Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag - Hoeveel goals worden er gescoord in de play-offs? Voorspel gratis mee en win!

Oude tijden herleven, het Nederlands voetbal is terug op het Europese toneel. Feyenoord, PSV, Vitesse en AZ hebben alle 4 de eerste kwalificatierondes overleefd en maken zich op voor de Europese play-offs! Gaan ze het redden en mogen ze meespelen in de groepsfases? Er staat veel op het spel. Hoeveel doelpunten denk jij dat er in totaal gescoord worden, door de Nederlandse clubs bij elkaar? Raad en win een Bol.com bon ter waarde van € 100,-!

Wat moet je doen?

Zet vóór woensdag 18 augustus 21:00 uur in een reactie hoeveel goals er in totaal gescoord gaan worden tijdens beide Europese play-offs wedstrijden door Feyenoord, PSV, AZ en Vitesse. 

Voorbeeld antwoord: 12 goals 

Wat kan je winnen?

Onder alle deelnemers die de uitkomst goed hebben voorspeld, verloten we een Bol.com bon ter waarde van € 100,-. Mocht niemand het juiste antwoord hebben voorspeld, dan kiezen we de deelnemer die als eerste het dichtste bij het juiste aantal goals zit. 

Wie mogen er allemaal mee doen?

Alle leden van Voetbalwedden.net mogen mee doen aan deze prijsvraag. Zorg er wel voor dat je een profielafbeelding aan je profiel hebt gekoppeld.  

Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk 18 augustus 21:00 uur om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 18 augustus 21:00 uur niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan. 

Succes allemaal!

Groeten Julia

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 13-08-2021 06:46 Acties en spellen
in 13-08-2021 06:46 Acties en spellen
108 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

21 goals

0 Vind ik leuk's
Kan je het zien?

11 goals

0 Vind ik leuk's

16 doelpunten

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.