Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Glennson2 tips KKD

Het nieuwe seizoen 2021-2022 staat op het punt te beginnen. Het blijft in de eerste speelronde natuurlijk afwachten hoe dat de teams ervoor staan, maar ik heb een redelijk beeld vanuit de voorbereiding opgedaan.


Vrijdag 6 augustus:


Fc Eindhoven - Fc Volendam

Volendam heeft zich flink versterkt met o.a. Muhren en van Mieghem. Naar mijn mening gaat Volendam zelfs meedoen voor de titel.

Tip: Fc Volendam winst @ 1,67 (Unibet)


Telstar - Emmen

Emmen wil eigenlijk zo snel mogelijk terug naar de Eredivisie. Dit zal naar mijn mening niet meevallen met de grote concurrentie. Toch heb ik Emmen een goede voorbereiding zien draaien en zie ik spelers als van Ooijen, Veldmate en Hilterman als dragende spelers voor Emmen.

Tip: Emmen wintst @ 1,85 (Unibet)



0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar glennson2
Country flagglennson2 in 6-08-2021 16:48 Leden topics
in 6-08-2021 16:48 Leden topics
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Vrijdag 6 augustus:


Fc Eindhoven - Fc Volendam

Volendam heeft zich flink versterkt met o.a. Muhren en van Mieghem. Naar mijn mening gaat Volendam zelfs meedoen voor de titel.

Tip: Fc Volendam winst @ 1,67 unibet


Telstar - Emmen

Emmen wil eigenlijk zo snel mogelijk terug naar de Eredivisie. Dit zal naar mijn mening niet meevallen met de grote concurrentie. Toch heb ik Emmen een goede voorbereiding zien draaien en zie ik spelers als van Ooijen, Veldmate en Hilterman als dragende spelers voor Emmen.

Tip: Emmen wintst @ 1,85 unibet


Helaas beide wedstrijden niet goed. Fc Volendam laatste minuut 2-2 tegen.. Emmen 1-1 speelde te matig, maar hadden ook zo nog maar kunnen winnen.. Blijven de eerste wedstrijden van het seizoen.


1 Vind ik leuk's

Jammer, volgende keer weer beter! Je onderbouwingen waren prima. Succes 🍻💪

Bericht gewijzigd door binky33 op vr 13 aug. 2021, 22:13
1 Vind ik leuk's
Groningen is mijn trots.

Na speelronde 2 & 3 te hebben overgeslagen om nog wat meer informatie te winnen. Gaan we het in speelronde 4 weer proberen!


VVV-Venlo - Jong AZ

Hoewel Jong AZ op dit moment bovenaan staat met 9 uit 3. Geloof ik niet dat Jong AZ dit kan vasthouden. Ze hebben het nodige geluk gehad en op vrijdagavond is het altijd maar afwachten welke spelers mee mogen met het jong elftal.

VVV heeft vorige week haar eerste 3 punten weten te halen. Ze spelen thuis in de Koel wat natuurlijk altijd een voordeel betreft. De nieuwe spits Erik Sorga zorgt weer voor een prima voorhoede, na het uitvallen van Sven braken.


Tip: VVV winst @ 1,78


Roda JC - Almere City

Almere City valt ontzettend tegen in de eerste 3 speelrondes. Roda JC is wisselvallig, maar heeft een hoog scorend vermogen. Defensief staat het niet altijd even goed, maar Almere heeft veel moeite met het maken van doelpunten.

De odd van Roda JC is zo aantrekkelijk dat ik voor een thuiszege ga.


Tip: Roda JC winst @ 2,30


Succes!

0 Vind ik leuk's

Beetje pech afgelopen weekend. Wat denk je van komende Keuken Kampioen wedstrijden?

0 Vind ik leuk's
Groningen is mijn trots.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen.. Helaas niet meer via Unibet, maar ouderwets via TOTO..

Vrijdag 27 oktober

FC Emmen - VVV Venlo (1)

FC Emmen momenteel erg sterk in de competitie. Na een dramatische start zijn ze nu eindelijk aan het voetballen geslagen. VVV gisteren nog een hele zware wedstrijd gehad uit bij NAC. Bij VVV zit er erg weinig voetbal in, ondanks het spelersmateriaal. Sven Braken is weer terug en dat is wel een aardige spits voor de KKD. Toch zie ik FC Emmen redelijk makkelijk winnen.

Tip: FC Emmen winst @ 1,61


Zaterdag 28 oktober

Excelsior - FC Eindhoven (1)

Excelsior staat momenteel 2e in de KKD. Ze staan defensief erg sterk en met Dallinga en Azarkan hebben ze een behoorlijke aanval. FC Eindhoven is ontzettend wisselvallig en behalen de punten voornamelijk thuis. Op dit moment vind ik Excelsior een flinke stap verder dan Eindhoven.

Tip: Excelsior winst @ 1,73


Bij een eventuele combi staat er een odd van 2,78


Succes!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.