Eredivisie poule
Even kijken of er hier animo is om een eredivisie poultje te maken voor 2019/2020. Bijvoorbeeld met €25 of €50 inleg. Afhankelijk van het aantal deelnemers kun je dan aan het einde van het seizoen een leuk bedrag opstrijken.
Misschien ken je de site al. Je moet de uitslagen van alle wedstrijden van het hele seizoen voorspellen en bij sommige wedstrijden ook de eerste doelpuntenmaker. Ook voorspel je aan het begin van het seizoen de verwachte eindstand per club en wie er topscorer gaat worden.
Bij minimaal 10 gegadigden zou ik de organisatie ervan wel op me willen nemen. Dan maken we een Telegram of Whatsapp chat ervoor.
@Staff: misschien leuk als jullie zoiets kunnen organiseren/sponsoren.. =)
https://www.coachvanhetjaar.nl/ is misschien ook een idee!
@Support: redelijk veel animo zie ik. Is het voor jullie haalbaar om zoiets te organiseren? Anders kan ik het tijdig nog zelf oppakken!
@Support: redelijk veel animo zie ik. Is het voor jullie haalbaar om zoiets te organiseren? Anders kan ik het tijdig nog zelf oppakken!
We buigen ons er morgen over. Sowieso een leuk en goed initiatief - wordt altijd gewaardeerd.
^ Korte update alvast :-)
We zetten morgen het een en ander live. Stay tuned!
Lekker zeg cant wait
De tipcompetitie van vw staat live en we kunnen ons aanmelden zie ik
Het is wel jammer dat je nu zelf de wedstrijden kan uitkiezen en niet elke match van een speelronde hoeft te voorspellen, maar hier zal het vw systeem wel niet geschikt voor zijn.
Bedankt dat we deze competitie kunnen spelen vw :)
Update: we hebben een drietal subleagues geopend in de tipcompetitie waarin je gratis mee kunt strijden om mooie prijzen! Deze subleagues zijn nu open voor deelname:
- Jupiler Pro League 19/20 (1x2) - (26 juli 2019 - 13 maart 2020) > Speel gratis mee!
- Eredivisie 19/20 (1x2) - (2 augustus 2019 - 10 mei 2020) > Speel gratis mee!
- Benelux League 19/20 - (26 juli 2019 - 10 mei 2020) > Speel gratis mee!
Daarnaast kijken we naar mogelijkheden om een Coach van het Jaar poule te openen. We'll keep you posted!
Thanks VW voor het openen van deze subleagues!
Voor wie toch een eredivisie voetbalpoules seizoen willen meedoen, ik heb een subleague geopend.
Mochten hier eind deze week minimaal 10 aanmeldingen zijn geweest dan kunnen we even samen een chat openen en kijken of we het eens kunnen worden over een inleg/prijzenverdeling.
Toppie, heb me voor eredivisie en benelux aangemeld.
Jupiler wil nog niet maar komt van de week wel.