Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Paasfestijn 2019 (winnaars)

Dit zijn de winnaars van het Paasfestijn!

In dit topic geven we een update over de winnaars van de prijsvragen van het Paasfestijn. We streven ernaar om alle prijzen in de komende drie weken (vanaf 23 april) uit te keren. De bonussen zullen komende week (23 april - 28 april) worden toegekend. Hieronder vind je een overzicht met updates over de winnaars per spel die tijdens het Paasfestijn zijn georganiseerd door Voetbalwedden.net.

We nemen de komende weken contact op met alle prijswinnaars via een privébericht.

Alle prijzen en bonussen worden in de eerste drie weken na afloop van het Paasfestijn (vanaf 23 april) verwerkt en verzonden, tenzij anders aangegeven. In het geval van fraude worden prijzen niet uitgekeerd.

------------------------------------------------------------------------------------------------ 

19 april - VW50 (Betfirst)

Er zijn maar liefst tien winnaars die een prijs te pakken hebben gekregen in het eerste spel van het Paasfestijn. Deze drie deelnemers staan op het podium:

#1 Bart27 > VI Travelbon (t.w.v. €400,-)

#2 Donnynedved > VI Travelbon t.w.v. €350,-

#3 Danielderks > Sonos One (t.w.v. €219,-)

Benieuwd of jij iets hebt gewonnen? Bekijk snel de eindstand via deze pagina.

Alle prijzen worden in de eerste drie weken na afloop van het Paasfestijn (vanaf 23 april) verwerkt en verzonden, tenzij anders aangegeven. In het geval van fraude worden prijzen niet uitgekeerd.

------------------------------------------------------------------------------------------------ 

20 april - VW10 (Bet777)

Tien winnaars wisten met hun antwoorden op de tien vragen met de prijzen aan de haal te gaan! Dit is de top drie:

#1 Danielderks > Playstation 4 Pro (t.w.v. €400,-)

#2 Henniem > VI Travelbon (t.w.v. €300,-)

#3 Sewpal > Apple Airpods (t.w.v. €179,-)

Benieuwd of jij in de prijzen bent gevallen? Check dan hier de eindstanden!

Alle prijzen worden in de eerste drie weken na afloop van het Paasfestijn (vanaf 23 april) verwerkt en verzonden, tenzij anders aangegeven. In het geval van fraude worden prijzen niet uitgekeerd.

21 april - Split the pot (Betfirst)

Er waren maar liefst 86 deelnemers die goed hebben voorspeld dat het gelijkspel zou worden tijdens Royal Antwerp - Club Brugge. Gefeliciteerd, jullie delen met zijn allen de prijzenpot van €1.250 bij Betfirst! Dit betekent dat alle winnaars een free bet ontvangen van €14,53 bij Betfirst. Deze free bet is, na toevoeging op je account, zeven dagen geldig. De free bet moet worden ingezet op weddenschappen met een minimale odd van 1.50 (of een odd van 2.00 in een combi bet). De winnaars zijn te vinden op de actiepagina van het Paasfestijn.

We geven in dit topic een update als de free bets zijn toegevoegd.

22 april - Chat & Bet (Bet777)

Er is een hele bak aan free bets van Bet777 weggegeven in de chat. De winnaars krijgen de free bet direct op hun account, mits aan de voorwaarden is voldaan. De waarde van de gewonnen free bet moet worden ingezet op single weddenschappen met een minimale odd van 1.60 of combi-weddenschappen met individuele odds van 1.70 of hoger. De free bet is, na ontvangst, 7 dagen geldig en is voor alle sportweddenschappen te gebruiken. We geven in dit topic een update als de free bets zijn toegevoegd.

8 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 23-04-2019 12:13 Acties en spellen
in 23-04-2019 12:13 Acties en spellen
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. 30 apr. 2019, 08:08 schreef Botshenk93:

Hallo,

Wanneer ontvangen de split de pot winnaars hun freebet?

Deze zouden reeds uitgedeeld moeten zijn. Heb de mijne eigenlijk direct ontvangen.

En als je niet elke dag gechecked heb of je hem ontvangen hebt is het goed mogelijk dat hij reeds vervallen is. Is toch wel een minpuntje aan zulke acties. Zeker als je een freebet gewonnen hebt bij een bookie die je niet vaak gebruikt. Ben zo ook al een freebet kwijtgeraakt.

Al kan er natuurlijk ook iets anders misgegaan zijn. VW zal wel nog op de proppen komen met een reply.

0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Op di. 30 apr. 2019, 14:14 schreef matching117:

Hallo,

Deze zouden reeds uitgedeeld moeten zijn. Heb de mijne eigenlijk direct ontvangen.

En als je niet elke dag gechecked heb of je hem ontvangen hebt is het goed mogelijk dat hij reeds vervallen is. Is toch wel een minpuntje aan zulke acties. Zeker als je een freebet gewonnen hebt bij een bookie die je niet vaak gebruikt. Ben zo ook al een freebet kwijtgeraakt.

Al kan er natuurlijk ook iets anders misgegaan zijn. VW zal wel nog op de proppen komen met een reply.

Ohh dat is apart ik heb elke dag gecheckt maar niks ontvangen.. en bij geschiedenis staat ook geen verlopen freebet van VW. Ik wacht de reactie af van VW!

0 Vind ik leuk's

Zijn de bol.com codes al vergeven/verstuurd?

0 Vind ik leuk's
Op di. 30 apr. 2019, 16:41 schreef Botshenk93:
Op di. 30 apr. 2019, 14:14 schreef matching117:

Hallo,

Ohh dat is apart ik heb elke dag gecheckt maar niks ontvangen.. en bij geschiedenis staat ook geen verlopen freebet van VW. Ik wacht de reactie af van VW!

@botshenk93, zou je ons je Betfirst gebruikersnaam willen sturen? Dan checken we even waar het mis is gegaan.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op wo. 1 mei 2019, 12:50 schreef robinnl:

Zijn we - as we speak - mee bezig. We hopen alle bonnen vandaag de deur uit te hebben. Je krijgt hem overigens via PM binnen.

1 Vind ik leuk's
Op wo. 1 mei 2019, 13:46 schreef vw-support:
Op wo. 1 mei 2019, 12:50 schreef robinnl:

Zijn we - as we speak - mee bezig. We hopen alle bonnen vandaag de deur uit te hebben. Je krijgt hem overigens via PM binnen.

Topper!

0 Vind ik leuk's

De winnaars van een Bol.com waardebon hebben deze inmiddels via PM ontvangen.

Er is al een aantal fysieke prijzen verzonden. De overige prijzen worden deze of begin volgende week verzonden.

Gefeliciteerd en veel plezier met jullie prijs!

2 Vind ik leuk's

Komt er voor de maand mei ook een competitie voor de tipscompetitie?

0 Vind ik leuk's

Uitslag beken van de april competitie ??

gr Angel

0 Vind ik leuk's

Hallo,

Ik heb hem al gehad ( en ook weer verspeeld ). Probeer eens een wedje te zetten en kijk of je de mogelijkheid hebt om de free bet te gebruiken. Het kan trouwens ook zijn dat hij als is verlopen, het was volgens mij tot 30 april.

0 Vind ik leuk's
Quitters never win and winners never quit

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.