Bwin superactie: win een ipad, tafelvoetbal of andere prijs
Vanaf vandaag starten we met een voorproefje van een actie die we samen met Bwin tussen 17 maart 2011 en 28 mei 2011 gaan organiseren. Iedereen die mee wilt doen (en al een Bwin account heeft) moet op de volgende link zijn/haar gebruikersnaam bij Bwin doorgeven. Alleen op deze manier kunnen we iedere Nederlander & Belg mét een Bwin account met deze actie laten meedoen.
Duur van de actie
De actie start volgende week donderdag (17 Maart 2010) en duurt tot na de finale van de Champions League (28 Mei 2011).
Prijzen
- 1x Apple Ipad wifi + 3G, 32GB
- 1x Tafel voetbal tafel
- 1x Bwin pokertafel
- 3x The One L202G2 horloge
- 1x Wii + sportspack
- 1x Zeis Cinemizer plus 3D Bril
- 5x AC Milaan voetbalshirt
- 4x handdoek Bwin
- 1x poker koffer (300 stuks)
- 1x poker koffer (500 stuks)
- 2x grote sporttas Bwin
- 2x kleine sporttas Bwin
Wat is de bedoeling?
Iedere deelnemer die tussen 17 maart 2010 én 28 mei 2011 een voetbal weddenschap van tenminste 10 euro plaatst op Bwin kwalificeert zich voor deze actie. Na de finale in de Champions League zullen wij uit alle deelnemers willekeurig de winnaars gaan loten. De winnaars worden vervolgens door Bwin op de hoogte gebracht en zullen de prijzen verstuurd worden.
Wat moet je NU doen?
Meer instructies volgen volgende week!
Vonloite, ik ben van mening dat dit de enige oplossing is om de geloofwaardigheid van voetbalwedden te kunnen waarborgen. Een notaris is een vakman en er niet bij gebaat om mensen voor te trekken, indien hij dat wel doet kan hij uit zijn ambt worden ontheven. Ik vertrouw er echter op dat de volgende loting puur willekeurig wordt uitgevoerd door de mensen die daarvoor geautoriseerd zijn, want om kwaliteit staat voetbalwedden inmiddels wel bekend bij de meeste Nederlandse en wellicht Belgische gokkers.
P.S. ik heb inmiddels maar een Ipad, een horloge, een pokertafel en vier handdoeken van m'n eigen, zwaar verdiende, geld gekocht.
Hahaha.. ik heb geen Bwin handdoek op de kop getikt maar eentje met een hele mooie dame. Deze ga ik echter niet naar je opsturen.
Ik heb hier al redelijk lang een account, geloof mij voetbalwedden.net trekt niemand voor en stelt niemand achter.
Ik zelf baalde er ook van dat ik niks heb gewonnen, alleen omdat deze actie medemogelijk gemaakt werd door Bwin had ik al de instelling dat ik niks zou winnen. Alles zit de laatste tijd tegen daar maarja dat zal dan wel toeval zijn, 5x in zelfde toernooi worden genaaid op de river terwijl de tegenstander op zijn hoogst nog 5% kans had om de hand te winnen en zo nog meer voorbeelden.
Maar geloof mij, voetbalwedden.net wil het beste voor de leden en is dan ook geheel neutraal.
Over het aanwezig zijn van een notaris bij dergelijke gebeurtenissen hoeven ze dan ook niet na te denken want dat is volledig krankzinnig!
Hahaha.. ik heb geen Bwin handdoek op de kop getikt maar eentje met een hele mooie dame. Deze ga ik echter niet naar je opsturen.
Nee joh de foto (kiekje).
Is het normaal dat ik deze mail nooit ontvangen heb? Of heb ik op één of andere manier niet deelgenomen aan deze wedstrijd? )
Beiden (pus Tommyquite) hebben gewoon meegedaan. De mail is nog niet verstuurd.
aangezien je er niks voor heb hoeven in te leggen kun je er ook geen verlies e.d op hebben....
ik zou dit topic maar op slot gooien......
dus je kan er altijd alleen maar op vooruitgaan.......
Bedankt voor de tip ;)! Al laten we dit topic nog even open voor felicitaties en de reacties van de prijs winnaars.
Maar geloof mij, voetbalwedden.net wil het beste voor de leden en is dan ook geheel neutraal.
Over het aanwezig zijn van een notaris bij dergelijke gebeurtenissen hoeven ze dan ook niet na te denken want dat is volledig krankzinnig!
Bedankt voor je reactie! En hopelijk volgende keer heb je hopelijk wat meer geluk. (y)
Dit is het eerste wat ik win dus voetbalwedden is zeer eerlijk volgens mij.
Topsite!!
Gefeliciteerd iedereen!
Ik zit pas bij de club en vind het een geweldige site.
Kijk uit naar de volgende prijsuitreikingen :p Zelfs zonder al die prijsvragen en akties vind ik het een goeie site.
Complimenten aan de beheerders van voetbalwedden.
Keep it fun people ;-)
lekker kickertafeltje
thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben wel benieuwd naar een foto als je aan het spelen bent. Kan je die in het forum plaatsen?
Ben wel benieuwd naar een foto als je aan het spelen bent. Kan je die in het forum plaatsen?
:-|
lekker kickertafeltje
geen probleem!
lekker kickertafeltje
geen probleem!
Leuk!