Bookmakerspel winnaars
Om de winnaars van het Bookmakerspel in het zonnetje te zetten plaatsen we bij deze de winnaars uit alle verschillende rondes.
Ronde 8
1. ds1967 €4548.20 (100 euro)
2. aznick € 3699.50 (60 euro)
3. vivoex € 3311.00 (shirt valencia)
Ronde 7
1. marcel100 €10011.15 (100 euro)
2. kevinio1991 €3885.00 (60 euro)
3. jojo01 €1757.75 (shirt valencia)
Ronde 6
1. demas € 2313.75 (100 euro)
2. jvdb10 € 1425.00 (60 euro)
3. justus3000 € 1091.50 (shirt valencia)
Ronde 5
1. superrpapa € 3335.50 (100 euro)
2. vonloite € 3300.00 (60 euro)
3. oliveo1 € 2040.00 (shirt valencia)
Ronde 4
1. tille € 4695.00
2. nederlandatk € 3271.10
3. hammer5680 € 2622.60
Ronde 8
1. ds1967 €4548.20 (100 euro)
2. aznick € 3699.50 (60 euro)
3. vivoex € 3311.00 (shirt valencia)
Ronde 7
1. marcel100 €10011.15 (100 euro)
2. kevinio1991 €3885.00 (60 euro)
3. jojo01 €1757.75 (shirt valencia)
Ronde 6
1. demas € 2313.75 (100 euro)
2. jvdb10 € 1425.00 (60 euro)
3. justus3000 € 1091.50 (shirt valencia)
Ronde 5
1. superrpapa € 3335.50 (100 euro)
2. vonloite € 3300.00 (60 euro)
3. oliveo1 € 2040.00 (shirt valencia)
Ronde 4
1. tille € 4695.00
2. nederlandatk € 3271.10
3. hammer5680 € 2622.60
in 7-03-2010 22:16 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
riks:
Hoe kan dit? Ik had gister met het bookmakerspel 500 ingezet op Osasuna - Real Madrid.. Het is 1 - 0 geworden, dus dan zou ik op 5000 moeten komen maar ik sta helemaal niet in de lijst..Via de chat sprak ik iemand die dit ook al had :O
Hoe kan dit? Ik had gister met het bookmakerspel 500 ingezet op Osasuna - Real Madrid.. Het is 1 - 0 geworden, dus dan zou ik op 5000 moeten komen maar ik sta helemaal niet in de lijst..Via de chat sprak ik iemand die dit ook al had :O
Het is inderdaad heel erg vervelend, maar wij kunnen er helaas niets aan doen. Als we er iets aan konden doen zouden we dit graag voor je doen. We gaan altijd uit van de informatie die in onze database staat en aangezien er andere gebruikers ook zonder problemen de voorspellingen hebben opgeslagen zou de fout bij jou moeten liggen.
Volgende keer beter dan maar :-)
Hakuna Matatttta.
Lijkt me dat dit geen fout van mij is omdat dit ook al bij suprer gebeurde.
Als ik op opslaan druk dan moet dit toch opgeslagen worden? Ik heb 2x eerder via dat spel geld ingezet en toen ging het toch ook goed??
Nu win ik ineens gigantisch veel en loop ik misschien wel een (voor mij) groot geld bedrag mis.
Ik hoop dat jullie het terug kunnen vinden, want dit zou wel erg zuur zijn....
Moet toch ergens opgeslagen worden lijkt me ?
Als ik op opslaan druk dan moet dit toch opgeslagen worden? Ik heb 2x eerder via dat spel geld ingezet en toen ging het toch ook goed??
Nu win ik ineens gigantisch veel en loop ik misschien wel een (voor mij) groot geld bedrag mis.
Come on you Spurs!
Dit wordt opgeslagen in de database die alle uitslagen instellingen zo overneemt. Ik heb het hetzelfde ook al eens meegemaakt ik dacht dat ik het opgeslagen had maar schijnbaar had ik te snel weggeklikt of iets dergelijks. Sinds ik het na die fout iedere keer nog even naga dat het goed opgeslagen is mij dit tot op heden nooit weer gebeurd. Het is de database die alles gewoon overneemt dus ik zou er in vervolg echt altijd op letten dat je de juiste voorspelling + bedrag hebt ingevoerd en opgeslagen.
Unibet
riks:
Dag Riks,
Als we iets terug hadden kunnen vinden hadden we het gevonden, er is alleen geen enkele data van je bekend. Het spijt me heel erg maar ik kan er niets meer en niets minder van maken.
Mario
Hakuna Matatttta.
Ongelofelijk echt waar !
Het nu komt over dat het mijn fout is dat ik maar 1x op voorspellingen opslaan heb gedrukt en geen 2x..
dag shirt van valencia of 60 euro
Het nu komt over dat het mijn fout is dat ik maar 1x op voorspellingen opslaan heb gedrukt en geen 2x..
Come on you Spurs!
riks:
Ongelofelijk echt waar! Het nu komt over dat het mijn fout is dat ik maar 1x op voorspellingen opslaan heb gedrukt en geen 2x..
Ongelofelijk echt waar! Het nu komt over dat het mijn fout is dat ik maar 1x op voorspellingen opslaan heb gedrukt en geen 2x..
Wij geven je niet de schuld en willen niets in je schoenen schuiven. Feit is alleen dat wij geen data van je hebben kunnen vinden en er van andere gebruikers wél data aanwezig is. Ik kan dan niets anders concluderen dat er waarschijnlijk bij jou iets is fout gegaan. Dat kan een technische storing zijn geweest, een internet probleem of iets anders wat ik niet kan plaatsen.
Hakuna Matatttta.
Loop niet zo te janken joh Riks, je lult gewoon wat in de hoop een prijs te winnen. Ga ergens anders uithuilen of dom doen.
maxfeyenoord:
Loop niet zo te janken joh Riks, je lult gewoon wat in de hoop een prijs te winnen. Ga ergens anders uithuilen of dom doen.
Bedankt voor je bericht Max. Maar houd het netjes ;)!
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
max ik had ook op osasuna geklikt maarja shit happens, en idd is t jammer maar je bent net nieuw, kansen komen nog wel
Winnen is voor Winnaars
maxfeyenoord:
Dat recht heb ik gewoon toch ?
Maargoed.. Laat het maar zitten dan, hoop dat jullie er wat aan kunnen doen.. Op naar een volgende keer winnen
Come on you Spurs!