WK 2018 Poultje
edit:
Voor diegene die mee spelen. Via de site www.pooltje123.nl kun je het excel sheetje downloaden en opsturen. Let niet op de inleg bedragen, dat is voor mijn andere Poultje, voor ons houden we het schappelijk dus 10 euro aan.
Om het zo open en gemakkelijk mogelijk maken voor iedereen zijn de opties bank, neteller, PS of Pay Safe.
Meld je even aan via hier en ik stuur je een PM met de betalings opties.
Winner takes it all.
sponsoring van VW: deze prijs gaat naar de nr 2..(en 3 afhankelijk van aantal deelnemers)
0-20 deelnemers: waardebon van 50 euro bij Bol.com
21-30 deelnemers: 2x waardebon van 50 euro bij Bol.com
31-40 deelnemers: 3x waardebon van 50 euro bij Bol.com
We zitten nu op 19 man totaal.
Ik gooi alles in één excel sheet en gooi hem online. Daarnaast plaats ik elke avond de tussenstand hier online.
Zo dan, idd een aardig gat geslagen! Ben benieuwd of ik het vast kan houden.. :D
Waasaaa 377
Patje 357
Liam 352
Turhan 350
3 man lijken uitgeschakeld te zijn met Duitsland als winnaar.
Wordt nog spannend ;)
Frankrijk zal zeker winnen van Argentinië , de Argentijnen hebben niks laten zien de hele wk ben benieuwd :thinking:
Waasaaa 493
Wanayama22 464
Ryandonk 460
Patje 459
Fucija 449
Turhan 447
Lijkt tussen de top 3 te gaan. Waaasaaa wint de Poule als Bra kampioen wordt en indien Fra de titel pakt gaat het tussen Wanyama en Ryandonk.En dan gaat het om wat losse bonuspuntjes. Wanyama kan met een te lage aantal doelpunten voorspelling van 122 geen punten meer pakken. Dus Ryandonk gaat die 4 punten daarin wel goedmaken. Alleen heeft Wanyama weer een goede kans met aantal doelpunten voor de topscorer en zit ie dichterbij met de aantal rode kaarten. Erg spannend dus...
Waasaaa 509 met Bra
Wanayama22 508 met Fra
Ryandonk 489 met Fra
Nieuwe koploper en waarschijnlijk ook de winnaar.
Wanayama22 524 met Fra
Waasaaa 509 met Bra
Ryandonk 489 met Fra
Nice, 3 uit 4 halve finalisten goed. Complimenten voor de goede opzet en uitwerking :)
1 Wanyama22 589
2 Ryandonk 553
3 sjorss95 534
4 Ruudjezw 526
5 waaasaaa 522
Dit is onder voorbehoud de eindstand. Vanmiddag gooi ik deze stand online.Aangezien het verschil bij de BOL.COM winnaars zo klein is, zal er een dubbele check moeten worden gedaan, en alles opnieuw geteld
moeten gaan worden. Ik heb namelijk geen zin in gezeik achteraf. Eind deze week maak ik alles rond en neem ik
contact met de winnaars op.Dus onder voorbehoud heeft Wanayama22 de pot gewonnen twv 210 euro, en gaat er namens de VW een BOL.COM waardebon twv 50 euro naar Ryandonk en Sjorss95.
Ik probeer binnen 3 dagen even alles rond te krijgen en neem daarna contact op met de winnaars.