Freebet winnen? Voorspel wanneer het eerste doelpunt valt
Omdat ik in een goede bui ben geef ik vandaag 3x een free bet weg van 5 euro.
Het enige wat je hoeft te doen is te voorspellen in welke minuut de eerste doelpunt zal vallen in de wedstrijden van vandaag.
15:00 Engeland vs Wales
18:00 Oekraïne vs Noord vs Ierland
21:00 Duitsland vs Polen
Voorwaarden: je mag er max 5 minuten naast zitten. Dus zeg je 16de minuut en hij valt in de 22ste, dan is ie fout. Diegene die hem goed heeft of het dichtstbij zit heeft de bet gewonnen. Je mag niet dezelfde minuut plaatsen als ie al gekozen is (eigen risico dit te controleren!). Bij meerdere winnaars word de prijs gedeeld.
Voor de winnaar plaats ik een freebet op mijn unibet account. Eventuele uitbetaling loopt via neteller/skrill.
extra:
0-0 (geen doelpunt) mag niet, je moet een minuut aangeven.
Aangepaste post zodra de wedstrijd is begonnen wordt sowieso fout gerekend.
Het enige wat je hoeft te doen is te voorspellen in welke minuut de eerste doelpunt zal vallen in de wedstrijden van vandaag.
15:00 Engeland vs Wales
18:00 Oekraïne vs Noord vs Ierland
21:00 Duitsland vs Polen
Voorwaarden: je mag er max 5 minuten naast zitten. Dus zeg je 16de minuut en hij valt in de 22ste, dan is ie fout. Diegene die hem goed heeft of het dichtstbij zit heeft de bet gewonnen. Je mag niet dezelfde minuut plaatsen als ie al gekozen is (eigen risico dit te controleren!). Bij meerdere winnaars word de prijs gedeeld.
Voor de winnaar plaats ik een freebet op mijn unibet account. Eventuele uitbetaling loopt via neteller/skrill.
extra:
0-0 (geen doelpunt) mag niet, je moet een minuut aangeven.
Aangepaste post zodra de wedstrijd is begonnen wordt sowieso fout gerekend.
in 16-06-2016 11:59 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
tino23:
(y)
Laat me maar even weten wat ik met die freebet moet gaan doen voor je.
vanstriean:
18:00 Oekraïne vs Noord vs Ierland 51
18:00 Oekraïne vs Noord vs Ierland 51
(y)
Laat me maar even weten wat ik met die freebet moet gaan doen voor je.
Leuke actie, heb je een pm gestuurd.
Vandaag weer een mooie dag.
Dit maal geef ik een 10 euro freebet weg. Het enige wat je hoeft te doen is de juiste uitslag voorspelling te geven van de wedstrijd Italie vs Zweden.
Voorwaarden: Pelle moet scoren!, indien hij niet scoort wint niemand de bet.
Bij dubbele uitslagen voorspellingen moet je de minuut eerste doelpunt Pelle erbij vermelden.
Succes.
Dit maal geef ik een 10 euro freebet weg. Het enige wat je hoeft te doen is de juiste uitslag voorspelling te geven van de wedstrijd Italie vs Zweden.
Voorwaarden: Pelle moet scoren!, indien hij niet scoort wint niemand de bet.
Bij dubbele uitslagen voorspellingen moet je de minuut eerste doelpunt Pelle erbij vermelden.
Succes.
2-0
gaat het om de minuut van de eerste goal van pelle of de eerste goal van italie?
Ik ga sowieso voor minuut 39
gaat het om de minuut van de eerste goal van pelle of de eerste goal van italie?
mokum001:
2-0
2-0
minuut (eerste) goal Pelle.
Italie - Zweden 1-0
Minuut goal Pelle: 64e minuut
Minuut goal Pelle: 64e minuut
Telt een eigen doelpunt ook :P
2-0 winst Italie
Minuut eerste doelpunt Pelle: 76ste minuut
2-0 winst Italie
Minuut eerste doelpunt Pelle: 76ste minuut