Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Coach van het Jaar subleague 19/20 (€500+ prijzenpot!)

Coach van het Jaar subleague 19/20

Word jij de Coach van het Jaar van Voetbalwedden.net? Laat jouw Eredivisie skills zien in onze CVHJ subleague en win mooie prijzen!

Wat moet je doen?

Coach van het jaar is een spel waarbij je een virtueel voetbalteam bestaande uit 11 basisspelers en 4 reserves samenstelt. Je totale selectie van 15 spelers mag maximaal €32 miljoen kosten. Je team komt alle 34 speelrondes in actie. Je krijgt een punt als een van je spelers scoort en een minpunt als een van je spelers een gele kaart krijgt. Elke ronde mag je 1 transfer doorvoeren.

Wat zijn de regels & puntentelling?

De complete spelregels van CVHJ vind je op deze pagina.

Is deelname gratis?

Je hebt een Coach van het Jaar account nodig; dit kost je eenmalig €4,95. Je kunt vervolgens aanmelden voor subleagues, waaronder de onze. Deelname aan onze subleague kost je niks extra's. 

Wat kan je winnen?

Naast de (periodie) prijzen die door CVHJ zelf worden aangeboden, dingen de leden van Voetbalwedden.net ook mee om een door ons gesponsorde prijzenpot + vier periode prijzen. Uiteraard doen alleen leden van Voetbalwedden mee om de prijzenpot.

Let erop dat je conform de CVHJ spelregels een slagzin op je CVHJ profiel moet hebben ingevuld om mee te dingen voor de prijzen. 

Prijzenpot

1e plek: VI-Travelbon t.w.v. €200

2e plek: JBL bluetooth speaker (xtreme) t.w.v. €149

3e plek: JBL bluetooth speaker (charge 3 stealth edition) t.w.v. €99

Periode prijzen

Periode 1: Bol.com waardebon t.w.v. €50

Periode 2: Bol.com waardebon t.w.v. €50

Periode 3: Bol.com waardebon t.w.v. €50

Periode 4: Bol.com waardebon t.w.v. €50

Hoe kan je je aanmelden?

Stap 1: Maak een CVHJ team aan via de volgende URL (dit kost je dus eenmalig €4,95): https://www.coachvanhetjaar.nl/

Stap 2: Ga vervolgens naar deze URL om de VW subleague te joinen: https://www.coachvanhetjaar.nl/subleagues/28912/VW_CVHJ_2019-2020

Stap 3: Vraag toestemming om deel te nemen aan de VW subleague door op de zwarte knop (zie screenshot) te klikken:

Stap 4: Belangrijk: drop vóór 2 augustus tot 19.30 jouw CVHJ gebruikersnaam (bestaat uit wat je bij 'mijn profiel' invult bij je 'voornaam en achternaam') + CVHJ teamnaam in dit topic (deze stap overslaan = niet meedoen voor onze prijzen)

Stap 5: Wij voegen je (handmatig) binnen 72 uur toe aan de subleague (staat je gebruikersnaam + teamnaam niet in het topic, dan voegen we je niet toe)

Stap 6: Eenmaal toegevoegd aan onze subleague, speel je mee om onze periode- en klassementprijzen!

Veel succes!

8 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 24-07-2019 06:52 Acties en spellen
in 24-07-2019 06:52 Acties en spellen
99 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Voornaam: Rick

Achternaam: Rigbers

Teamnaam: AZBobos

0 Vind ik leuk's

Tellen de punten van de reserves ook mee of vervallen deze wanneer de basis elf in actie is gekomen?

0 Vind ik leuk's
Op zo. 4 aug. 2019, 14:57 schreef onzemichael:

Tellen de punten van de reserves ook mee of vervallen deze wanneer de basis elf in actie is gekomen?

Punten van reserves krijg je inderdaad alleen als de speler in jouw basis niet binnen de lijnen komt.

1 Vind ik leuk's

We hebben de aanmeldingen weer gecontroleerd. Mocht je niet in de subleague staan, maar je wel tijdig hebben aangemeld (in dit topic), stuur ons even een PM. Dan kunnen we kijken waar de aanmelding de mist in is gegaan.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Game update - periode 1

De eerste periode is achter de rug?in de Voetbalwedden subleague van Coach van het Jaar! Dat betekent dat de prijswinnaar van de eerste periode bekend is.

Het is dringen aan de top, maar het is coach Dick (robbie1985)?die met zijn team Oorlog in de 16 !?(met acht punten verschil) de eerste periode prijs van ?‚?50 wegkaapt! Zaterdag 19 oktober start speelronde tien, dus zorg dat jouw elftal er op tijd klaar voor is en strijd mee om die dikke prijzenpot (>?‚?600)!

Check deze link om te kijken hoe hoog jij staat in de subleague!

Gefelicteerd robbie1985, we nemen via PM contact met je op!

4 Vind ik leuk's

Robbie 1985, gefeliciteerd. Moet zelf nog maar goed sleutelen aan mijn team.

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Even een korte tussenstand van de Coach van het Jaar subleague. Zie de hele tussenstand op: https://www.coachvanhetjaar.nl/subleagues/28912/VW_CVHJ_2019-2020 (je moet wel ingelogd zijn).

0 Vind ik leuk's

Game update - periode 2

De tweede periode van de Voetbalwedden subleague van Coach van het Jaar is inmiddels achter de rug! Dat betekent dat de prijswinnaar van de tweede periode bekend is.

Coach Svenchenko staat op dit moment bovenaan de top van de subleague! Met maar liefst 45 punten verschil met de nummer twee Pride of the North kaapt hij de tweede periode prijs van ?‚?50 weg!

Bekijk snel waar jij staat met je team en zorg dat jouw elftal klaar staat voor de nieuwe speelronde > Check deze link om te kijken hoe hoog jij staat in de subleague!

Gefelicteerd Svenchenko, we nemen via PM contact met je op!

Bericht gewijzigd door Support op ma 6 jan. 2020, 10:31
2 Vind ik leuk's

Doordat de KNVB aan het schuiven is met wedstrijden (vanwege weersomstandigheden en het coronavirus) is ronde 3 nog niet afgerond. We kunnen dus ook nog geen rondewinnaar bekendmaken, waar dit deze week normaliter het geval was. Ook ronde 4 loopt waarschijnlijk vertraging op.

In ieder geval: we zullen alle openstaande prijzen aan het einde van het seizoen uitreiken (alle rondeprijzen vanaf ronde 3 en de hoofdprijzen).

1 Vind ik leuk's

CvhJ is onlangs met dit statement gekomen:

HET ZIT EROP, MARK WINT!

Er wordt dit seizoen niet meer gevoetbald… Terwijl we ons een aantal weken terug nog allemaal aan het voorbereiden waren op de laatste periode is het er helaas nooit van gekomen. We kunnen daarom niet anders dan een streep zetten onder het seizoen. Punten worden er niet meer gescoord, dus de huidige stand is de definitieve eindstand.

Na wekenlang stuivertje wisselen aan de kop van het klassement is het uiteindelijk Mark Brouwer die de eerste prijs wint! Zijn Kaukasus Boys hadden een heel goede 26e speelronde en daarmee pakte hij de koppositie terug van René Schuppert! Hij wordt knap tweede.

Gefeliciteerd! De prijswinnaars krijgen binnenkort bericht.

Betekent dit dat de prijzen in onze subleague ook op basis van de huidige stand verdeeld zullen worden?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.