Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen winnen: 3x kans op €30 miljoen

Wat doe jij eigenlijk met 30 miljoen?💰💰💰 Wij hebben wij 3 losse acties opgezet waarmee jij gratis kan meespelen met de Nederlandse oudejaarsloterij! 🎊

1. In dit forum topic > lot FU-81957
  2. Op onze Twitter account, zie deze post > lot BO-24889
  3. Op onze Facebook pagina, zie deze post > lot FT-77706

Wat moet je doen?

1. Tag in een reactie op dit bericht een ander lid met wie jij jouw prijs wil delen.
  2. Geef aan wat jij met 30 miljoen zou doen.

Kleine lettertjes:

• Alleen personen van 18 jaar of ouder mogen aan deze actie meedoen. (Getagde) Winnaars worden geverifieerd op leeftijd (18+).
  • Alleen personen die een bankrekening in Nederland of België hebben kunnen aan deze actie meedoen.
  • Deelnemers kunnen tot 31 december 23:00 uur aan deze actie deelnemen. Alle andere reacties worden verwijderd.
  • Alleen prijzen hoger dan €100.000 komen in aanmerking voor deze actie.
  • Alleen de lotnummers FU-81957 (Forum), BO-24889 (Twitter) en FT-77706 (Facebook) zijn gekoppeld aan deze actie.
  • Indien op het lotnummer een prijs valt van tenminste €100.000, zal deze prijs verdeeld worden over alle deelnemers & getagde personen.
  • Indien op het lotnummer een prijs valt van < €100.000, zal deze prijs ten goede komen aan de community
  • Winnaars moeten over de gewonnen prijs zelf schenkbelasting betalen.
  • Wij nemen contact op met winnaars.
  • De officiële procedure voor het in ontvangst nemen van de geldprijs zal ter zijner tijd bekend worden gemaakt aan de eventuele winnaars.
4 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 29-12-2020 16:30 Acties en spellen
in 29-12-2020 16:30 Acties en spellen
83 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

@feyenoord92 @jeffrey14g @TheRightBet

3 top tippers , @jonesb , mezelf natuurlijk niet vergeten

Het plan? Ne goeien drinken , en wat investeren in vastgoed :)

1 Vind ik leuk's
Gewoon Jones B

@jonesb @jeffrey14g @TheRightBet

met 30 mil ga ik naast sparen investeren op wereldreis en voor de rest zien we wel

0 Vind ik leuk's

Ik ga toch weer voor mijn nieuwste en beste vriend@Noah2909.

En wat ik zou doen met 30 miljoen?

Ik sponsor persoonlijk een jaarkalender op VW: De Altaidgeluk 2021 daily calendar!!!

Ps: Ook voor onze Zuiderburen is deze kalender dagelijks te spelen!!! 😂😍😂😍

Bericht gewijzigd door altaidpech op di 29 dec. 2020, 17:49
1 Vind ik leuk's

@sjorss94 gun ik zijn deel van onze 30 miljoen. Elke dag prima tips 😻

Ohja, en voor 15 miljoen neem ik de hele vw chat mee naar curaçao voor een lekkere zonvakantie

3 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

@pijnacker83 Kan die meschien een keer naar een NBA wedstrijd met zijn familie!

Ik zelf zou het gaan sparen, en meschien (als de corona weg is)

op vakantie gaan naar een mooi land! (meschien zelf naar een NBA match haha,)

1 Vind ik leuk's

Evenals de voorbeschouwingen van de Keuken Kampioen Divisie, lijkt het me dan ook wel zo netjes om die dertig miljoen te delen met @jorditoma en @larso.

En wat doe je ermee dan? Iets teveel geld om zo - 1, 2, 3 - wat te verzinnen, maar een kleine indicatie kan geen kwaad. Voor dat bedrag kun je een prima jacht regelen, waarin je lekker in de zon een flinke borrel kunt drinken en onbeperkt funbetjes afsluiten. En oh ja, ik zou een poging wagen om de transfervrije Diego Costa komend half jaar in De Kuip te krijgen. Boek ik ook gelijk wel een enkeltje terug voor die spits van River Plate.

2 Vind ik leuk's

@sjorss94

Met het geld zou ik investeren in vastgoed en mij een nieuwe auto aanschaffen

1 Vind ik leuk's

@sjorss94 * @donnynedved Hier zou ik het meedelen vanwege de uitstekende tips.

Als ik win dan ga ik eerst zelf genieten, wereldreis maken, plaatselijke voetbalclub sponseren bij projecten en voor de rest lekker genieten met fam en vrienden.

3 Vind ik leuk's

@pijnacker83 kunnen we samen eens wat tennismatchkes gaan live kijken op een Grand-Slam ;)

ik zou vooral de toekomst van de kids verzekeren en investeren in wat vastgoed of goud.

ook de inzet van mijn betjes wat hoger leggen ;)

3 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

@gulzig

Zou net als deze baas de hele dag naar sport kijken en fulltime betten.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.