Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Interview met nieuw en enthousiast lid PowerSyntic

We zijn altijd heel blij met nieuwe leden en helemaal met nieuwe leden die heel enthousiast zijn over de site en de fijne community! @PowerSyntic is één van deze nieuwe leden, die van ons een echte Voetbalwedden.net hoodie heeft gekregen waar hij heel blij mee is! 😃


Lees hieronder wie PowerSyntic is, hoe hij op deze site is terecht gekomen, wat hij zou doen wanneer hij heel rijk wordt met wedden en wat hij zo fijn vindt aan deze community!


PowerSyntic, wil je jezelf even voorstellen?

Natuurlijk! mijn naam is Twan oftewel PowerSyntic ik ben 23 jaar oud en woon momenteel in Soest. Mijn hobby's zijn hard werken (fulltime baan als leidinggevende in de supermarkt), voetbal en hou er daarbij ook van om met vrienden een avondje te hangen. Niets gaat boven een gezellige voetbalavond met je maatjes. Helaas is dat in deze tijd een beetje ontnomen.

 


Je bent nog niet zo lang lid van Voetbalwedden. Hoe ben je op de site terecht gekomen?

Ik keek vroeger al heel veel voetbal en deed vaak mee aan verschillende voetbal voorspellingen acties. Denk hierbij aan een EK Pool etc. Op gegeven moment werd ik wat ouder en ging de wereld van het gokken op verschillende voetbalwedstrijden voor me open. Dit is ook het moment dat ik opzoek ben gegaan naar tips van andere mensen om eens te gaan kijken of de wedstrijden die ik dacht hoe ze gingen verlopen ook een beetje overeen kwamen.


Allereerst typte ik heel simpel in op google: Tips voor voetbalwedstrijden. Al gauw kwam ik erachter dat er ook nog is een hele grote community bestond met allerlei verhalen van mensen over hoe zij dachten dat de wedstrijden verliepen. Zo kwam ik dus terecht bij Voetbalwedden.net :) 


Wat vind je het leukste op Voetbalwedden.net (tot nu toe)?

Het leukste wat er is is dat je ook daadwerkelijk prijzen kan winnen met je voorspelde wedtips. Dit maakt het spelletje natuurlijk extra leuk! Denk hierbij aan de verschillende subgroepen waar je aan mee kunt doen. Ook heb ik via het forum dingen gevonden als 'laat je lampen knipperen bij je club' zo leren we van mekaar nog meer nieuwe dingen! Dat vond ik ook erg leuk om eens te proberen en met succes!


Heb je al gewed op sporten of ben je je nog aan het inlezen? 

Ik heb zeker al wat af gewed op verschillende sporten. Inlezen doe ik vaak op de website van voetbalwedden voordat ik wat ga plaatsen.


Als je al wel vaak hebt gewed; op welke sporten en competities wed je het liefst en heb je ook een favoriete bookmaker?

Vaak kwam het toch neer bij voetbal. Ik hield het wel graag bij een aantal competities die ik ook daadwerkelijk volgde om zo meer succes te behalen. Voorbeelden: Eredivisie, Premier League, LaLiga, Serie A. Mijn favoriete bookie hierbij is: Unibet.


Volg je ook bepaalde schrijvers of leden voor hun goede tips of interessante info?

Jazeker! ik lees vrijwel altijd voordat ik een bet zet de voorbeschouwingen van verschillende auteurs op voetbalwedden.net. En kijk dan ook nog is naar hoe vaak de wedtip is geplaatst door verschillende andere gebruikers.


Heb je al een keer een fijn bedrag gewonnen met wedden? En natuurlijk misschien een flink bedrag verloren?

Uiteraard! ik heb wel eens een flink bedrag van maar liefst 1200 euro gewonnen met verschillende wedstrijden. Ook heb ik vaak zat gehad dat ik hem verloren had. Ik koos daarbij wel altijd voor een inzet van 10 euro en daar week ik nooit van af.

 


Als je een paar ton zou winnen met een mooie weddenschap, wat is dan het eerste wat je gaat doen?

Pfoe ik zou er keuzestress van krijgen.... Ik denk dat dat het eerste wat ik ga doen is kijken wat voor mooi huis ik hiervan kan krijgen. En daarbij wat over blijft een leuke vakantietrip met vrienden langs verschillende voetbalstadions.


Mis je nog onderwerpen of onderdelen op de site en wat vind je dat er verbeterd kan worden?

Ik ben nog maar kort in deze community te vinden. Voor zover ik het bekijk vind ik dat er een redelijke en duidelijke lay-out van alles is en ben ik nog niks geks tegengekomen. Het is vooral duidelijk en als je hulp nodig hebt krijg je snel antwoorden.


Met wie zie je graag het volgende interview?

Ik zou het erg leuk vinden om van moderators of belangrijke mensen binnen deze website eens te laten spreken over hun kijk op het voetbal en/of de website. Zo zouden er ook reacties van gebruikers kunnen volgen op verbeterpunten. Natuurlijk hoor ik ook graag van gebruikers die al wat langer op deze website te vinden zijn hun verhaal.


Wil je nog wat kwijt of wil je nog iets delen met de lezers van VW?

Niet iets in het bijzonder. Mocht je deze wedtips van mij of anderen willen gebruiken voor je Toto of welke bookie dan ook, let dan wel op dat het geen zekerheidjes zijn en probeer je verloren geld nooit terug te winnen met absurde bedragen! Maar weet wel dat als je verschillende verhalen vergelijkt je vaak tot een goed resultaat kan komen met leuke winsten.

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 25-02-2021 12:00 Interviews
in 25-02-2021 12:00 Interviews
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Altijd leuk om deze interviews te lezen! :)

3 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

S6 in je verdere wed loopbaan en leuk dat je ook VW omarmt

1 Vind ik leuk's

Welkom, hoe meer mensen, hoe meer vreugd.

1 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Welkom @PowerSyntic !! Leuk interview!

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.