Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Interview met Sjorss94: wedtipliefhebber en eSports/NBA expert

Na het succes van het interview met @jokajoka, hebben we zijn advies opgevolgd en een interview gehouden met onze wedtipliefhebber @sjorss94! 😄 Sjorss94 is naast een van onze vaste tekstschrijvers, een expert op het gebied van eSports en de NBA. Verder houdt hij van het delen van goede en onderbouwde wedtips. 🤓 Zorg dus dat je zijn topics in het forum goed in de gaten houdt en zijn wedtips volgt! 👀


Wil je jezelf even voorstellen?

Mijn naam is Sjors zoals jullie wellicht al kunnen zien aan de gebruikersnaam, ik ben 25 jaar oud en woon in het verre zuiden van Nederland oftewel Limburg.

 


Heb je een lijfspreuk?

Geniet van het leven, want je leeft maar één keer. En zoals we in Limburg zeggen drink 't beer es t kaad is


Wedden op (voetbal)wedstrijden! Sport je zelf ook?

Ja, zelf doe ik aan voetbal. Samen met mijn vrienden vorm ik een vriendenteam dat op zondagochtend lekker een balletje trapt. Zelf ben ik uiterst competitief en wil ik altijd winnen maar de derde helft is natuurlijk ook een belangrijk aspect. 


Wat zijn je hobby's naast voetballen?

Voetbal kijken en dan vooral Feyenoord & Real Madrid, chillen met vrienden, gamen en lekker op stap (in een wereld zonder corona). 


Wat is je favoriete bookmaker?

Unibet, denk ook dat dit de bookmaker is die voor iedere better vrij hoog in het lijstje staat. Qua site en aanbod is Unibet het beste wat je zult vinden (in Nederland). Verder zijn ze snel met uitbetalen en beschikken ze ook over een prima livechat. 



Wanneer kwam je voor het eerst in aanraking met wedden?

Als middelbare scholier ging ik altijd naar de plaatselijke Prima om onmogelijke rijtjes te maken van 1 euro. Ik denk dat 99 van die 100 rijtjes verloren gingen maar o wat was het lekker als zo'n rijtje dan eindelijk goed gaat. Natuurlijk zijn zo'n onmogelijke combi's aan het einde van de rit niet winstgevend maar ik heb er zeker geen spijt van.


Wat is je grootste wed blunder en/of klapper die je ooit gemaakt hebt?

Nederland is natuurlijk al enige tijd in de ban van het vrouwenhandbal want onze dames doen het ontzettend goed. Handbal is een sport die ik zelf nooit zal uitoefenen maar aangezien de vrouwen het zo goed doen kijk ik regelmatig wel naar een wedstrijd van ze (vooral EK & WK). Vorig jaar werd het WK in Japan gespeeld en dus dacht ik, laat ik eens iets inzetten op onze dames. Ik dacht dat Lois Abbingh de absolute sterspeelster was van dit team en had ook ergens gelezen dat zij de strafworpen mocht nemen namens Nederland. Vrij zeker van mijn zaak ging ik high stake voor een weddenschap op 'Abbingh topscoorder van Nederland' maar Abbingh speelde een vrij matig toernooi en dus mocht Estevana Polman (ja, de vrouw van Rafael Van der Vaart) op begeven moment de strafworpen nemen.


Vanaf dat moment heb ik me alleen maar zitten ergeren op de handbalsters die in de tussentijd wel alles wisten te winnen en zelfs wereldkampioen werden, Polman werd uiteindelijk topscoorder namens Nederland en MVP van het hele wereldkampioenschap. Dit is natuurlijk de keerzijde dat als je weddenschappen hebt lopen je meer gefocust bent op het winnen van een bet dan om te genieten van het spel. Voor mij was dit gewoon een wijze les om meer research in mijn bets te steken want het was een vrij impulsieve beslissing. 


Op welke sporten wed je graag of zijn er bepaalde competities die je goed liggen?

De mensen die mij kennen weten dat ik me vooral richt op de NBA en eSports (CS:GO). De NBA vind ik een pracht competitie om te volgen maar het blijft wel een zeer lastige om op te wedden. Bij CS:GO is het een ander verhaal, dit is het onderdeel waar ik vrij veel winst uithaal, dit komt ook omdat ik het nodige werk in de research stop. Zelf speel ik het spel ook maar ik kom niet in de buurt van het pro level 😉 Verder wed ik graag op darts, tennis en wie maakt er nou niet graag een funcombi op 10 voetbalwedstrijden? 😛



Hoe ben je op voetbalwedden.net terecht gekomen?

Ik ben al een tijdje lid en ik durf eigenlijk niet te zeggen hoe ik hier terecht ben gekomen, wellicht dat ik via de forums van Online Soccer Manager hier terecht ben gekomen en vervolgens ben blijven plakken. 


Je schrijft ook voorbeschouwingen op VW! Bevalt het tekstschrijven?

Zeker bevalt dit, het doet me goed om mijn kennis te delen met andere mensen. Als je een voorbeschouwing schrijft met een winnende tip geeft dat een goed gevoel maar er is natuurlijk ook een keerzijde. Er zijn ook momenten dat je verliest en dan voel je je deels schuldig omdat andere mensen op je bouwen, wel moet je dan denken dat het op eigen risico is maar toch geef het je een klein schuldgevoel. 


Als je bent ingelogd, welke pagina(s) bezoek je dan als eerste op voetbalwedden.net?

Niet om reclame te maken maar dat zijn mijn eigen topics op het forum. De leden die mij volgen weten dat ik in mijn ledentopic zeer veel CS:GO tips geef met de nodige uitleg en statistieken. Verder beheer ik al drie jaar het NBA-topic waar ik ook al mijn voorbeschouwingen en pre-season bets deel. Verder is het leuk als andere mensen meedenken en met andere tips komen. Ook bezoek ik de nodige topics op het forum en kijk ik natuurlijk ook naar de voorbeschouwingen van mijn mede schrijvers.


Wat is de meest gemaakte fout bij beginnende spelers (wedders)?

Dit is denk ik een hele eenvoudige vraag want iedereen weet het antwoord al; combinaties. Dan heb ik het niet over combinaties van 2 á 3 wedstrijden maar rijtjes met 5+ wedstrijden. Hoe vaak komt het voor dat er dan net één van die vijf wedstrijden fout gaat. Het is inmiddels wel bewezen dat het spelen van single bets veel winstgevender is dan combinaties maar een leuke funcombi op zijn tijd kan nooit kwaad. 


Is jouw tactiek na jaren van ervaring nog veranderd?

Ja, eerder verdiepte ik me niet in mijn bets maar zeker op het gebied van CS:GO zie ik dat research erg veel geld op kan brengen. Het kost misschien wat tijd maar je ziet wel dat het zich over de lange termijn dubbel en dwars uitbetaald. 


Wat is je grootste 'klapper' die je ooit gemaakt hebt?

Dit kunnen er meerdere zijn, zo heb ik al vaker een toernooiwinnaar (CS:GO) correct voorspeld en dat zijn altijd quoteringen boven de 5.00 met een vrije hoge inzet. In 2018 wist ik Natus Vincere als winnaar van ESL One Köln te voorspellen, ook ging ik voor een bet op s1mple (beste speler van dat team) als MVP van dat toernooi en ze gingen beide binnen met zeer hoge quoteringen. Dit jaar tipte ik Kawhi Leonard als MVP van de NBA All-Star Game met een quotering van 21.00, dat was ook wel een mooie :)


Als je veel geld zou winnen met een mooie bet, wat zou je er dan mee doen?

De vraag is; 'wat is veel geld'? Als je de loterij wint kun je stoppen met werken maar dat zul je van een hele goede winnende bet niet kunnen. Vaak heb ik wel een nieuwe laptop, tablet of wat extra kleding/voetbalshirts gekocht van het geld dat ik heb gewonnen maar dat zou ook zonder wedden mogelijk zijn. Alles wat je wint moet je eigenlijk zien als extraatje bovenop je normale leven. 


Met wie zie je graag het volgende interview?

@donnynedved @niks-mis-mee of @caantjes


Wil je nog wat kwijt of wil je nog iets delen met de lezers van VW?

Dat we blij mogen zijn met zo'n leuke community. In het verleden was ik vrij actief in de chat en het was altijd wel gezellig en ook interessant om samen wedstrijden te volgen. Inmiddels heb ik daar geen tijd meer voor en ben ik vooral op het forum terug te vinden maar volgens mij is de chat nog altijd zeer actief. Verder beschikt VW over prima schrijvers en kun je genoeg goede tips terug vinden op het forum en in de chat, iets wat we moeten koesteren. 

23 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 2-10-2020 08:31 Interviews
in 2-10-2020 08:31 Interviews
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Je kennis en goed onderbouwde tips worden gewaardeerd.

Keep up the good work!

2 Vind ik leuk's

Goede tip voor beginnende spelers, ik heb mijn eerste combi-bet met 5 wedstrijden maar even geannuleerd 😂 Top artikel!

Bericht gewijzigd door TorsbyIF1909 op vr 2 okt. 2020, 13:09
2 Vind ik leuk's

Bedankt voor je goed onderbouwde tips altijd @sjorss94!

2 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Heerlijk interview! Keep up the good work @sjorss94, ik volg je altijd met veel enthousiasme! 😀

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Thanks ;) Kijk al uit naar het volgende interview, goed initiatief.

2 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Top interview, top speler, respect!

2 Vind ik leuk's

Mooi interview met nuttige tips

2 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.