WK 2018 Poultje
edit:
Voor diegene die mee spelen. Via de site www.pooltje123.nl kun je het excel sheetje downloaden en opsturen. Let niet op de inleg bedragen, dat is voor mijn andere Poultje, voor ons houden we het schappelijk dus 10 euro aan.
Om het zo open en gemakkelijk mogelijk maken voor iedereen zijn de opties bank, neteller, PS of Pay Safe.
Meld je even aan via hier en ik stuur je een PM met de betalings opties.
Winner takes it all.
sponsoring van VW: deze prijs gaat naar de nr 2..(en 3 afhankelijk van aantal deelnemers)
0-20 deelnemers: waardebon van 50 euro bij Bol.com
21-30 deelnemers: 2x waardebon van 50 euro bij Bol.com
31-40 deelnemers: 3x waardebon van 50 euro bij Bol.com
We zitten nu op 19 man totaal.
Ik gooi alles in één excel sheet en gooi hem online. Daarnaast plaats ik elke avond de tussenstand hier online.
Hoe staat het ervoor met de aanmeldingen? :)
Die staan in deze topic..., met mijn eigen poule zal ik denk ik op een man of 30 uit gaan komen.
Ik zal zo direct VW een PM sturen of er al iets meerbekend is over een eventuele sponsoring. Op dit moment staat de teller van VW leden op 12. Gewoon de winnaar takes all doen
Tino23
sjorss94
pijnacker83
jilles058
Antafca
erik9
ceetnn
waaazaaa
wespsv
hypnotist86
raateland
rollings
Heb nog een goede tip:
De quote is wel laag maar heeft alsnog veel value.
Hij staat bij Unibet speciale wk weddenschappen.
A player under 1.65 to score with a header; NO @1.10
Er doen maar 1 speler die uberhaupt zo kort is mee, wat ik kon vinden, die speelt bij Saudi Arabie.
Oke jongens, VW sponsort ook mee voor de winnaar(s).
0-20 deelnemers: waardebon van 50 euro bij Bol.com
21-30 deelnemers: 2x waardebon van 50 euro bij Bol.com
31-40 deelnemers: 3x waardebon van 50 euro bij Bol.com
Ik heb hem ingevuld. Waar kan ik hem heen sturen?
1klein vraagje nog: totaal aantal goals in competitie: inclusief verlening, maar zonder strafschoppen toch?
Dus als kwartfinale en wedstrijd 0-0 na 90 minuten is, 1-1 na 2x verlening en 5-4 na strafschoppen dan telt deze wedstrijd als 2 goals, toch?
1klein vraagje nog: totaal aantal goals in competitie: inclusief verlening, maar zonder strafschoppen toch?
Dus als kwartfinale en wedstrijd 0-0 na 90 minuten is, 1-1 na 2x verlening en 5-4 na strafschoppen dan telt deze wedstrijd als 2 goals, toch?
Klopt.
Je kunt hem uploaden via die site of rechtstreeks mailen naar tinolimo@hotmail ....