Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfirst mei-promotie: 100% bonus + Giro d’Italia poule!

Beste leden!

In samenwerking met bookmaker Betfirst hebben we een tweetal acties opgezet:

1: 100% Stortingsbonus (max €100 bonus)

Alle Nederlandse en Belgische leden van Voetbalwedden.net kunnen de gehele maand mei gebruikmaken van een exclusieve 100% stortingsbonus. Stort €100, ontvang €100 bonus.

Ben je een nieuwe klant van Betfirst - dan profiteer je van de reguliere welkomstbonus én onze stortingsbonus. Let er op wel dat onze stortingsbonus dus geldt op je tweede storting. Met je eerste storting activeer je de reguliere welkomstbonus van Betfirst.

Claim direct jouw bonus!

Alle (rondspeel)voorwaarden zijn te vinden op de actiepagina

2: Giro d'Italia poule (€1000+ prijzengeld)

De Giro d'Italia gaat aanstaande zaterdag alweer van start, wat ons betreft dan ook de hoogste tijd voor een poule. De beste Nederlandse speler én de beste Belgische speler winnen dit jaar een PS4. Verder ontvangen alle etappe-winnaars een free bet t.w.v. van €25.

Meld je direct gratis aan!

Let op: je kunt je tot vrijdag 5 mei 12.25 aanmelden voor de poule.

Succes!

NB uiteraard mag je maar met één team meedoen..

-------

Tussenstanden Giro Poule

Na afloop van het spel worden alle standen gecontroleerd en eventueel geupdate.

Bij een gelijk aantal punten wordt er geloot.
Alle prijzen worden na afloop van het spel uitgereikt

Etappe winnaars:

1: ChrisEL
2: rutger133
3: Maeske 13 Linkerflank
4: zikkie
5: StijnDery
6: davidmaartense (loting uit 2)
7: Gildo
8: Maeske 13 coppovinchi
9: Roel92
10: gydo86
11: TomFCDB
12: Frans93
13: jpster
14: captain-slow
15: Yoranb
16: relo100
17: erikb1990
18: dirk55
19: janstof
20: twijntje
21: zikkie

Maeske 13 hebben we uit de ranglijst moeten verwijderen, gezien hij met 3 accounts probeerde mee te spelen.. (N)

Klassement winnaars

Beste Nederlander: ronald26
Beste Belg: coppovinchi
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 30-05-2017 06:56 Acties en spellen
in 30-05-2017 06:56 Acties en spellen
179 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mooie actie, na 1 dag wachten gekregen, snel en vlot rond kunnen spelen en leuk bedrag aan over kunnen houden. Ga zo door vw haha!
0 Vind ik leuk's
vadid:
ballie:
'Status: in behandeling - je bonus ontvang je van Betfirst binnen 72 uur.

Je hebt je gebruikersnaam (balliemang) opgeslagen op: 2017-05-05 03:34:31.'

Valse belofte dus, ik heb tot op heden geen bonus ontvangen.

Lezen blijft lastig...

vw-support:
^ In tegenstelling tot de vorige keren, worden de bonussen nu door een andere afdeling (waarschijnlijk met kantooruren) verwerkt - dus niet meer door de klantenservice. Dat komt de snelheid van het proces in ieder geval niet ten goede.

Met de bonus zelf is niks mis, alleen de afhandeling laat (in dit geval) te wensen over.

Helaas nog even geduld dus.. Maandag worden alle openstaande bonussen verwerkt.

Daar gaat het niet om. Ik stort met het idee binnen 72u de bonus te ontvangen, en in het weekend mee te spelen. Als bedrijf kan je toch niet zo adverteren als je hier geen zekerheid in hebt?
0 Vind ik leuk's
ballie:
vadid:
ballie:
'Status: in behandeling - je bonus ontvang je van Betfirst binnen 72 uur.

Je hebt je gebruikersnaam (balliemang) opgeslagen op: 2017-05-05 03:34:31.'

Valse belofte dus, ik heb tot op heden geen bonus ontvangen.

Lezen blijft lastig...

vw-support:
^ In tegenstelling tot de vorige keren, worden de bonussen nu door een andere afdeling (waarschijnlijk met kantooruren) verwerkt - dus niet meer door de klantenservice. Dat komt de snelheid van het proces in ieder geval niet ten goede.

Met de bonus zelf is niks mis, alleen de afhandeling laat (in dit geval) te wensen over.

Helaas nog even geduld dus.. Maandag worden alle openstaande bonussen verwerkt.

Daar gaat het niet om. Ik stort met het idee binnen 72u de bonus te ontvangen, en in het weekend mee te spelen. Als bedrijf kan je toch niet zo adverteren als je hier geen zekerheid in hebt?

Is helaas niet anders. Net in de chat is mij verteld dat binnen 2 uur de bonus gecrediteerd wordt.
0 Vind ik leuk's
Ik wacht al sinds vrijdagmiddag op mijn bonus, maar nog steeds niks ontvangen. Ik heb al contact gehad met de chat op Betfirst en die zeggen dat het deze middag binnen moet komen. Maar ik ben er niet gerust op!
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Ik wacht al sinds vrijdagmiddag op mijn bonus, maar nog steeds niks ontvangen. Ik heb al contact gehad met de chat op Betfirst en die zeggen dat het deze middag binnen moet komen. Maar ik ben er niet gerust op!

In het weekend doen die lamzakken niets.

Heb donderdagmorgen mijn paspoort geupload (tip om dit meteen te doen tijdens het storten van de bonus) en 2x de chat in geweest om te vragen of dat ze deze hadden ontvangen en bevestigde vrijdag dat ze zijn ontvangen. Maargoed ik moest wachten tot maandag want in het weekend wordt er door Betfirst niets gedaan qua uitbetalingen of account verifieren.

Mijn bonus was rond 16u toegevoegd dus ik verwacht dat dit ook vanmiddag gaat gebeuren :)
0 Vind ik leuk's
Chat is inmiddels zelfs dicht.. beetje vreemd dit.
0 Vind ik leuk's
Hier ook GEEN bonus ontvangen (n) (n) (n)
0 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...
Ik heb die Tim in de chat gesproken van Betfirst. En die zegt dat er een technische storing is?
Hij gaat het nu uitzoeken en zegt dat ie een mail stuurt als dit opgelost is.
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Ik heb die Tim in de chat gesproken van Betfirst. En die zegt dat er een technische storing is?
Hij gaat het nu uitzoeken en zegt dat ie een mail stuurt als dit opgelost is.

Ja ik geloof er geen kut van.
0 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...
Nee ik ook niet, nu al een kut bookmaker.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.