Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Interview met Super December Kalender winnaar Dimi-Tri1!

Het is alweer een tijdje geleden, maar de 24-jarige @dimi-tri1 heeft in januari de Super December Kalender (SDK) gewonnen 🎉 en hiermee een Playstation 5 in de wacht gesleept! Is hij zo'n topvoorspeller of heeft hij gewoon veel geluk in z'n leven? Lees het, samen met zijn tips, blunders en nog veel meer in onderstaand interview.👇


dimi-tri1, wil je jezelf even voorstellen? 

Ik ben Dimitri, een masterstudent economie van 24 jaar.  

 

Wat zijn jouw voornemens voor 2021?  

Algemene goede voornemens heb ik niet echt, wel de hoop dat er snel weer betere tijden aankomen. Op wedgebied heb ik wel als voornemen om kalmer te blijven om zo hopelijk op termijn een structurele (kleine) winst te kunnen maken.  

Zoals velen wel zullen herkennen gaat betten vaak mis op mentaal vlak, je wordt te hebberig of je begint te tilten als het niet lekker loopt. Dit is iets wat ik door de jaren heen al geminimaliseerd heb, maar ik wil dit volledig gaan voorkomen.  

 

Vertel, hoe heb je het voor elkaar gekregen om de hoofdprijs van de Super December Kalender te winnen? Had je veel loten gespaard of gewoon geluk?  

Ik had wel flink wat loten gespaard, maar het blijft natuurlijk veel geluk hebben in een loterij. Wel heb ik mijn kansen zoveel mogelijk vergroot door actief mee te doen met de kalender. Vooral 15 loten die ik kreeg met een chat & win actie hebben hier aardig aan bij gedragen.  

 

 

Wat vond je de leukste actie van de Super December Kalender?  

De loterij natuurlijk ;). Daarnaast vond ik de voorspelspellen ook leuk. Dat maakte het volgen van de wedstrijden extra leuk omdat er iets op het spel stond (buiten eventuele bets om). 

 

Wat is jouw favoriete bookmaker?   

Unibet is mijn favoriete bookmaker, daarnaast speel ik soms bij Toto aangezien die leuke specials hebben die ik in een enkel geval de moeite waard vind of een stuk hogere quotering hebben dan bij een andere bookie. Sinds de Super December Kalender speel ik soms ook bij Fastbet. 

 

Heb je nog hobby's behalve het wedden op sporten en Playstation spelen?

Sowieso is voetbal zelf een grote hobby van mij, heb al jaren een seizoenskaart bij Ajax en vooral de Europese uittrips zijn geweldig(zeker in het seizoen 18/19). Daarnaast hou ik van reizen en een feestje of festival.  

 

Sport je zelf ook of hou je het liever bij het wedden op sporten? 

Ik sport zelf in normale tijden in de sportschool en een potje voetbal, squash of een baantje zwemmen doe ik ook regelmatig. 

 

Wanneer heb je jouw eerste weddenschap gemaakt en hoe ging deze eerste bet?  

Mijn eerste bet was een totobon bij een sigarenboer toen ik een jaar of 16 was, dat was een tijd waarin ik allemaal kansloos grote combo’s speelde, uiteraard ging deze dus ook kansloos verloren.  

 

Op welke sporten en competities wed je het liefst?  

Ik wed sowieso alleen op voetbal, slechts bij uitzondering wil ik nog wel eens een andere sport meepakken. Ik wed het liefst op competities waar ik zo bekend mogelijk mee ben: Nederland, Italië, Spanje, Portugal en Engeland zijn mijn favorieten. Daarnaast de CL omdat deze voor mij het leukste is om te volgen, om die teams draait het in het voetbal voor mij. Ik ben geen fan van bekertoernooien, landenwedstrijden en de Europa League.  

 

 

Houd je van live wedden en zo ja, heb je hier nog een aparte favoriete bookmaker voor? 

In het verleden wel, nu niet meer. Prematch betten is voor mij op termijn winstgevender gebleken en een stuk minder tijdrovend. Toen ik dit wel deed vond ik dit het beste te doen bij Unibet.  

 

Wat zou jij beginnende wedders aanraden?  

Experimenteer eerst met hele kleine bedragen of zonder geld, verhoog je inzetten pas als dit over langere periode goed gaat en hou je bets bij. Nooit betten met geld dat je niet kunt missen uiteraard.  

 

Wat is het grootste bedrag wat je ooit hebt gewonnen met een weddenschap?  

Ik zou dit niet precies weten, er is niet echt een grote uitschieter. Degene die me het meeste is bijgebleven was tijdens het WK van 2018. Ik was toen op vakantie en had 100 euro ingezet op over 1,5 goals van België en over 1,5 goals van Kroatië in de troostfinale en finale. Toen heb ik iets van 500 euro gewonnen door die geweldige blunder van Lloris. Enorm blij was ik met die 4-2, ik zat te schreeuwen op een terrasje en de mensen om me heen begrepen er niks van bij een stand van 4-2.  

 

Van welke weddenschap heb je het meeste spijt?  

Dat was op een ander groot eindtoernooi, het EK van 2016. Ik had toen aan het begin van het toernooi een aardig bedrag ingezet op winst van Portugal tegen een goede quotering. Voor de finale tegen Frankrijk heb ik deze echter na lang overwegen uitgecasht. Die winst had een stuk hoger kunnen zijn. Sindsdien heb ik nooit meer uitgecasht ;)  

 

Als je een paar ton zou winnen met een mooie weddenschap, wat is dan het eerste wat je gaat doen?  

Reizen, hoewel dat nu niet echt realistisch is.  

 

Hoe ben je op Voetbalwedden terecht gekomen en hoe lang geleden was dit?  

Dit was een jaar of 8 geleden denk ik inmiddels, ik was een tijd lid van het toenmalige ‘’superwedden’’, dat werd echter opgeheven en de resterende leden werden naar voetbalwedden verwezen.  

 

Ben je het hele jaar door actief op de site of vooral eigenlijk alleen in december?  

Heel wisselend, in die 8 jaar ben ik er periodes wel geweest en lange periodes niet. Als ik druk aan het betten ben neem ik vaak wel een kijkje, maar het blijft een hobby dus ik bet meestal niet het hele jaar door. Door de hele coronasituatie was ik de afgelopen maanden toevallig wel erg actief.  

 

Wat vind je het leukste aan Voetbalwedden.net; wat zijn je favoriete onderdelen? 

De chat vind ik vaak erg gezellig en ook leerzaam, er wordt erg divers gewed, dat vind ik leuk om te zien. Daarnaast lees ik vaak ook de voorbeschouwingen met veel plezier en gebruik ik de informatie soms ook voor het plaatsen van een bet.  

 

Mis je nog onderwerpen of onderdelen op de site en wat vind je dat er verbeterd kan worden? 

Ik zou nu niet zo snel iets weten, voetbalwedden is goed bezig! 

 

Met wie zie je graag het volgende interview?

Ik zou graag een interview zien met iemand die ik vaak in de chat actief zie: @marcowarco. Ik ben benieuwd naar zijn verhaal en de reden waarom hij uitsluitend bij toto speelt. 

 

Wil je nog wat kwijt of wil je nog iets delen met de lezers van VW? 

Laten we er een winstgevend jaar van maken!


6 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 15-03-2021 12:08 Interviews
in 15-03-2021 12:08 Interviews
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Leuk interview!


PS:

Wat moet je als voetballiefhebber nu met een seizoenskaart van Ajax? 😉 (Grapje natuurlijk, alvast gefeliciteerd met de landstitel.)

2 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Leuk interview en nog gefeliciteerd met de winst van de Super December Kalender @dimi-tri1!

1 Vind ik leuk's

Veel dingen herkenbaar , tilten en hebberig worden pfff hadden ze die 2 dingen maar nooit uitgevonden s6 verder

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.