Freebet winnen? Voorspel wanneer het eerste doelpunt valt
Omdat ik in een goede bui ben geef ik vandaag 3x een free bet weg van 5 euro.
Het enige wat je hoeft te doen is te voorspellen in welke minuut de eerste doelpunt zal vallen in de wedstrijden van vandaag.
15:00 Engeland vs Wales
18:00 Oekraïne vs Noord vs Ierland
21:00 Duitsland vs Polen
Voorwaarden: je mag er max 5 minuten naast zitten. Dus zeg je 16de minuut en hij valt in de 22ste, dan is ie fout. Diegene die hem goed heeft of het dichtstbij zit heeft de bet gewonnen. Je mag niet dezelfde minuut plaatsen als ie al gekozen is (eigen risico dit te controleren!). Bij meerdere winnaars word de prijs gedeeld.
Voor de winnaar plaats ik een freebet op mijn unibet account. Eventuele uitbetaling loopt via neteller/skrill.
extra:
0-0 (geen doelpunt) mag niet, je moet een minuut aangeven.
Aangepaste post zodra de wedstrijd is begonnen wordt sowieso fout gerekend.
Het enige wat je hoeft te doen is te voorspellen in welke minuut de eerste doelpunt zal vallen in de wedstrijden van vandaag.
15:00 Engeland vs Wales
18:00 Oekraïne vs Noord vs Ierland
21:00 Duitsland vs Polen
Voorwaarden: je mag er max 5 minuten naast zitten. Dus zeg je 16de minuut en hij valt in de 22ste, dan is ie fout. Diegene die hem goed heeft of het dichtstbij zit heeft de bet gewonnen. Je mag niet dezelfde minuut plaatsen als ie al gekozen is (eigen risico dit te controleren!). Bij meerdere winnaars word de prijs gedeeld.
Voor de winnaar plaats ik een freebet op mijn unibet account. Eventuele uitbetaling loopt via neteller/skrill.
extra:
0-0 (geen doelpunt) mag niet, je moet een minuut aangeven.
Aangepaste post zodra de wedstrijd is begonnen wordt sowieso fout gerekend.
in 16-06-2016 11:59 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Bijna kerst, dus tijd voor weer wat karma.
Zondag is de kraker tussen Ajax vs PSV om 16:45u. Ik geef een 10,00 euro freebet weg voor diegene die het dichts bij de voorspelling juiste uitslag + minuut eerste doelpunt zit. Voorbeeld: 2-1 eerste doelpunt 28ste minuut.
+ ik geef een 25 euro freebet weg als je de eerste doelpuntmaker + uitslag goed voorspeld. (+ minuut eerste doelpunt indien meerdere winnaars zijn)
Voorbeeld: 2-2 eerste doelpuntmaker Klaassen + 38ste minuut
Indien er meerdere "winnaars" zijn met dezelfde voorspelling wint diegene die het dichts bij zat met eerste doelpunt minuut te voorspellen.
Voor de winnaar plaats ik een freebet op mijn unibet account. Eventuele uitbetaling loopt via neteller/skrill/PS (NIET via bank!)
Succes.
Zondag is de kraker tussen Ajax vs PSV om 16:45u. Ik geef een 10,00 euro freebet weg voor diegene die het dichts bij de voorspelling juiste uitslag + minuut eerste doelpunt zit. Voorbeeld: 2-1 eerste doelpunt 28ste minuut.
+ ik geef een 25 euro freebet weg als je de eerste doelpuntmaker + uitslag goed voorspeld. (+ minuut eerste doelpunt indien meerdere winnaars zijn)
Voorbeeld: 2-2 eerste doelpuntmaker Klaassen + 38ste minuut
Indien er meerdere "winnaars" zijn met dezelfde voorspelling wint diegene die het dichts bij zat met eerste doelpunt minuut te voorspellen.
Voor de winnaar plaats ik een freebet op mijn unibet account. Eventuele uitbetaling loopt via neteller/skrill/PS (NIET via bank!)
Succes.
Leuk! Uitslag 1-2, 1e doelpunt 23e minuut.
1e doelpuntenmaker Luuk de Jong, 23e minuut
1e doelpuntenmaker Luuk de Jong, 23e minuut
3-2 dolberg 27ste min 1ste doelpunt ook meteen
3-1 eerste doelpunt 31ste minuut
3-1 eerste doelpuntmaker Klaassen + 31ste minuut
3-1 eerste doelpuntmaker Klaassen + 31ste minuut
2 - 1 eerst goal: Hakim Ziyech > 33e minuut