Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: kies je wedstrookje en win een VIP event naar Madrid!

Wij geven in samenwerking met Bwin een top prijs weg! Een VIP event naar Madrid. Vlieg met twee personen naar de Spaanse hoofdstad en overnacht in een 4 sterrenhotel. Kijk de openingswedstrijd van het WK 2014 tussen Brazilië en Kroatië en speel een wedstrijd op het heilige gras van Bernabéu. Vliegreis, vervoer, tenue...alles wordt verzorgd! Datum: 12 en 13 juni!
Wat moet je doen voor deze prijsvraag?
Hierboven staan 10 wedstrookjes voor de Engelse Premier League ronde van aankomend weekend. Het betreft de wedstrijden van zaterdag 5 en zondag 6 april. Wij hebben voor elk wedstrookje een totale odd van gemiddeld 5.40 genomen. Aan jullie om voor aankomende zaterdag 13:45 je favoriete wedstrookje te kiezen.
Hoe komen we tot een winnaar?
Degenen die hun wedstrookje goed hebben gaan door naar de finale ronde. Deze start volgende week maandag en wordt wederom geplaatst in het forum. Het kan dus gebeuren dat er meerdere wedstrookjes goed zijn. Geen probleem, iedereen met een winnend wedstrookje gaat dan door. Wij noteren de winnende VW gebruikersnamen en alleen deze accounts mogen in het finale topic reageren. Over de finale later meer...
Nu kan het ook gebeuren dat één iemand één winnend wedstrookje kiest. Een kleine kans, maar dan hebben we wel direct een winnaar.
Alle wedstrookjes fout? Dan starten we volgende week maandag met een nieuwe ronde.
Sponsor van deze prijsvraag
Bwin, krijg een bonus van 50 euro bij je inschrijving!
De voorwaarden
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld.
- De winnaar krijgt een VIP event naar Madrid (beschrijving zie afbeelding)
- Je antwoord doorgeven kan tot zaterdag 5 april 13:44 (na dit tijdstip gaat er een slotje op).
- Bewerken van je post na die tijd heeft geen zin. Hier wordt een melding van gemaakt.
- 1 antwoord per gebruiker.
- Wij controleren dubbele accounts.
Succes!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 31-03-2014 14:28 Acties en spellen
in 31-03-2014 14:28 Acties en spellen
247 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wedstrookje 6 voor mij, top!
0 Vind ik leuk's
Voor mij wedstrookje 4
0 Vind ik leuk's
Wedstrookje 10 voor mij
0 Vind ik leuk's
Wedstrookje 10 voor mij!
0 Vind ik leuk's
Voor mij wedstrookje 4
0 Vind ik leuk's
Nummer 4 voor mij graag!
0 Vind ik leuk's
Nummer 7 voor mij graag!
0 Vind ik leuk's
Nummertje 7 !
0 Vind ik leuk's
wedstrookje 1 voor mij !! (y)
0 Vind ik leuk's
#2 ligt wel in mijn denkwijze (h)
Deze zal winnen (hoop ik) :d
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.