Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

TOTO wil niet uitbetalen

Goedemorgen allemaal,


Ik heb een probleem: sinds een paar jaar woon ik in Spanje en ben ik gewoon op TOTO blijven doorspelen (account heb ik ooit aangemaakt toen ik nog in Nederland woonde)

Al die tijd kon ik gewoon storten, inzetten en mijn winsten uitbetalen.

Nu heb ik een wat groter bedrag gewonnen dan normaal en vraagt TOTO om mijn adres te verifieren. Dit kan ik dus niet en TOTO betaald me dus niet uit als ze geen bewijs hiervan hebben.

Kan ik hier nog iets aan doen?


alvast bedankt!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Toppie
Country flagToppie in 5-02-2024 10:37 Storten, inzetten en uitbetalen
in 5-02-2024 10:37 Storten, inzetten en uitbetalen
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hey Toppie,


Ontzettend vervelend. TOTO moet net als andere online bookmakers volgens de wet vaststellen dat jij in Nederland woont. Dit heeft te maken met de Wwft (Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme). Vooral bij hoge uitbetalingen wordt dit vaak extra goed gecontroleerd.


Wat je eventueel zou kunnen proberen is om kleinere bedragen uit te laten betalen.


Dit toptic is wellicht ook interessant voor je: https://www.voetbalwedden.net/forum/storten-inzetten-en-uitbetalen-115/wedden-en-uitbetalen-vanuit-het-buitenland-5048


2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Hallo,


Bedankt voor de reactie!

Probleem op dit moment is als volgt: Ik heb al een uitbetaalverzoek gedaan (het hele bedrag in één keer) en nav dit verzoek wordt mij nu om adresgegevens gevraagd. Heeft TOTO dus nu ook het recht om mijn gewonnen bedrag niet uit te keren? Mijn account heb ik inmiddels zelf al laten sluiten, omdat ik door dit gedoe ben overgestapt op Bet365

0 Vind ik leuk's

Ha Toppie! Vervelende situatie!


Toto heeft inderdaad het recht om je speelsaldo niet uit te betalen. Zie punt 19.6 van de kleine lettertjes: https://portal-cdn.toto.nl/assets/1a676d01-5602-464d-b64e-c165b0a90b50?x=0&y=0&c=15514d317074e0becc26694a8a42e32e48cdf4af94199e4bf7c898a4318ec5e5.


Misschien heb je echter geluk, omdat je aangeeft je account al gesloten te hebben. Bij punt 19.4 staat namelijk dat Toto bij beëindiging van een account het resterende speelsaldo binnen 14 dagen zal terugstorten. Succes ermee!


Ik weet trouwens niet of het wel zo handig is om zonder een Nederlands woonadres bij Bet365 aan de slag te gaan. Ook zij hebben zich natuurlijk te houden aan de regelgeving van de KSA, dus de kans is groot dat ook zij binnenkort graag een bewijs van adres willen zien. Aangezien je in Spanje woont, ben je wellicht beter af bij bet365.es of een Spaanse bookmaker?

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op vr 9 feb. 2024, 09:41
1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Hey Toppie,


Laat vooral even weten hoe dit is afgelopen :)

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.