Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Afgelopen: Betfinal ACTIE! €5 Free Bet (no-deposit) + 200% bonus

Hi iedereen!

We hebben een nieuwe bookmaker getest en beoordeeld, te weten Betfinal.

Lees onze review.

Uiteraard willen we ook graag dat jullie deze bookmaker aan de tand voelen, dus hebben we een leuke promotie opgezet.

Bovenop de reguliere welkomstbonus (200% stortingsbonus) ontvangen alle leden van Voetbalwedden.net een €5,- free bet bij het openen van een account. Aan deze free bet zitten verder geen voorwaarden aan, dus enjoy!

Om de free bet te ontvangen hoef je enkel de code VWFREE in te vullen onder “referral code”.

Voorwaarden 200% stortingsbonus: 3X bonus+deposit @ 1.80 of hoger, binnen 45 dagen. Max bonusbedrag €100 (bij een storting van €50).

LET OP:

Vanaf 2 november wordt onze exclusieve bonus aangepast en gelijkgetrokken met de reguliere bonus. Dit betekent dat de huidige rondspeelvoorwaarden (X3 bonus+deposit) worden verhoogd naar bonusbedrag X6. Ofwel: je moet (als je 50 stort) 600 rondspelen ipv 450.

Succes!

Maak hier je Betfinal account aan (vergeet de referral code VWFREE niet)

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag denise92 in 25-10-2016 14:33 Acties en spellen
in 25-10-2016 14:33 Acties en spellen
145 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hierboven een voorbeeld wat er fout gaat met limieten. Probeer 10 in te zetten, krijg foutmelding dat ik maximaal 12 mag..

Bij "grote" wedstrijden zijn de limieten wel wat minder.
0 Vind ik leuk's
Ik heb met hen contact gehad , ze zullen het morgen fixen, dit was problem on meer sites now. Ik kan wel gewoon in zetten wat ik , als je naar helpdesk@betfinal.com een mailtje stuurt en vraagt om heffing de limit, ze zullen dat snel doen :) zeggen ze, dan :)
0 Vind ik leuk's
Nog een tip: als daar wel wat geld verliest ( niet te hopen) , kun je a om wat cashback bonus te krijgen .
0 Vind ik leuk's
Maar bestaat deze bookmaker pas net dat er zulke problemen zijn of is dit ineens een fout in het systeem? En hoe solide is deze bookmaker? Een 200% bonus met 3x totale rollover is over de gehele industrie gezien erg gul en de bookmaker zal een flinke kas moeten hebben om de kosten hiervan te kunnen dragen. Ik vind het een topactie, maar ik vraag me af of dit wel toe kan?
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijs92:
Maar bestaat deze bookmaker pas net dat er zulke problemen zijn of is dit ineens een fout in het systeem? En hoe solide is deze bookmaker? Een 200% bonus met 3x totale rollover is over de gehele industrie gezien erg gul en de bookmaker zal een flinke kas moeten hebben om de kosten hiervan te kunnen dragen. Ik vind het een topactie, maar ik vraag me af of dit wel toe kan?

idd opmerkelijk,ik had dit met betfirst ook, ik kon simpelweg helemaal niets inzetten door de limiet of fout wat het ook was,ik vertrouw het niet
0 Vind ik leuk's
Heb nu 500 teruggestort, wordt nog gereviewed door betfinal.. we zullen zien. De bonus stond nog steeds als active en rollover 109eu. Maar bij balance stond er nu 0 bij bonus money en alles bij withdrawable.
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de actie, VW & Denise.
Eerste ervaringen zijn prima met deze bookie, al speel ik vooral funbets dus bots ik niet snel tegen limieten op.
Site werkt in ieder geval prima en de rollover-requirements worden ook netjes bijgehouden.
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 28 okt. 2016 om 10:49
thijs92:

Problemen met de limieten komen bij hun software leverancier vandaan (dat is o.a. dezelfde als van ComeOne, 10Bet). Ik heb begrepen dat ze er druk mee bezig zijn dat het nu opgelost is.

De bonus is inderdaad niet gek - maar anders zouden we 'm ook niet posten hier :-)

Ik denk dat ze het budget dat ze kwijt zijn aan de bonus anders aan andere vormen van marketing zouden hebben besteed.

De issues/beperkingen maken het vooralsnog alleen wat lastig..
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Ik kan de freebet nergens vinden, waar staat die?
0 Vind ik leuk's
Ik heb vanmorgen 60 euro uit laten betalen via Skrill (Deze had ik gewonnen van de 5 euro bonus).
Het geld staat nu al op mijn Skrill account. Opvallend is wel dat ze mij gemaild hebben voor de bekende documenten (rijbewijs, bewijs van adres, etc...) en dat het geld al op mijn account stond nog voordat ik geantwoord had op die mail
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.