 Vind ik leuk's
gaat het wel helemaal lekker jongens? ;-)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
En hierbij mijn antwoord:
30 doelpunten!
0 Vind ik leuk's
- Why am I Mr. Pink? > Because you're a faggot, allright?
Helaas deden thajimsta, broecke en rusherke niet mee. Helaas is dat Part of the game. Het juiste aantal was 28 doelpunten en daarmee had Denpils het exact goed. Hij ontvangt een freebet ter waarde van 70 euro op zijn bwin acount. Deze prijs wordt zo snel mogelijk door bwin overgemaakt. Gefeliciteerd en op naar de volgende prijsvraag.
Gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Bedankt alvast voor deze mooie prijs !
0 Vind ik leuk's
De 50 euro van de vorige prijsvraag waar bij de vraag niet geraden was zou toch meegenomen worden in de eerst volgende prijsvraag, deze dus. Dit zou toch betekenen dat Denpils recht heeft op 100 euro :) ?
0 Vind ik leuk's
vonloite:
Beste leden, De uitslag van de prijsvraag is bij u allen bekend. VI-speler van de week is geworden Dries Mertens van PSV. PSV won de wedstrijd mede door vier treffers van de kleine Belg. Een aantal winnaars!! De volgende namen hadden het goed: thajimsta broecke johnny-vlam battes bevertjes joskeb jordy_11 rusherke motje82 denpils vivoex Aangezien wij de 50 euro niet gaan verdelen en ik 550 euro ook iets te gortig vind, gaan deze elf door naar de volgende prijsvraag voor aankomend weekend. Ik herhaal: alleen de bovenste elf :)! De vraag voor aankomend weekend gaat als volgt: Hoeveel doelpunten vallen er in de Eredivisie speelronde 8? Degene die het goed heeft of er dicht bij zit ontvangt i.p.v. 50 euro nu 70 euro op zijn Bwin acount. De finalisten mogen hun antwoord doorgeven tot aankomende vrijdag 30 september 20:00. Meerdere finalisten met het juiste antwoord (of er dicht in de buurt), dan verlengen we de prijsvraag (en geef nou niet alle elf hetzelfde antwoord) :)! Deze prijs zal aankomende maandag worden uitbetaald! 5 euro freebet: - arthur073 - 12koeto48 - denpils - munckie - beerschotterke13 10 euro freebet: - stefan70 - mutuer - rogervoorjans09 - grappa - bevertjes De freebets worden via de pm vanavond nog naar jullie verzonden. Houd je inbox dus in de gaten. Gefeliciteerd en veel plezier! Greets!

lees dit is nog een keer over, winnaar gefeliciteerd (y)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
vonloite:
Ok vooraf nog even de regels: Hoe komen we tot een winnaar? Eerst kijken we naar degene die de juiste naam weten te noemen. Klopt dit bij meerdere deelnemers dan gaan we kijken naar de minuut. Mocht dit nog steeds een gelijke stand opleveren dan kijken we naar het aantal gele kaarten. Helaas hebben we geen juiste naam. De speler met de snelste rode kaart was Scheimann van Excelsior tegen FC Utrecht. Dit was in de 50ste minuut, waar hij twee keer geel kreeg. De hoofdprijs van 50 euro nemen we daarom ook mee naar de volgende prijsvraag. Daar gaan we dus een hoofdprijs van 100 euro verloten. Zo zijn we dan ook wel weer. Aankomende donderdag komt er een nieuwe prijsvraag. De freebets worden dit keer verloot onder de leden die het exacte juiste aantal gele kaarten weten te voorspellen en de wedstrijd waar de eerste rode kaart in gaat vallen. Dus heb je een onderdeel van deze prijsvraag goed, dan doe jij alleen mee voor de loting. Mochten we dan nog freebets overhouden dan zullen die onder de overige leden worden verdeeld! Er zijn 39 gele kaarten gevallen. Ook hier had niemand het juiste aantal. De meesten zaten er toch onder. Dan de wedstrijd Excelsior - FC Utrecht, degene die deze wedstrijd hebben genoemd zijn: held rogierkarels aratel Deze drie ontvangen sowieso en freebet van 10 euro. Het complete overzicht: 10 euro 1.held 2.rogierkarels 3.aratel 4.munckie 5.vincent129 5 euro 1.faffie21 2.tomfcdb 3.aggeron 4.hyunsuk 5.modarez Aangezien wij nog wachten op een nieuwe freebetlijst, kunnen jullie de freebets waarschijnlijk uiterlijk donderdag in jullie inbox verwachten. Veel plezier er van! gr De freebets staan uiterlijk aankomende donderdag in jullie inbox. We moeten even wachten op een nieuwe lijst met codes van Bwin.

.......
0 Vind ik leuk's
je bent scherp, maar was er toen uiteindelijk niet een winnaar gekomen?
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.