Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuw: geldprijzen bij het Bookmaker spel

Wij geven vanaf vandaag geldprijzen weg in het Bookmakerspel. Deelname is gratis voor iedereen!

Prijzen:
- eerste plaats 100 euro
- tweede plaats 60 euro
- derde plaats 30 euro

Aanmelden:
- http://www.voetbalwedden.net/aanmelden/

Voorspelling nu doorgeven:
- http://www.voetbalwedden.net/bookmakerspel/

Veelgestelde vragen:
- http://www.voetbalwedden.net/bookmakerspel/faq/

Succes allemaal!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 7-12-2009 09:15 Acties en spellen
in 7-12-2009 09:15 Acties en spellen
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Amai de nieuwe lijst met wedstrijden wordt moeilijk !

Er zitten wel (relatief) gemakkelijke wedstrijden bij, maar die niet zoveel opbrengen.
Het zal een lastige keuze worden, met veel wikken en wegen :-)
0 Vind ik leuk's
[quote]Amai de nieuwe lijst met wedstrijden wordt moeilijk !

Er zitten wel (relatief) gemakkelijke wedstrijden bij, maar die niet zoveel opbrengen.
Het zal een lastige keuze worden, met veel wikken en wegen :-)

Er zitten idd enkele tricky wedstrijden tussen die eigenlijk overal opkunnen.
Spanning alom, ik ben benieuwd!
0 Vind ik leuk's
[quote][quote]Amai de nieuwe lijst met wedstrijden wordt moeilij! Er zitten wel (relatief) gemakkelijke wedstrijden bij, maar die niet zoveel opbrengen. Het zal een lastige keuze worden, met veel wikken en wegen :-)

Dat is juist de bedoeling ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]

Dat is juist de bedoeling ;-)
Hopelijk kunnen alle wedstrijden trouwens doorgaan met dit weer :)
0 Vind ik leuk's
euhm je kan nog steeds inzetten op wedstrijden die zijn afgelopen???

zoals liverpool, dortmund, aston villa

hopelijk maakt men hier geen misbruik van
0 Vind ik leuk's
Veni, vidi, vici
[quote]euhm je kan nog steeds inzetten op wedstrijden die zijn afgelopen???

zoals liverpool, dortmund, aston villa

hopelijk maakt men hier geen misbruik van

Lol als iemand er misbruik van zou mogen maken dan ben ik het wel. De vorige ronde was ik bij het bookmaker spel vergeten een bet te plaatsen ;-) Maar het is in ieder geval super dat de geldprijzen weer terug zijn maakt het spel toch wat spannender.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Nee, er is geen misbruik van gemaakt! Iedereen heeft voor de aftrap van de eerste wedstrijden zijn/haar voorspellingen opgegeven. Deze speelronde hebben 27 mensen voorspellingen doorgegeven. Morgenavond de uitslagen & nieuwe wedstrijden + quotes.

Hou je email dus in de gaten ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Een vraagje :

waarom werden de afgelaste wedstrijden automatisch als verloren beschouwd ?
Ik had bijvoorbeeld op Anderlecht - Club Brugge winst voor Anderlecht voorspeld. Is het niet logischer dat de inzet van de afgelaste wedstrijden gewoon op de virtuele rekening blijven staan.
Want dit betekent dat personen die gewed hebben dat Anderlecht - Club Brugge een gelijkspel wordt, wel hun inzet verzilveren, maar eigenlijk is de wedstrijd gewoon niet gespeeld.

Is dit fair ten opzichte van de andere deelnemers ?

Graag een reactie.
0 Vind ik leuk's
[quote]Een vraagje :

waarom werden de afgelaste wedstrijden automatisch als verloren beschouwd ?
Ik had bijvoorbeeld op Anderlecht - Club Brugge winst voor Anderlecht voorspeld. Is het niet logischer dat de inzet van de afgelaste wedstrijden gewoon op de virtuele rekening blijven staan.
Want dit betekent dat personen die gewed hebben dat Anderlecht - Club Brugge een gelijkspel wordt, wel hun inzet verzilveren, maar eigenlijk is de wedstrijd gewoon niet gespeeld.

Is dit fair ten opzichte van de andere deelnemers ?

Graag een reactie.

Nee, dit is zeker niet fair. We gaan het systeem aanpassen zodat dit niet meer gaat gebeuren. Ook deelnemers die op een gelijkspel hebben gespeeld zijn op dit moment de inzet kwijt. We zullen de bets die te maken hebben met deze wedstrijd verwijderen en de scores opnieuw berekenen.

Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
prima. Misschien dat het niet veel verschil zal maken in de tussenstand, maar we zien wel.

Jammer dat deelnemers die gewed hebben op wedstrijden die wel konden doorgaan toch nog (bij correcte voorspelling) een voordeel hebben tov deelnemers die gegokt hebben op afgelaste wedstrijden. Ik begrijp natuurlijk wel dat het niet mogelijk was om de volledige ronde te annuleren, want dat kan het nog een tijdje duren vooraleer de volgende rondes zijn afgewerkt (met dit winterweer).

Ik zie wel hoe de nieuwe tussenstanden eruit zullen zien.

In alle geval, prima werkt van jullie crew !
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.