Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Interview met top-voorspeller en verhalenverteller Hooliesee!

Hooliesee is lid van het eerste uur en heeft al vele prijzen gewonnen! Daarom vonden wij het tijd voor een interview met deze niet-hooligan! Hooliesee is een echte verhalen verteller, dus lees snel verder om erachter te komen waar zijn gebruikersnaam vandaan komt, wat zijn vriendin ervan vindt dat hij het vakantiegeld gebruikt om weddenschappen te maken en wat hij met een flinke winst zou doen!


Hooliesee, wil je jezelf even voorstellen?

Mijn echte naam is Robbie, geboren in Nijmegen en alweer 45 jaar.



Wat heeft jouw gebruikersnaam 'hooliesee' voor betekenis? 

Hooliesee komt eigenlijk van de combi NEC/hoolie. Ik ben een echte nec'er en zoals je al ziet aan mijn leeftijd stam ik nog uit de tijd dat het spannend was in de jaren 90 rondom de velden. En aangezien NEC maar een relatief klein clubje is moesten we vaak alle zeilen bijzetten om de stad te verdedigen in die tijd. Ik ben overigens geen hooligan dat houdt van slaan en slopen wat je maar kan. Maar de jongens die die jaren hebben meegemaakt weten wel wat ik bedoel. 


Het was nog gebruikelijk dat je de uitwedstrijden op eigen vervoer kon bezoeken en er was de hele dag, buiten het feesten, ook nog spanning na de nodige biertjes. Je was toen al snel een hooligan, maar eigenlijk was het meer om je vrienden en je kroegen proberen te beschermen. De hele dag ging het om de wedstrijd en daarna kwamen de rellen puur om te rellen en dat was niet meer aan mij besteedt. Dat is de verklaring van hooli en esee komt van eniesee zoals ze dat hier noemen 

 

Heb je een lijfspreuk? 

 Ik heb geen echte lijfspreuk. Wel heb ik de levensopvatting dat je beter goed kan leven en genieten voordat het te laat is. 

Heb zelf altijd goed van geleefd en veel meegemaakt. Nog steeds eigenlijk en dat pakken ze niet meer van me af. 

 

Wat is jouw favoriete bookmaker? 

 Mijn favoriete bookmaker is bij uitstek Unibet. Ik speel daar al zeer lang en eigenlijk op een paar kleinigheidjes na nooit geen gedoe gehad; altijd correcte uitbetaling en geen limieten gehad ondanks dat ik toch vaak grof inzet.

 

Heb je nog hobby's behalve het wedden op sporten? 

Hobby’s zijn toch vooral het volgen van al het voetbal en voorheen ook het tennis. 

Ook 10 jaar lang veel plezier met mijn overleden hond gehad , die overal met me mee naar toe ging. Verder ben ik meerdere maanden per jaar in Benidorm te vinden en ja, zie dat ook maar als een soort hobby. En natuurlijk proberen mijn vriendin gelukkig te maken :) 

 

Sport je zelf ook? 

 Zelf heb ik tot m’n 30ste op behoorlijk niveau gevoetbald bij diverse clubs in Nijmegen en omstreken en heb het tot de hoofdklasse kunnen schoppen als spelbepaler. Maar doordat ik de 3e helft ook heel gezellig vond, in combinatie met de stapavonden en veel nec bezoeken, heb ik nooit echt kunnen ondervinden of er misschien wel meer in had gezeten. Op mijn 30ste moest ik stoppen met voetballen door kapotte knie en heup.

 

Wanneer heb je jouw eerste weddenschap gemaakt en hoe ging deze eerste bet? 

 Met wedden, of eigenlijk toen nog gokken, ben ik al heel lang geleden mee begonnen. In die tijd was het nog zaterdagmiddag in de kroeg kaarten om geld, wat al snel over ging in onderling wedden op wedstrijden gevolgd door de oude briefjes invullen bij de sigarenboer. 

Toen internet daar was en het vanuit huis kon kwam Unibet al snel op mijn pad en was ik al snel verkocht. Mijn eerste bet weet ik echt niet meer maar die zal vast goed zijn geweest aangezien ik nog steeds dagelijks bezig ben :) 

 

Op welke sporten en competities wed je het liefst? 

 Ik ben begonnen met voetbal natuurlijk maar zag daarna al snel kansen met tennis. Ik heb me toen flink verdiept erin en heb toen echt een lijst gehad met favorieten. Helaas zijn de meeste inmiddels verdwenen en is het nu vaak niet meer te doen om flink poen te maken, omdat ik de nieuwkomers niet goed genoeg volg momenteel. Nu speel ik dus puur nog de grand slams en soms een finale ergens, maar niet meer elk toernooi. Voetbal speel ik nog wel bijna dagelijks , alleen met mijn gokstijl moet je wel kieskeurig zijn 


Houd je van live wedden en zo ja, heb je hier nog een aparte favoriete bookmaker voor? 

 Ik speel eigenlijk enkel live bets en de oudere leden hier weten dat ongetwijfeld nog wel. Ik speel vaak all-in en dan moet je toch echt kunnen cashen. Ik wil ook echt beetje controle hebben, want als je wat groffer inzet is dat ook wel noodzakelijk. Ook daarom kies ik ook vaak voor Unibet als bookmaker, doordat ik ervan op aan kan wat betreft snel uitbetalen. 

 

Verder hebben ze me, zoals al eerder vermeld, nog nog nooit limieten opgelegd en hebben ze goede bonussen. Het is een soort van wederzijds vertrouwen, al heb ik ook wel eens een negatieve ervaring gehad. Ik kon een keer niet cashen en dat kostte me flink wat geld, maar daarna kwamen ze vaak wel weer met een flinke bonus. 



Wat is je favoriete wedtype? 

 Ik ben begonnen met inzet op lage odds, dus veel voor weinig. Dit is me vaak goed afgegaan maar ook hier natuurlijk het gezegde: “Eens gaat het mis”. Dat heb ik natuurlijk vaakl ondervonden, dus odds van 1,25 of 1,30 was voor mij de norm. En dan vol inzetten en hopen dat die ene miskleun pas kwam nadat ik was gestopt. 

 

Meestal begin ik met opbouwen met spelen op over 2,5 goals. Dat is echt mijn favoriet aangezien je dan ook bij 2 goals al kan winnen of op tijd kan cashen. Gaat dat een aantal keer goed, dan ga ik over op spelen op de favoriet maar dan wel met beleid. 

 

Mijn vriendin verklaart me vaak voor gek, omdat ik zo veel inzet en maar een fractie van dit geld win. Maar ja, liever bijna 100% kans op een fractie winst dan puur gokken. En na weer een keer all-in, ga ik weer over op de over 2,5 totdat het mis gaat. Dan zoek ik weer een goedmakertje.

 

Wat is de raarste sport of competitie waar je ook op hebt gewed? 

 De raarste sporten waar ik op heb gewed was toch wel virtual sports tijdens de corona break. Ik ben er snel mee gestopt aangezien ik toen met Real flink verloor van een super laagvlieger. 


Wat voor advies zou jij beginnende wedders geven? 

Mijn advies voor beginners zou echt zijn om je te verdiepen je in hetgeen wat je wilt gaan doen, tenzij je het voor de fun doet natuurlijk.


Ik heb die fouten gemaakt in het begin met tennis door toernooien te spelen en te denken dat elke wedstrijd voor die spelers hetzelfde zijn. Voor en na grand slams zijn natuurlijk superlinke wedstrijden om op te wedden. Dat geldt ook voor het voetbal natuurlijk; de rust van de spelers, de Europese wedstrijden die er nog aan zitten te komen, alles heeft invloed op het resultaat.

 

Ook het tilten na verlies is superlink en heeft me al flink vaak de kop gekost, net als het switchen tijden de wedstrijd. Ik ken genoeg mensen die, net zoals ik altijd was, niet een wedstrijd kunnen kijken zonder te moeten inzetten. Als je ‘low’ speelt is dat geen probleem natuurlijk maar anders is dat wel vaak de doodsteek ervaarde ik. 


En als oudere kerel :) de tip; maak eerst je rekeningen over voordat je gaat wedden zodat je enkel de kroeg op het spel zet! 

 

Wat is je grootste 'klapper' die je ooit gemaakt hebt? 

 Mijn grootste klapper qua wedden is toch het vol ingaan op favorieten en dan pak je soms echt veel geld. Maar ik heb een keer gehad dat ik behoorlijk veel geld op mijn account had staan en toen dronken ben gaan spelen op Starbust. Ik was een beetje indruk aan het maken op een paar vrienden; inzet 10 euro per druk. Dat dacht ik tenminste, want door de drank had ik zelf niet meer in de gaten hoe of wat. Totdat de gast naast me opeens zei: “Gok je altijd zo grof”? hij dacht eigenlijk dat ik niet echt speelde omdat ik niet oplette en Starbust de ene na de andere hoofdprijs gaf. 

 

Toen ik toch maar eens goed ervoor ging zitten zag ik ( in dit geval tot veel genoegen ) dat ik niet 10 euro inzette maar wel 100 euro per ongeluk. Dat was het hoogste bedrag ooit op een account en ja boven de 10.000 euro was het zeker. Helaas daarna door overmoedigheid teruggebracht naar de helft, maar toch een ervaring om nooit meer te vergeten. Want voor hetzelfde geld was ik blut geweest zonder het te weten .......dus pas op met alcohol! :) 

 

Wat is je grootste wed blunder die je ooit gemaakt hebt?

 Mijn grootste blunder is toch wel van een jaar of 6 terug. Ik had een super weekend gehad met wedden en zelfs zo goed dat ik mijn vriendin had beloofd met dat geld naar Benidorm te gaan om carnaval te vieren. Ik had ook al de tickets, etc., geregeld dus ik dacht, er kan niks meer misgaan. 

 

Echter, de heer Wawrinka die toen nog een topspeler was gooide roet in het eten. Naja, eigenlijk ikzelf natuurlijk, want ik dacht nog te impulsief over toernooien en onderschatte zijn slechte mentaliteit. De dag voor vertrek dacht ik nog even wat zakgeld extra te kunnen pakken en zette op een nietszeggend toernooi even op Wawrinka in met een odd van 1,18, zodat ik hopelijk snel geld kon winnen ( verslaafd nog ). Je raadt het al; tegen de nummer 400 van de wereldranglijst geloof ik werd het maar liefst 6-1 6-0 dus ik kon zelfs niet meer cashen na set 1. Gelukkig waren de tickets en het hotel al betaald, maar de rest moest toch echt grotendeels van mijn eigen account af voor het vertier daar. Ik ben toen ‘s middags om 14 uur toch maar naar bed gegaan zonder slaap te hebben. We zijn overigens nog wel gegaan, maar wel anders dan we hadden voorgesteld. En ja, mijn vriendin is toch bij me gebleven. 

 

Als je een paar ton zou winnen met een mooie bet, wat zou je er dan mee doen? 

Met een paar ton als winst zoals de vraag luidt zou ik zeker een villa met bijbehoren kopen in de Spaanse bergen van de Costa Blanca 

 

Hoe ben je op Voetbalwedden terecht gekomen? 

 Op voetbalwedden.net ben ik eigenlijk gekomen toen ik lang geleden een aardig bedrag had staan op Unibet en ik hulp zocht wat betreft de BD. Ik heb toen een beetje op Google gezocht en kwam ergens iets tegen van MR Unibet, ergens in 2011.

MR Unibet was toen ook al lid en nu al een aantal jaren niet meer gezien, maar vanaf dat moment altijd dagelijks bezoeker gebleven en met veel plezier

 

Je bent aardig actief op het forum. Zijn er nog andere onderdelen op de site die je graag leest of bijhoudt? 

Toen ik lid werd was ik ook dagelijks te vinden in de chat en toen waren er nog niet zoveel leden zodat je elkaar eigenlijk allemaal goed kende. Hierdoor kon je ook gericht tips uitwisselen. Momenteel loop ik meestal de voorbeschouwingen even na, check ik het forum, het nieuws en speel ik soms actief mee met de topcompetitie. 


Mis je nog onderwerpen of onderdelen op de site? 

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar specifieke soorten van een tipcompetitie. Dus bijvoorbeeld een tipcompetitie voor alleen de eredivisie of de eerste divisie en met alleen bepaalde wedtypes. Dit is ook leuk voor de leden die wat minder tijd hebben dan bijvoorbeeld ikzelf. Als de tipcompetities gericht zijn op bijvoorbeeld 1 land, 1 competitie of 1 wedtype, dan telt de kennis wat meer mee en dat is wat eerlijker voor leden die wat minder tijd hebben dan bijvoorbeeld ikzelf. 

 

Waarmee ik natuurlijk niet bedoel dat VW die weg echt moet inslaan en soms zijn deze tipcompetities er wel, maar iets vaker een specifieke tipcompetitie zou wat mij betreft wel leuk zijn.

 

Met wie zie je graag het volgende interview?

Helaas ben ik de meeste leden uit het oog verloren op deze site, aangezien ik niet meer actief ben in de chat. Wel lijkt het me leuk om een interview van iemand van het eerste uur te lezen, want er is nogal wat veranderd in de afgelopen jaren. Het is dan toch vet dat die jongens van het eerste uur er nog steeds zijn. 


Wil je nog wat kwijt of wil je nog iets delen met de lezers van VW? 

Tot slot wil ik toch echt nog eens de mensen van voetbalwedden.net complimenteren met deze site en het mogelijk maken van kosteloos plezier. Want voor velen zal het niet mogelijk zijn om constant te wedden met geld en doordat jullie toch elementen aanbieden om gratis te kunnen wedden is super. Dus dit moeten we koesteren met zijn allen zou ik zeggen. 

Ik denk dat de meesten hier toch dagelijks even kijken op de site dus is echt wel populair. 

 

Dus vandaar mijn vraag wat betreft de specifieke tipcompetities welke iets minder lang duren dan maanden of jaren zodat ook echt iedereen constant zijn geluk kan beproeven. Dit natuurlijk indien mogelijk want ik vind het al toppie dat jullie dit allemaal kosteloos aanbieden. Chapeau! 

 

Ik kan hier nog wel 100 anekdotes neerzetten van wat ik door de jaren heen heb meegemaakt. Bijvoorbeeld tijdens een grote bet, wel even tussendoor mijn vriendin moeten ophalen, maar dat de spanning zo groot was. Ik was ook zo aan het twijfelen of de weddenschap wel goed zou gaan, dat ik onderweg toch echt even snel de site op m’n mobiel moest checken om te kijken hoe het ervoor stond. Helaas was ik daardoor de weg letterlijk kwijtgeraakt en reed ik met mijn auto tegen een stilstaande politieauto op waarin 

de dienders ook nog gewoon zaten. Ondanks al mijn smeekbedes en als excuus dat het door die verliezende partij kwam, werd het me toch nog een heel erg duur grapje. 

 

Bedankt voor jullie tijd om het te lezen en veel succes allemaal met het wedden! Als er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

8 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 15-02-2021 08:47 Interviews
in 15-02-2021 08:47 Interviews
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

@hooliesee - bedankt voor je interview!

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

@hooliesee mooie en sympathieke gast altijd. Weet nog wel dat hij vroeger zo 600 euro op een thuiswinst knalde :D

2 Vind ik leuk's

Leuk interview en goede praktische tips! Bedankt voor het delen.

3 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

@hooliesee Wat een heerlijk interview. Benidorm doet mij denken aan Sticky Vicky, ben je vast ook wel eens tegengekomen daar. We gingen er altijd heen op trainingskamp, mooie tijden!


Meer informatie over Sticky Vicky, zie: https://www.google.com/search?q=sticky+vicky+benidorm+act

Bericht gewijzigd door leonono op ma 15 feb. 2021, 10:57
2 Vind ik leuk's

Leuk wederom!

2 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Jazeker ken ik die , degene die haar niet hebben gezien zijn niet in Benidorm geweest he , ze is al een tijd gestopt met haar shows nu doet haar dochter het , eerst samen nu alleen , ja daar kwam wat uit allemaal he ?! :)

1 Vind ik leuk's

Nice interviewtje! Eentje van de echte oude garde!

2 Vind ik leuk's

Mooi interview! En pas op met alcohol Starbust! 😅

2 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Leuk om nog een Nimwegenaar hier op VW te zien, en uiteraard leuk interview om te lezen :)

2 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.

Mooi interview, leuk verhaal

2 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.