Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Interview met Super December Kalender winnaar Dimi-Tri1!

Het is alweer een tijdje geleden, maar de 24-jarige @dimi-tri1 heeft in januari de Super December Kalender (SDK) gewonnen 🎉 en hiermee een Playstation 5 in de wacht gesleept! Is hij zo'n topvoorspeller of heeft hij gewoon veel geluk in z'n leven? Lees het, samen met zijn tips, blunders en nog veel meer in onderstaand interview.👇


dimi-tri1, wil je jezelf even voorstellen? 

Ik ben Dimitri, een masterstudent economie van 24 jaar.  

 

Wat zijn jouw voornemens voor 2021?  

Algemene goede voornemens heb ik niet echt, wel de hoop dat er snel weer betere tijden aankomen. Op wedgebied heb ik wel als voornemen om kalmer te blijven om zo hopelijk op termijn een structurele (kleine) winst te kunnen maken.  

Zoals velen wel zullen herkennen gaat betten vaak mis op mentaal vlak, je wordt te hebberig of je begint te tilten als het niet lekker loopt. Dit is iets wat ik door de jaren heen al geminimaliseerd heb, maar ik wil dit volledig gaan voorkomen.  

 

Vertel, hoe heb je het voor elkaar gekregen om de hoofdprijs van de Super December Kalender te winnen? Had je veel loten gespaard of gewoon geluk?  

Ik had wel flink wat loten gespaard, maar het blijft natuurlijk veel geluk hebben in een loterij. Wel heb ik mijn kansen zoveel mogelijk vergroot door actief mee te doen met de kalender. Vooral 15 loten die ik kreeg met een chat & win actie hebben hier aardig aan bij gedragen.  

 

 

Wat vond je de leukste actie van de Super December Kalender?  

De loterij natuurlijk ;). Daarnaast vond ik de voorspelspellen ook leuk. Dat maakte het volgen van de wedstrijden extra leuk omdat er iets op het spel stond (buiten eventuele bets om). 

 

Wat is jouw favoriete bookmaker?