Paasfestijn actie: Super Streak (Betfirst)
Paasfestijn actie: Super Streak
Het is weer tijd voor de Champions League! In aanloop naar het Paasfestijn en een volle week aan mooie affiches, trappen we af met deze heerlijke winactie. Ben jij in staat om een Super Streak van 5 goede wedtips te behalen? Dan maak je kans op een van de tien €5 free bets bij Betfirst. Lees hieronder wat je moet doen en pak die Super Streak!
Prijsvraag: plaats jij 5 goedgekeurde wedtips (min. odd van 1.50) op een rij? Dan maak je kans op één van de tien free bets t.w.v. €5 bij Betfirst!
Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)
1. Registreer je bij Betfirst en maak evt. gebruik van de €200 welkomstbonus!
2. Belangrijk: voeg jouw Betfirst gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers
3. Plaats wedtips op wedstrijden die gespeeld zijn vóór zondag 14 april 23.59 uur
Plaats direct jouw wedtips via deze link!
Let op:
Je maakt kans op een van de tien prijzen als je vijf goedgekeurde wedtips (min. odd 1.50) op een rij hebt en je account van Betfirst gekoppeld is aan je profiel.
Wanneer maken wij de tien winnaars bekend:
De winnaars worden in de week van 15 april 2019 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.
Voorwaarden voor deze winactie:
- Let op! Je hebt een geldig Betfirst account nodig om mee te doen. Als je pas na het plaatsen van je wedtips een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak eventueel de €200 welkomstbonus!
- Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
- Degene die zich aan alle voorwaarden heeft gehouden en vijf goedgekeurde wedtips op een rij heeft gespeeld (min. odd van 1.50), maakt kans op een van de tien €5 free bets bij Betfirst. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
- Alle wedstrijden gespeeld van dinsdag 9 april t/m zondag 14 april 2019 23:59 tellen mee voor deze winactie. Wedstrijden die later afgelopen zijn tellen dus niet mee.
- Actie is alleen geldig voor spelers met een Betfirst account
- We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker
Ik ben benieuwd ja! Laten we t hopen idd. Het is al te lang geleden dat ik ergens een goede bonus had. (Geloof 1 leuke bonus in de Decemberkalender)
Beetje jammer deze reacties.
Zie sommige namen wel voorbij komen bij andere acties waar ze freebet van 2,22 winnen,
En dan hoor je ze niet
Link even dan. Kan mij niet voorstellen dat mensen blij zijn na een freebet van 2,22 (huh)
Jammer dat er zo gereageerd word. Ik snap ook dat VW er veel aan heeft dat we betjes zetten, maar de free bets zijn prima te doen. Het is aan JOU om winst te pakken uit weinig, dat moet te doen zijn. Ik ken mensen die een paar meijer pakken met een gecombineerde bet van 3 a 4 euro, daarna kun je nog meer gecombineerde betjes zetten.
De free bet van 2.22 euro is ook een bet, ik had hem toevallig ook en helaas is mijn kennis minder; verloren.
Uiteraard doen we ons best om leuke acties vorm te geven. We hadden de keuze uit 5 free bets ter waarde van 10 euro, of 10 free bets ter waarde van 5 euro. We hebben voor het laatste gekozen omdat we dan meer mensen blij kunnen maken.
Zoals al eerder opgemerkt zijn de bookmakers ook lang niet altijd zo happig als voorheen, dit komt mede door de aanstaande regulering van de wet. Hierdoor zijn bookmakers terughoudend, zeker als het gaat om de Nederlandse markt. Hier hebben jullie, maar ook wij mee te dealen. Het is wat dat betreft even niet anders.
We doen als altijd onze best om het beste aan te bieden aan onze leden. Je bent uiteraard helemaal vrij om mee te doen of deze actie aan je voorbij te laten gaan.
Onthoud wel even jongens. Het zijn gratis free bets die je krijgt hier he. Je hoeft er zelf geen geld voor in te leggen. Beetje ondankbaar om er dan over te zeuren.
idd, dit zijn funbookies, die gaan zomaar geen bonussen meer weggeven hoor.
Toch knap van VW om er nog 50€uit te krijgen!
Jammer dat er zo gereageerd word. Ik snap ook dat VW er veel aan heeft dat we betjes zetten, maar de free bets zijn prima te doen. Het is aan JOU om winst te pakken uit weinig, dat moet te doen zijn. Ik ken mensen die een paar meijer pakken met een gecombineerde bet van 3 a 4 euro, daarna kun je nog meer gecombineerde betjes zetten.
De free bet van 2.22 euro is ook een bet, ik had hem toevallig ook en helaas is mijn kennis minder; verloren.
Goed verhaal, maar je verwijst eerst naar anderen die blij zijn ermee en vervolgens kom je met de anekdote dat je 'm zelf had en verloren
Goed verhaal, maar je verwijst eerst naar anderen die blij zijn ermee en vervolgens kom je met de anekdote dat je 'm zelf had en verloren
Klopt, wat is je punt? Ik ben er wel blij mee, het is aan mij om er wat moois van te maken. Lukt het niet, soit. Het is een free bet he!
Vraagje ivm de actie. Gisteren 1 vd 2 matchen fout en vandaag beide juist. Hoe wordt het nu berekend? Heb ik er 3 op rij juist of alleen 2?
Vraagje ivm de actie. Gisteren 1 vd 2 matchen fout en vandaag beide juist. Hoe wordt het nu berekend? Heb ik er 3 op rij juist of alleen 2?
Je had drie op een rij goed, maar deze streak is inmiddels afgebroken. In je profiel kun je bij wedtips zien hoeveel je achter elkaar goed hebt.