Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Fifa toernooi 2v2

Hallo allemaal,

Ik heb op voetbalwedden eens een fifa toernooi meegedaan. Dit was 1v1.

Echter lijkt co-op mij ook wel eens een leuk toernooi. Zijn er mensen die hier aan mee zouden willen doen? 10 euro inleg per team.

Zou leuk zijn!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagxcasualz7 in 1-06-2019 16:54 Acties en spellen
in 1-06-2019 16:54 Acties en spellen
61 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hoe gaan we het doen met speeltijden enzo dan strijders? Als we voorkeuren kunnen opgeven: Mijn buddy en ik kunnen vrijwel dagelijks vanaf de late uurtjes, zal de ene keer vanaf 22.00 zijn maar meestal tussen 23 en middernacht en dan tot de vroege uurtjes😂😜😊😋

Bericht gewijzigd door altaidpech op vr 14 jun. 2019, 10:49
0 Vind ik leuk's

Zijn er nog specifieke teams die je wel/niet kunt kiezen qua sterkte of wordt hier voor geloot?

0 Vind ik leuk's

Beste deelnemers,

Hierbij wat informatie over het toernooi:

• Graag willen we van elk deelnemend team minimaal 1 lid die in de groepsapp kan worden gezet, stuur even een privébericht naar mij voor het nummer!
  • We spelen in poules van 3, de winnaars en de beste nummer 2 van de poules gaan. door naar de kruisfinales. De poulewedstrijden worden uit en thuis gespeeld, je speelt in totaal dus 4 wedstrijden in de poule
  • In de halve finales wordt er ook uit en thuis gespeeld, de finale zal maar 1 wedstrijd zijn.
  • De winnaar speelt dus in totaal 7 wedstrijden
  • De poules worden geloot door xcasual

• Je kunt elke wedstrijd kiezen uit de volgende teams: PSG, Fc Barcelona, Real Madrid, Juventus, Manchester United, Manchester City, Bayern München, Liverpool, Chelsea, Tottenham Hotspur of Atletico Madrid
  • LET OP!! Elk team mag je maar 1x zijn, bespreek dus goed met je partner wie je van te voren kiest!
  • Op dit moment hebben we een groepsapp waarin we onderling bespreken wanneer je wedstrijd gespeeld kan worden met je tegenstander.
  • Voorafgaand aan wedstrijd geef je een seintje in de app wanneer je start, uitslag wordt door middel van foto als bewijs geleverd.

Prijzenpot:

Nummer 1: 40 euro + 2 bol.com waardebonnen t.w.v 25 euro p.p (Gesponsord door Voetbalwedden.net)

Nummer 2: 30 euro

Nummer 3: 20 euro

Voor verdere vragen stuur gerust naar me terug of vraag het in de WhatsApp groep!

Met vriendelijke groet,

xcasualz7 & svenm

3 Vind ik leuk's

Goed bezig mannen! Good luck allen.

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Fantastisch geregeld jongens, super! VW ook bedankt voor de bijdrage!!!

0 Vind ik leuk's

Leuk initiatief, succes en houdt ons op de hoogte!

0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Op vr. 14 jun. 2019, 21:54 schreef koenajax99:

Top!

Stuur me even bericht Koen!

0 Vind ik leuk's

Er zitten nu best wat mensen te wachten omdat men weer eens niet reageert. Graag reageren op Sven of casualz als je je hebt opgegeven en anders afmelden aub. Jammer dat er altijd weer van die mensen tussen zitten... Vind het onbeleefd, onbeschoft en gewoon ondankbaar naar de initiatiefnemers maar goed.

Bericht gewijzigd door altaidpech op zo 16 jun. 2019, 08:08
0 Vind ik leuk's

Het betreft alleen nog het team van kevin en bolleboos(die wij samen hebben gevoegd). Willen jullie samen nog meedoen? Laat dit even weten voor vanavond. Anders moeten wij het toernooi helaas zonder jullie starten.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.