Prijsvraag: in welke wedstrijd de meeste doelpunten?
Komend weekend start speelronde 7 in de Eredivisie. Ook voor deze speelronde schrijven wij onderstaande prijsvraag uit.
Prijsvraag:
Geef aan in welke wedstrijd uit de Eredivisie (speelronde 7) de meeste doelpunten gaan vallen en hoeveel doelpunten er in die wedstrijd worden gemaakt.
Voorwaarden:
Deze prijsvraag sluit aanstaande vrijdag (18-09-2009) om 18.45. Antwoorden die na dit tijdstip worden gegeven (of bewerkt) zullen uitgesloten worden van deelname. Iedere deelnemer mag één antwoord geven (wedstrijd + aantal doelpunten). Indien er 2 exacte antwoorden gegeven worden zal het antwoord (indien correct) van de eerste plaatser winnend zijn. Indien er niemand is met het goede antwoord zal de winnaar bepaald worden aan de hand van de dichtsbijzijnde score.
Prijs:
Je krijgt 30 euro op je Bwin account gestort. Wanneer blijkt dat je geen geldige gebruikersnaam in je account hebt staan zal het prijzengeld worden overgemaakt naar de speler die na de winnaar het dichtst bij het juiste antwoord zit.
Wedstrijd met meeste doelpunten: VVV - Ajax, Feyenoord - PSV en Vitesse - RKC
Aantal doelpunten: 4 doelpunten
Winnaar: vlaflip (vvv - ajax met 4 doelpunten)
Succes!!
Prijsvraag:
Geef aan in welke wedstrijd uit de Eredivisie (speelronde 7) de meeste doelpunten gaan vallen en hoeveel doelpunten er in die wedstrijd worden gemaakt.
Voorwaarden:
Deze prijsvraag sluit aanstaande vrijdag (18-09-2009) om 18.45. Antwoorden die na dit tijdstip worden gegeven (of bewerkt) zullen uitgesloten worden van deelname. Iedere deelnemer mag één antwoord geven (wedstrijd + aantal doelpunten). Indien er 2 exacte antwoorden gegeven worden zal het antwoord (indien correct) van de eerste plaatser winnend zijn. Indien er niemand is met het goede antwoord zal de winnaar bepaald worden aan de hand van de dichtsbijzijnde score.
Prijs:
Je krijgt 30 euro op je Bwin account gestort. Wanneer blijkt dat je geen geldige gebruikersnaam in je account hebt staan zal het prijzengeld worden overgemaakt naar de speler die na de winnaar het dichtst bij het juiste antwoord zit.
Wedstrijd met meeste doelpunten: VVV - Ajax, Feyenoord - PSV en Vitesse - RKC
Aantal doelpunten: 4 doelpunten
Winnaar: vlaflip (vvv - ajax met 4 doelpunten)
Succes!!
in 15-09-2009 15:03 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Hee,
nou heb nog niet zo heel veel succes gehad met de prijsvragen, maar dnek altijd maar zo:
wie niet waagt, wie niet wint...
Blijven proberen dus!
Leuk dat er veel mensen mee deden met eerdere wedstrijden, hoop dat dit zo bllijft (en meer wordt), alleen al om het feit dat ik het een leuk idee vind!
Maar goed, nu mijn weddenschap:
Wedstrijd met meeste doelpunten: Willem II-Groningen
Aantal doelpunten: 5 doelpunten
nou heb nog niet zo heel veel succes gehad met de prijsvragen, maar dnek altijd maar zo:
wie niet waagt, wie niet wint...
Blijven proberen dus!
Leuk dat er veel mensen mee deden met eerdere wedstrijden, hoop dat dit zo bllijft (en meer wordt), alleen al om het feit dat ik het een leuk idee vind!
Maar goed, nu mijn weddenschap:
Wedstrijd met meeste doelpunten: Willem II-Groningen
Aantal doelpunten: 5 doelpunten
Leuk dat ik allemaal nieuwe gezichten zie als er weer is een prijsvraag is. Helaas zie ik deze mensen nooit op het forum posten. Waarschijnlijk doen ze alleen mee met de bookmakergame en de prijsvragen, toch jammer.
Ik verwacht een boeiende topper:
Feyenoord-Psv: 6 doelpunten
iets in de zin van 2-4 / 4-2
Feyenoord-Psv: 6 doelpunten
iets in de zin van 2-4 / 4-2
Veni, vidi, vici
Ikzelf denk dat het een leuke wedstrijd word tussen Ajax en VVV, daarom heb ik er mijn gok ook op ingezet. Als je ziet hoe VVV het doet, fantastisch, hoe Ajax het doet? Gaat ermee door.
Ik denk dat VVV echt wil winnen, want als je ziet hoe ze het de laatste tijd doen dan vind ik dat echt top. En Ajax mag eigenlijk niet verliezen, dus laten we hopen dat dit een doelpunt rijke wedstrijd word die met een doelsaldo van 5 eindig ;-)
Ik denk dat VVV echt wil winnen, want als je ziet hoe ze het de laatste tijd doen dan vind ik dat echt top. En Ajax mag eigenlijk niet verliezen, dus laten we hopen dat dit een doelpunt rijke wedstrijd word die met een doelsaldo van 5 eindig ;-)
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Het kan natuurlijk ook zijn dat Vitesse RKC helemaal van het veld gaat tikken en met 7-0 wint ofzo. Als Vitesse een goede dag heeft en RKC een slechte dan kan de score zomaar in die richting vallen.
Toto Sigarenboer
[quote]vvv-ajax 0-5
Lees de voorwaarden eerst eens goed door...
Lees de voorwaarden eerst eens goed door...
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
[quote]Het kan natuurlijk ook zijn dat Vitesse RKC helemaal van het veld gaat tikken en met 7-0 wint ofzo. Als Vitesse een goede dag heeft en RKC een slechte dan kan de score zomaar in die richting vallen.
Dat noemen ze ook wel eens voetbal ;-)
Niets is zeker.
Dat noemen ze ook wel eens voetbal ;-)
Niets is zeker.
Dat niets zkee ris maakt voetbal ook weer heel erg leuk. Met wedden op voetbal wou ik dat alles wel zeker was dan kon ik nog meer winst maken ;-)
Toto Sigarenboer