WK 2018 Poultje
edit:
Voor diegene die mee spelen. Via de site www.pooltje123.nl kun je het excel sheetje downloaden en opsturen. Let niet op de inleg bedragen, dat is voor mijn andere Poultje, voor ons houden we het schappelijk dus 10 euro aan.
Om het zo open en gemakkelijk mogelijk maken voor iedereen zijn de opties bank, neteller, PS of Pay Safe.
Meld je even aan via hier en ik stuur je een PM met de betalings opties.
Winner takes it all.
sponsoring van VW: deze prijs gaat naar de nr 2..(en 3 afhankelijk van aantal deelnemers)
0-20 deelnemers: waardebon van 50 euro bij Bol.com
21-30 deelnemers: 2x waardebon van 50 euro bij Bol.com
31-40 deelnemers: 3x waardebon van 50 euro bij Bol.com
We zitten nu op 19 man totaal.
Ik gooi alles in één excel sheet en gooi hem online. Daarnaast plaats ik elke avond de tussenstand hier online.
Ik heb inmiddels het formulier ingevuld en zal de rest morgen afhandelen.
edit: foutje met het lijstje.
Je hebt LiamVB geschreven i.p.v LiamVB_ ;)
Ik doe ook graag mee. Lees de betaalgegevens zo wel in het privébericht
Ik heb van 17 man een formulier ontvangen, met de mijne komen we op 18 man uit.
Ik zal één deze dagen nog de betalingen even doornemen, dus kan zijn dat er nog iemand af gaat vallen die niet betaald. IK ben vandaag erg druk, dus mocht er iemand nog mee willen spelen, neem mijn eerste topic even door en volg de stappen om in te sturen. PM met de betaal info volgt dan vanavond.
Voor de deelnemers die tot nu zijn aangemeld, (dus tot dit bericht) geef ik voor de eerste 5 reacties een freebet van 5 euro. Dus met een beetje een goede pick kun je honderden euro's verdienen.
Enige wat ik wil is WK land winnaar + Topscorer.
Zodra ik hem geplaatst heb noteer ik hier de odds + de bevestiging. ik betaal na het WK uit.
En Ik sponsor voor de Poule ook zelf 100 euro mits Argentinie kampioen word!
Ik wil wel €5 free bet?
WK land winnaar: Brazilië
Topscorer: Neymar Jr.
Voor de deelnemers die tot nu zijn aangemeld, (dus tot dit bericht) geef ik voor de eerste 5 reacties een freebet van 5 euro. Dus met een beetje een goede pick kun je honderden euro's verdienen.
Enige wat ik wil is WK land winnaar + Topscorer.
Zodra ik hem geplaatst heb noteer ik hier de odds + de bevestiging. ik betaal na het WK uit.
Ik heb mij aangemeld maar nog niet betaald en ben formulier kwijt wil je formulier en betalingsmogelijkheden nog een keer sturen.
Frankrijk kampioen en Giroud als topscoorder voor de 5 euro free bet.