Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Feedback WK-game

Laat in dit topic jouw ervaring achter over onze WK-game! Jouw feedback is belangrijk voor ons om onze toekomstige

games nog leuker en beter voor jullie te maken.

Heb jij een tip, opmerking of wil je een compliment met ons delen? Laat dan jouw reactie achter in dit topic.

Alvast bedankt!

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 26-07-2018 08:12 Acties en spellen
in 26-07-2018 08:12 Acties en spellen
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Buiten het feit dat er soms wat kleine foutjes in de klassementen zaten , vond ik het een fantastische game!

Proficiat aan alle medewerkers & bedankt voor de gewonnen prijs!

0 Vind ik leuk's

Hallo, ik ben in de bet777 1x2 subleague 3e geworden, maar in het forum is er dit geschreven.

#1 Jarnee (Free bets t.w.v. €1.000)#2 beirinckx (Free bets t.w.v. €900)#3 frankydk (Free bets t.w.v. €800) 

Ook had ik de rondeprijs van de finale.

In het spel staat ook gewoon nog steeds dat ik 3e was.

Waarom sta ik er niet bij in het forum dan?

Groetjes.

0 Vind ik leuk's
Op do. 26 jul. 2018, 12:21 schreef xcasualz7:

Hallo, ik ben in de bet777 1x2 subleague 3e geworden, maar in het forum is er dit geschreven.

#1 Jarnee (Free bets t.w.v. €1.000)#2 beirinckx (Free bets t.w.v. €900)#3 frankydk (Free bets t.w.v. €800) 

Groetjes.

Op do. 26 jul. 2018, 12:21 schreef xcasualz7:

Groetjes.

Goed gezien xcasualz7. Er is inderdaad een foutje gemaakt. De namen hierboven zijn de rondeprijzen winnaars, maar dit hadden de eindklassement winnaars moeten zijn.

We hebben het aangepast! Jij bent gewoon de rechtmatige winnaar van prijs 3 in het eindklassement van deze subleague! Gefeliciteerd!

Bericht gewijzigd door Support op do 26 jul. 2018, 10:59
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Oke dankje! Ik snap dan alleen nog 1 ding niet. Je zegt dat de namen hierboven de rondeprijs winners waren, maar er zijn toch veel meer rondeprijzen? Of zie ik dat verkeerd?

Ik sta op bet777 in de finaleronde ook 1e, dan win ik dan toch ook 350 euro in freebets of ?

Groetjes.

0 Vind ik leuk's
Op do. 26 jul. 2018, 13:24 schreef xcasualz7:

Oke dankje! Ik snap dan alleen nog 1 ding niet. Je zegt dat de namen hierboven de rondeprijs winners waren, maar er zijn toch veel meer rondeprijzen? Of zie ik dat verkeerd?

Ik sta op bet777 in de finaleronde ook 1e, dan win ik dan toch ook 350 euro in freebets of ?

Groetjes.

Er staat onder iedere eindstand 'Bekijk de volledige stand en de rondeprijzen'. Daar al gekeken?

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Jaa, dan kun je bij de rondeprijzen die 7 rondes aanklikken en als ik op troost en finale klik sta ik dan 1e, of is het al die 7 rondes samen geteld, nee toch?

0 Vind ik leuk's

Vond de WK game in het begin onduidelijk. Wist niet precies hoe en wat betreft de sub-leagues en dat alles eigenlijk min of meer ook met elkaar verbonden is. Echter, de spelbeleving was top en prijzenpot meer dan mooi. Over het algemeen ben ik dus zeer te spreken over de opzet e.d. Maar er is 1 minpunt, men kon vrijwel de gehele WK de wedtips van andere mensen inzien waardoor het op een gegeven moment voor de top spelers een koud kunstje was om in te schatten wat men moet inzetten en op welk type tip. Ik zou liever willen zien dat dit in de toekomst niet meer mogelijk is. Dan blijft het veel eerlijker en kan men niet stiekem kijken wat nummer twee heeft ingezet zodat nummer 1 slechts hetzelfde hoeft in te vullen om op nummer 1 te blijven staan. Voor de rest zo laten. :)

0 Vind ik leuk's
Op do. 26 jul. 2018, 13:51 schreef xcasualz7:

Jaa, dan kun je bij de rondeprijzen die 7 rondes aanklikken en als ik op troost en finale klik sta ik dan 1e, of is het al die 7 rondes samen geteld, nee toch?

Wanneer je de zeven rondes bij elkaar op zou tellen, krijg je weer de eindstand in de subleague. Dus als je op de ronde klikt en daar bovenaan staat, heb je de bijbehorende rondeprijs gewonnen (tenzij je doelt op de subleague van Golden Palace, daar kun je maar één prijs per persoon winnen).

0 Vind ik leuk's

Oke dankje, dan klopt het precies zoals ik het dacht.

Wat Timothy zegt is inderdaad een goed punt. Zo blijft het eerlijker.

0 Vind ik leuk's
Op do. 26 jul. 2018, 15:37 schreef xcasualz7:

Oke dankje, dan klopt het precies zoals ik het dacht.

Wat Timothy zegt is inderdaad een goed punt. Zo blijft het eerlijker.

Zeker! Vinden wij ook. We gaan al jullie feedback meenemen naar het volgende spel. Alle feedback is in dat opzicht welkom :)

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.