Afgelopen: Combi Challenge Q1 2017 NL BE
De Combi Challenge
Super gaaf natuurlijk, maar hoe werkt het?
Bij de Combi Challenge stel je een combi-bet samen, bestaande uit tips die je speelt in onze reguliere tipcompetitie. Je kunt hiervoor maximaal 10 tips gebruiken.
Als je combi goed is, wordt deze meegenomen in het klassement. De combi met de hoogste odd wint.
Spelregels
- Je kunt alleen een combi plaatsen, bestaande uit je eigen - nog niet gespeelde - tips.
- Je kunt maximaal 1 combi tegelijkertijd spelen.
- Je combi telt in zijn geheel niet mee voor je wedstatistieken in de tipcompetitie, je losse weddenschappen tellen wél mee voor de tipcompetitie.
- Elke combi krijgt een fictieve inzet van 10 euro, deze kun je niet wijzigen.
Wat kun je winnen?
Weekprijs: een €25,- free bet
Maandprijs: een €75,- free bet
Kwartaalprijs Q1 2017: een PS4 + game naar keuze
De prijzen worden door Bwin.be (Belgen) en 888sport (Nederlanders) gesponsord.
Mocht het voorkomen dat er meerdere leden bovenaan komen te staan in de ranking dan zullen we loten om tot een winnaar te komen.
Good luck!
Via de 'plaats combi' knop kun je jouw eerste combi plaatsen :-)
Naar de Combi Challenge
Heb je vragen? Stel ze gerust in dit topic!
in 11-01-2017 11:52 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
denise92:
Week 3:
Nederlanders:
Met een odd van 88.59 heeft bolletje93 de combi challenge van week 03 gewonnen.
Belgen:
Met een odd van 53.88 heeft stravados de combi challenge van week 03 gewonnen.
(y)
Week 3:
Nederlanders:
Belgen:
Met een odd van 53.88 heeft stravados de combi challenge van week 03 gewonnen.
(y)
Nice
tino23:
Netjes, welk combinaties waren dat?
Netjes, welk combinaties waren dat?
dit was de mijne: https://gyazo.com/06e3fbe3907bd169f8d8b7dae9ff0f78
Helaas 1 void anders had ik een dikke odd van 292 kunnen pakken
Prijs van het jaarklassement over 2016 is binnen, thanks VW! (y)
denise92:
Week 3:
Nederlanders:
Belgen:
Week 3:
Nederlanders:
Belgen:
je mag blij wezen dat deze site uberhaupt een prijs geeft al was het een euro. (n)
bolletje93:
Vind dat de prijzen voor Nederland wel wat hoger mogen of die van de Belgen wat lager en anders gewoon samenvoegen.
Er zitten hier volgens mij veel meer Nederlanders vandaar
Vind dat de prijzen voor Nederland wel wat hoger mogen of die van de Belgen wat lager en anders gewoon samenvoegen.
Er zitten hier volgens mij veel meer Nederlanders vandaar
Djezus man, dit moet in al die jaren dat ik lid ben van voetbalwedden.net de meest idiote opmerking zijn die ik hier heb gelezen.
Vooral het 2de deel van de opmerking. Ben je jaloers of wat? Wat heb jij daar nu aan als ze de prijzen van de Belgen verlagen???
VW organiseert al vaker prijsvragen en dergelijke waar enkel Nederlanders aan kunnen deelnemen, kijk nu naar de lopende actie op de Australian Open. Daarnaast loopt de combi prijsvraag al verschillende maanden, terwijl Belgen pas sinds een week of 2 kunnen deelnemen.
Ik heb dan ook wel eens reacties gelezen waarin Belgen hun teleurstelling uiten, maar nooit heb ik een reactie van een Belg gelezen dat ze de prijzen voor de Nederlanders dan ook maar moeten verlagen/schrappen.
Wees zoals Elmehdi (ook een Nederlander, veronderstel ik) al zei toch gewoon tevreden met wat je krijgt. VW is niet eens verplicht om prijzen uit te delen!
Ik kan mijn ogen echt niet geloven. Wat een f****ing idi**t. (n)
Ik kan mijn ogen echt niet geloven. Wat een f****ing idi**t. (n)
Waar heb je gelezen dat je iemand hebt gekwetst?
Ik heb enkel gezegd dat dit de meest idiote en asociale opmerking is die ik hier al heb gelezen.
En aan jouw laatste reactie te zien, zie je dit zelf nog niet eens in, wat mss nog het ergste is van alles.
Maar ik ga hier geen eindeloze discussie over voeren. Ik heb dat mijn punt in 1 post kunnen maken. Ik vraag mijzelf nu af waarom ik nog in een 2de post reageer.
Het is duidelijk genoeg.
Ik heb enkel gezegd dat dit de meest idiote en asociale opmerking is die ik hier al heb gelezen.
En aan jouw laatste reactie te zien, zie je dit zelf nog niet eens in, wat mss nog het ergste is van alles.
Maar ik ga hier geen eindeloze discussie over voeren. Ik heb dat mijn punt in 1 post kunnen maken. Ik vraag mijzelf nu af waarom ik nog in een 2de post reageer.
Het is duidelijk genoeg.